Ette usko millaisen takapuolen näin pari viikkoa sitten!!!
Ruokakaupassa. Kiinnitti huomion jo monen kymmenen metrin päästä.
Neiti oli käynyt salilla, ja se näkyi varsinkin etureisistä joissa oli volyymia aika lailla. Joten epäilemättä takapuolessakin oli pohjalla runsaasti lihasta. Mutta...
Olipa siinä järkyttävän paljon läskiäkin. Läski painottui varsinkin pakaroiden alaosaan ja reisien ulkosyrjille, joten koko perän painopiste sijoittui hämmentävän alas ja korosti vaikutelmaa tarjottimesta jonka päällä oli 15 kilon hyytelökakku joka hyllyi kävellessä. Siis todellinen massiiviperse tiukottuna ahtaisiin trikoisiin ja pussimainen lyhyt tuulitakki korosti vaikutelmaa entisestään. Sivustapäin katsottuna tuo liharäystäs tuntui työntyvän toiseen ulottuvuuteen.
Jotenkin olin aistivani hämmentyneen ilmapiirin kassajonossakin tämän daamin takana seisojien kesken, niin veretseisauttavan korni näky oli kyseessä.
Kommentit (12)
Se olin varmaan minä. Hämeenlinnan Prisma?
No on siinä sulle terapeutilles kerrottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Se olin varmaan minä. Hämeenlinnan Prisma?
Noup.
Pidä huoli omista asioistasi, hyvä ap.
Minä näin heinäkuussa metrin levyisen perseen.
Minun teki jatkuvasti mieli kysyä naiselta, oletko ok, hänen kävelynsäkin vaikutti niin oudolta ja vaikealta.
ap
Tuohan on perse, jota sellaiset naiset haluavat, jos tavoitteena on saada tummemman värinen miesystävä. Värilliset miehet haluavat isoperseisiä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Minä näin heinäkuussa metrin levyisen perseen.
Siis liimapuulevyä vai jotain muuta? ap
Ihania. Tykkään. Nykyään vielä ne tuodaan hyvin esiin eikä piilotella.
mullakin kertyy kaikki läski reisien ulkosyrjille, vihaan sitä.
Näitä nyt näkee nykyään joka päivä. Hyi.