Chattiseksi whtasupissa tai facebookissa, mitä mieltä olette?
MItä mieltä olette tai kuinka yleistä tämä on? Olen törmännyt nyt useaan mieheen jotka haluavat chattiseksiä eli kuvin ja sanoin kiihotetaan kumppania tyydyttämään itsensä kai tjt. Itselleni tulee siitä hiukan kiusallinen olo.
Kommentit (5)
Minäkin haluaisin tietää, miten yleistä tämä on. Itse menin antamaan yhdelle miehelle numeron ja hän alkoi laittaa tuhmia viestejä whatsappissa. No ei siinä mitään, lähdin aluksi mukaan, mutta sitten alkoi pyytää kuvia. No, suostuin sitten laittamaan kuvan pikkareista. Sen jälkeen halusi soittaa ja halusi, että kuuntelen kun hän hoitelee hommat omassa päässään. Noh, ei siinä mitään, kiitos ja hyvää yötä. Sen jälkeen laittoi parin viikon ajan viestejä joka ikinen ilta ja pyysi kuvia ja pyysi skypettämään. Näihin en suostunut ja tyyppi raivostui minulle joka ilta. Haukkui minut hulluksi ja ilkeäksi. Ihan tosissaan sanoi, että minun pitäisi mennä terapiaan, kun olen niin estoinen. Ja seuraavana iltana sitten taas laittoi viestiä ihan kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Sitten huokaisin helpotuksesta, kun yhtenä iltana hän taas suuttuessaan laittoi viestejä ja käski minun(!?) jättämään hänet rauhaan (vaikka olin itse tätä pyytänyt häneltä jo monta kertaa). Ajattelin, että hyvä, nyt hän on itsekin kyllästynyt tähän kuvioon ja seuraavana iltana ei viestejä enää tullutkaan. Noh, viikon päästä kuitenkin taas viestitteli muina miehinä ja vastasin muka loukkaantuneena, että hän itse kielsi minua ottamasta yhteyttä, joten en halua enää puhua hänen kanssaan. Tämän jälkeen en hänestä enää kuullut.
Noh tämä meni enemmän sinne tinderkauhutarinoiden puolelle, mutta tuolloin kyllä oikeasti mietin, onko se kuvien lähetteleminen ja seksiskypettäminen sitten niin kauhean yleistä, että olin jotenkin outo, kun en siihen lähtenyt mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin haluaisin tietää, miten yleistä tämä on. Itse menin antamaan yhdelle miehelle numeron ja hän alkoi laittaa tuhmia viestejä whatsappissa. No ei siinä mitään, lähdin aluksi mukaan, mutta sitten alkoi pyytää kuvia. No, suostuin sitten laittamaan kuvan pikkareista. Sen jälkeen halusi soittaa ja halusi, että kuuntelen kun hän hoitelee hommat omassa päässään. Noh, ei siinä mitään, kiitos ja hyvää yötä. Sen jälkeen laittoi parin viikon ajan viestejä joka ikinen ilta ja pyysi kuvia ja pyysi skypettämään. Näihin en suostunut ja tyyppi raivostui minulle joka ilta. Haukkui minut hulluksi ja ilkeäksi. Ihan tosissaan sanoi, että minun pitäisi mennä terapiaan, kun olen niin estoinen. Ja seuraavana iltana sitten taas laittoi viestiä ihan kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Sitten huokaisin helpotuksesta, kun yhtenä iltana hän taas suuttuessaan laittoi viestejä ja käski minun(!?) jättämään hänet rauhaan (vaikka olin itse tätä pyytänyt häneltä jo monta kertaa). Ajattelin, että hyvä, nyt hän on itsekin kyllästynyt tähän kuvioon ja seuraavana iltana ei viestejä enää tullutkaan. Noh, viikon päästä kuitenkin taas viestitteli muina miehinä ja vastasin muka loukkaantuneena, että hän itse kielsi minua ottamasta yhteyttä, joten en halua enää puhua hänen kanssaan. Tämän jälkeen en hänestä enää kuullut.
Noh tämä meni enemmän sinne tinderkauhutarinoiden puolelle, mutta tuolloin kyllä oikeasti mietin, onko se kuvien lähetteleminen ja seksiskypettäminen sitten niin kauhean yleistä, että olin jotenkin outo, kun en siihen lähtenyt mukaan.
Kuulostaa keksityltä tarinalta. Miksi olisit viestitellyt noin pitkään tuollaisen henkilön kanssa? Jos joku puolituttu alkaa minua hulluksi haukkumaan, niin numero menee estoon ja yhteydenpito loppuu seinään.
Riippuu ihan siitä, että kenen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh tämä meni enemmän sinne tinderkauhutarinoiden puolelle, mutta tuolloin kyllä oikeasti mietin, onko se kuvien lähetteleminen ja seksiskypettäminen sitten niin kauhean yleistä, että olin jotenkin outo, kun en siihen lähtenyt mukaan.Kuulostaa keksityltä tarinalta. Miksi olisit viestitellyt noin pitkään tuollaisen henkilön kanssa? Jos joku puolituttu alkaa minua hulluksi haukkumaan, niin numero menee estoon ja yhteydenpito loppuu seinään.
Siis en viestitellytkään sen kummemmin, kuin vain ensin vaihdoin ne peruskuulumiset, mutta sitten kun alkoi tulla niitä vaatimuksia ja haukkumisia, lopetin tietysti viestittelyn. Eihän tuota loppujen lopuksi kestänytkään kuin sen pari viikkoa ja sielläkin taisi olla pari päivää välissä, että viestejä ei tullut. Hän vielä pyysi minut alussa fb-kaveriksikin ja siellä kyllä tein kaikki mahdolliset estot ja rajoitukset heti ensimmäisten haukkujen jälkeen. Jotenkin se kuvio oli vain niin uskomaton, etten ajatellut, että hän useampana iltana edes lähettäisi viestejä.
Kerran exäni kanssa harrastin puhelinseksiä ja aika vaivaannuttavaa se minusta oli. Chattiseksiä en varsinaisesti ole harrastanut, mutta flirttiä tosin ja olen saanut naisilta alastonkuvia.