Vierailija

Aina pidin sitä ällönä elostelijana ja näin kävi, että Vain Elämää teki Laurista mulle päiväunieni unelman:)
Ihana mies!

Kommentit (19)

Vierailija

Kaamea heppu. Epäkohtelias feikki ja lisäksi tyhmä. Naamakin vinossa.

Se on todellisuutta ja se on oikea Jarkko Suo. Lauri Tähkä on pelkkä taiteilijapersoona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

On se ihana. Kerran oli Helsingin Kauppatorilla kahvilla samassa kahvilassa. Upea hiuskuontalo ja muutenkin. Kaikin puolin kuumottava.

Vierailija

On se tosi namun näköinen myönnetään. Mutta vaistoan hänestä jonkinlaisen takakireyden ja ehdottomuuden, vääränlaisen kiihkeyden, luulen että olis aika vaikea kumppani, taiteilijaluonne.. 

Vierailija

Minä pidin Tähkää ällöttävänä aikanaan VOFissa. En tykännyt yhtään. Mutta Vain elämäässä sekä Elastinen featissa oli oikein symppis. En kuitenkaan rakastunut tai lähellekään. Mutta tänä aamuna heräsin niin, että Tähkän biisi soi päässä. Kesti vähän aikaa, että tajusin, mikäs kappale tämä on ja mistä se on mieleeni kiemurrellut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
ootko ihan tosissasi? :) jarkko suo taitaa olla arjessa eri tyyppi kuin telkussa esiintyvä mairea tähkä.

Juu varmaan onkin. Jarkko Suota en ole koskaan kuitenkaan nähnykään, joten siitä en osaa sanoa mimmonen hän on. Lauri Tähkä- profiiliinsa tykästyinkin niin että oksat pois. Ja nyt kuuntelen/kattelen Tähkän tuotantoa ja ihmettelen miten en ennen ole tajunnut miten ihana suomalainen junttijätkä tekee ihanaa suomalaista musiikkia..=)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
On se tosi namun näköinen myönnetään. Mutta vaistoan hänestä jonkinlaisen takakireyden ja ehdottomuuden, vääränlaisen kiihkeyden, luulen että olis aika vaikea kumppani, taiteilijaluonne.. 

Ensimmäinen joka älyää roolin taakse, peukku sulle. 2008 kirjoitetussa kirjassa hänestä kerrotaan "johtajatyyppi". Lauri Tähkä on rakennettu rooli ja roolin tarkoitus on olla kiva ja hauska ja jakaa nimmareita keikan jälkeen hymyilevänä. Mutta moniko tietää millainen Suo on kotioloissa? jokainen meistä osaa olla kiva siellä työpaikalla ja keikat nimenomaan on artistin työtä.

Vierailija

Elämää sarja pelasti Tähkän uran joka hieman oli laskussa ja Tähkällä juuri julkaistu levy ja konserttkiertue tulossa, siis niin laskelmoiva ukko. Muutaman kuukauden kuluttua Tähkä menee  nauraen pankkiin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Linnunmaitua lypsävä, pönttöjä rakentava Paattisen yh-isä villasukissansa höynäyttää ketä vaan.
EI taida olla yh-iskä vaikka hölmöt naiset niin haluaa uskoa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat