Olisitko voinut kuvitella meneväsi /voisitko kuvitella meneväsi naimisiin Ensitreffit alttarilla tyyliin?
Vaikkapa niin, että häistä ei tehtäisi tv-ohjelmaa, mutta puolisosi olisi jonkun asiantuntijoiden sinulle valitsema. Perustele vastauksesi.
Kommentit (24)
En koska kemia on kaikki kaikessa. Paperilla hyvä ei takaa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikkapa niin, että häistä ei tehtäisi tv-ohjelmaa, mutta puolisosi olisi jonkun asiantuntijoiden sinulle valitsema. Perustele vastauksesi.
En ikinä.Olen aina ajatellut,että menen naimisiin vain kerran,joten sen puolison pitää olla sellainen,että sitä jaksaa katsella loppuelämän.Vaikka kuinka olisi paperilla hyvä kumppani,ei voi tietää,onko juuri sen ihmisen kanssa oikeanlaista kemiaa ennen kuin on tutustunut.
Minä olen niin sopeutuvainen ja kärsivällinen, että minä uskon että kemiat saisi varmasti toimimaan, kun on myönteisellä asenteella liikkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä.Olen aina ajatellut,että menen naimisiin vain kerran,joten sen puolison pitää olla sellainen,että sitä jaksaa katsella loppuelämän.Vaikka kuinka olisi paperilla hyvä kumppani,ei voi tietää,onko juuri sen ihmisen kanssa oikeanlaista kemiaa ennen kuin on tutustunut.
Minä olen niin sopeutuvainen ja kärsivällinen, että minä uskon että kemiat saisi varmasti toimimaan, kun on myönteisellä asenteella liikkeellä.
Sanoisin, että olisit niin epätoivoinen ja puutteessa, että yrittäisit vaikka hampaat irvessä saada jotakin välillänne toimimaan. Ja onhan se kiva näyttää ystäville ja tutuillekin, että sinulla on vihdoinkin mies... Myönteistä asennetta todella tarvitaan tuohon urakkaan. Ei käy kateeksi.