Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyhmiä nolostumisen aiheita?

Vierailija
20.09.2016 |

Mua nolotti tänään kun kävin labrassa viemässä ulostusnäytteen ja ottamassa verikokeita, ja sitten siellä olikin töissä yksi tuttu mies jolle sain antaa kakkapurkin...
Vaikka tietää että ulostusnäytteet on ihan perusjuttuja niille niin tuntui nololta antaa tutulle ihmiselle kakkaa köteen. (Purkissa tosin, ja purkki muovipussissa.)
Mistä syistä teitä on nolottanut vaikka tiedätte että se on turhaa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua nolottaa vessan etsiminen jos olen ravintolassa/baarissa.

Yleensä odotan että joku muu seurueesta menee ja käyn samalla, ihan kuin tulisi mieleen vasta silloin että ainiin, ehkä kannattaisi käydä.

Vierailija
2/9 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hävettää ihan älyttömästi ostaa tupakkaa. Itse en polta, mutta joskus joku pyytää ostamaan samalla kun käyn kaupassa ja mulla on aina kauhea tarve vakuuttaa se myyjä siitä, että ei, ei todellakaan tule omaan käyttöön (senkin uhalla ettei mulle sen takia myydä)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin töissä päiväkodissa nolotti kun lapset juoksivat vain karkuun kun vanhemmat tuli hakemaan, tuntui että vanhemmat odotti että saan lapset sinne portille jotta voivat lähteä.

Jälkeenpäin tuli mieleen että eikö ollut nolompaa vanhemmille jos lapsi ei halua kotiin.

Vierailija
4/9 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua hävettää jos ostan kerralla esim. makaronia, jauhelihaa, munia ja maitoa koska siitä kassa voi päätellä että aion tehdä makaronilaatikkoa. Tyhmää, tiedän. Kassa ei 10 sekunnin päästä muista mitä olen ostanut, tiedän :D

Vierailija
5/9 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolotti ennen ostaa vessapaperia, onneksi olen päässyt sen yli.

Nuorena saatoin esittää että soitan jollekin juuri ennen kassaa "Juu minä täällä hei, ajattelin vain kysyä että kelpaako tämä merkki".

Vierailija
6/9 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oma, mutta kaveria nolotti hakea jälkiehkäisy yhden yön ilman kumia sekoilun jälkeen. Hän on kuitenkin kolmekymppinen ihminen. Hän päätti jo, ettei hae sitä kun on niin noloa niin minä sen sitten hänelle hain, herra jestas...

Vierailija
7/9 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hirveän noloa liukastua tai kaatua. En tajua syytä tuohon, koska minusta toisten ihmisten kaatuminen ei ole yhtään noloa tai naurettavaa.

Vierailija
8/9 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolottaa jos syö/juo jotain ja tuntuu että siihen meinaa tukehtua.

Ei halua muille näyttää että ei osaa edes syödä kunnolla niin koittaa vaan piilossa yskiä ja köhiä palaa pois kurkusta.

Vierailija
9/9 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolotti umpparileikkauksen jälkeen kun en päässytkään vessaan (en ollut varautunut siihen että sattuu leikkauksen jälkeenkin,luulin että siitä vaan nousen ja käyn vessassa) vaan oli pakko pyytää alusastiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme