Tilanne jossa pokka petti täysin
Tekee mieli nauraa. Kerro joku tilanne jossa et vaan pystynyt olemaan nauramatta.
Itse olen usein todella huono pitämään pokkaa, usein joku juttu mikä ei naurata muita aiheuttaa mulla totaalisen hajoamisen ja myöskin monissa "sopimattomissa" tilanteissa alkaa naurattaa. Jos yritän pidätellä naurua, silloin alkaa naurattaa vielä paljon enemmän vaikka yrittäisin ajatella surullisia asioita tms.
Itse esimerkiksi kerran töissä (kaupassa) selitin työkaverilleni jotakin typerää tarinaa viikonlopulta joka päättyi repliikkiini "joo, siinä vaiheessa mun oli kyllä pakko käydä p*skalla". Ihmettelin miksi työkaverini ilme näytti oudolta kun selitin tarinaa. No, sehän johtui siitä että selkäni takana oli jo hyvä tovin seissyt apua tarvitseva asiakas joka ei ollut viitsinyt keskeyttää hienoa tarinaani. Asiakas sitten ihan asiallisesti kysyi mistähän mahtaa löytyä sokeri. Sain juuri ja juuri neuvottua sokerin sijainnin repeämättä mutta sen jälkeen tuli kiire takahuoneeseen hajoilemaan.
Eräs mahdollisimman huono paikka pokan täydelliselle pettämiselle oli käräjäoikeus. Olin siellä koska erääseen lukion kurssiin kuului vierailu oikeudenkäynnissä. Oikeusjutun osapuolet olivat ruotsalaisia ja espanjalaisia. Tämä teki oikeudenkäynnistä kielellisesti varsinaisen farssin, koska eri osapuolilla oli tulkeista huolimatta jatkuvia vaikeuksia ymmärtää toisiaan. En edelleenkään ymmärrä mistä niin huonoja tulkkeja oli edes löydetty. Suunnilleen yhtäkään lausetta ei saatu sanottua ilman koomisia väärinkäsityksiä. Sekoilu alkoi naurattaa minua lopulta ihan hillittömästi ja vaikka nipistelin itseäni käteen yms. niin pieniä tirskahduksia pääsi silti ilmoille.