Angelina ja Brat Pitt eroaa!
Kommentit (56)
Viime viikolla oli USA:ssa jo lehtien kansissa, toivoin että olisi ollut vaan huhua/seiskatasoa
Olisin toivonut parille pidempää onnistumista
Ei Braddi kestänyt kun Angelina leikautti rintansa pois.
Mitenköhän meinaavat jakaa lapsilaumansa?
Oikeasti huono uutinen, nuo kaksi niiin kuuluvat yhteen. Että mitä' vittua, miks eroavati? Toisaalta Jennifer Aniston varmaan heittelee kuperkeikkoja onnesta
Vierailija kirjoitti:
Täs on sulle ja täs on mulle by sipilä
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti huono uutinen, nuo kaksi niiin kuuluvat yhteen. Että mitä' vittua, miks eroavati? Toisaalta Jennifer Aniston varmaan heittelee kuperkeikkoja onnesta
Ei kuulu yhteen! Miksi ihmeessä brad sekaantu tollaseen friikkiin ja jätti jenniferin??
Mä oon oikeesti shokissa. Täydellinen perhe, ja menevät sen rikkomaan.
Eikös kaikki lapset ole vielä alaikäisiä?
Ihmekä tuo, kun Angelinalla on ne markkina-arvoaan laskevat tatuoinnit.
Mä mietin että olisko Bradin ja Angelinan suhtautumiset pikku Shilohiin jotenkin eriäväiset ja siitä tullut kinaa... hänhän haluaisi olla poika.
Vierailija kirjoitti:
Uutisen voi myös lukea.
"15. syyskuuta päivätyn erohakemuksen mukaan Jolie myös hakee pariskunnan lapsien huoltajuutta, Pitt saisi ainoastaan tapaamisoikeuden kuuteen lapseensa.
Sisäpiiritietojen mukaan eroon ei liity kolmansia osapuolia vaan Jolie olisi erittäin pettynyt Pittin tapaan olla isä."
Jen ja Brat kuuluivat yhteen!
No, se juna meni jo.
Angelinan on aina ollut ihan pihalla.
Näin sitten kävi pettäjäpariskunnalle :D
Mielenkiintoista nähdä, kuka on Bradin seuraava. Joku 25-vuotias, arvaan.
Vierailija kirjoitti:
Amber Heard
Joutuuko Angelina kakaralaumansa kanssa nyt vuokraluukkuun ja tappelevat lastenvalvojan kanssa kun Brad ei suostu maksamaan elareita? Myös tapaamisoikeudet käydään käräjöimässä?
Jo aikaa sitten on ulkomaisissa medioissa uutisoitu, että Brad on täysin kyllästynyt ja vittuuntunut siihen, kun Angelina nälkiinnyttää itseään, eli on anorektikko. Heillä on nähty olevan lukuisia riitoja tästä aiheesta ja Brad ei pysty enää auttamaan, kun toinen ei vaan halua syödä.
Kyllästyisin minäkin moiseen pelleilyyn ja lapsille huonon esimerkin antamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amber Heard
Ja sitten amber väittää että brad on lyönyt sitä ja haluaa suuret korvaukset.
No nyt meni yöunet. Not.