Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisessa asennossa yleensä katsot telkkaria? Kerro mahdollisimman tarkasti!

Vierailija
20.09.2016 |

Minä makaan selälläni kahdenistuttavalla sohvalla pää paksulla tyynyllä ja jalat nostettuna selkänojan päälle. Usein luen kirjaa tai selaan tabletilla Pinterestiä samalla. Usein otan myös torkut tai pilkin samassa asennossa.

Vielä muutama vuosi sitten mahduimme lapsen kanssa sellaiseen sykkyrään, että minä makasin kyljelläni jalat koukussa tuossa samalla sohvalla ja lapsi änki istumaan osittain jalkojeni päälle niin että työnsi peppunsa minun koukussa olevien jalkojeni väliin jäävään kolmioon mutta nykyään hän on jo niin iso ettei enää mahdu noin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisessa, ettei tarvitse kuin hiukan nostaa persettä jos pieraisee.

Vierailija
2/4 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röhnötön niin että leuka on rinnassa, jalat divaanisohvan jatkeessa tai menee käsinojan yli aina vasemmalle. Kädessä kännykkä ja av auki viiden sentin päässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on divaanisohva. Istuskelen tässä divaaninpuoleisessa päädyssä sellaisessa intiaaniasennossa, näppäimistön ollessa polvieni päällä. Katson siis telkkaria usein tietokoneen kautta.  Toinen vaihtoehto on, että nojaan kyynärpäälläni tuon divaaniosan päällä. Olen sellaisessa puolimakaavassa asennossa.

Sellaisina lötköpäivänä (esimerkiksi krapulassa) katselen elokuvia pää divaaninpuoleisella käsinojalla. Näppäimistö, hiiri sekä herkut ovat divaanilla ja jalat jotenkin vain sykkyrässä.

Vierailija
4/4 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä makaan selälläni kahdenistuttavalla sohvalla pää paksulla tyynyllä ja jalat nostettuna selkänojan päälle. Usein luen kirjaa tai selaan tabletilla Pinterestiä samalla. Usein otan myös torkut tai pilkin samassa asennossa.

Vielä muutama vuosi sitten mahduimme lapsen kanssa sellaiseen sykkyrään, että minä makasin kyljelläni jalat koukussa tuossa samalla sohvalla ja lapsi änki istumaan osittain jalkojeni päälle niin että työnsi peppunsa minun koukussa olevien jalkojeni väliin jäävään kolmioon mutta nykyään hän on jo niin iso ettei enää mahdu noin.

Mulla sama asento, selaan myös aina tablettia samalla.