Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä pakottaa käyttämään sormusta vaikkemme ole kihloissa saati naimisissa

Vierailija
20.09.2016 |

Sikssi etten saisi huomiota muilta pojilta\miehiltä. Olen vasta 18-vuotias enkä todellakaan ole aikeissa näin lyhyen seurustelun jälkeen sitoutumaan. Viimeksi kun kuuli että olin kavereiden kanssa kaupungilla ilman sormusta, sai raivarin.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se. Jo tänään.

Vierailija
2/21 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hän on vielä poikaystävä? Oletko vajaa kun pyörit tuollaisen kanssa. Toivottavasti trolli, ei näin tyhmiä ihmisiä pitäisi olla olemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika. Jos suhde alkaa tuollaisilla raivareilla, se ei ainakaan parane.

Vierailija
4/21 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikakaverilla lienee itsellä pettäminen olla mielessä. Eikä se sormus mitään estä jos pettää haluaa.

Vierailija
5/21 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha heitä ny tuollainen hullu jo helvettiin. On niitä kunnon miehiäkin saatavilla joiden mustasukkaisuustaso on vielä normaalia.

Vierailija
6/21 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jssasap.

Vierailija
7/21 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde suhteesta ja pian! Oikeasti. Tuollaisesta kontrolloinnista ei seuraa mitään hyvää! Lähde nyt, kun suhde on vielä tuore ja et ole sitoutunut häneen vielä tuon enempää, eikä hän ole ehtinyt vielä alistaa ja murskata itsetuntoasi.  

Vierailija
8/21 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakottaa miten? Hakkaa, haukkuu, uhkaa jättää? Ja sä kuitenkin rakastat sitä niin palavasti, että haluat jäädä?

Vierailija
9/21 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä tavalla pakottaa että kun en kerran halua oikeasti kihloihin, niin on pidettävä feikkisormusta. Muuten syyttää minua pettämisestä jos vaikka puhun ilman sormusta jollekin miehelle.

Ap

Vierailija
10/21 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä tavalla pakottaa että kun en kerran halua oikeasti kihloihin, niin on pidettävä feikkisormusta. Muuten syyttää minua pettämisestä jos vaikka puhun ilman sormusta jollekin miehelle.

Ap

So? Anna syyttää. Ja kun väsyt kuuntelemaan aiheettomia syytöksiä niin tiedät varmaan mitä tehdä.

Vierailija
11/21 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua aina ihmetyttää nämä puoliso pakottaa sitä tätä ja tota otsikot. Siis miten aikuista ihmistä kukaan voi pakottaa yhtään mihinkään?

Vierailija
12/21 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sikssi etten saisi huomiota muilta pojilta\miehiltä. Olen vasta 18-vuotias enkä todellakaan ole aikeissa näin lyhyen seurustelun jälkeen sitoutumaan. Viimeksi kun kuuli että olin kavereiden kanssa kaupungilla ilman sormusta, sai raivarin.

Miksi suostut siihen? Ei normaaliin parisuhteeseen tai muuhunkaan ihmissuhteeseen kuullu sanella mitä toisen täytyy tehdä tai ei saa tehdä.

Vierailija
13/21 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo on sulle hyvä opetus siitä, miten aikuiset ihmiset EIVÄT kohtele toisiaan parisuhteessa. Ja sun pitää itse olla nyt aikuinen, ja lopettaa tuollainen alistuminen. Kukaan ei saa pakottaa sinua mihinkään. Jos et nyt opi sitä, saat kärsiä tuollaisesta kohtelusta lopun ikääsi. Vai luuletko että poikaystäväsi jotenkin itsestään oppii kohtelemaan sinua paremmin?

Vierailija
14/21 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkuni sanoen, ei sormusta -vapaata riistaa. Kun kysyin miksi paneskelee kaverini kanssa joka seurusteli etäsuhteessa toisen kanssa (kaverini opiskeli tällä paikkakunnalla ja seurusteli viereisessä kunnassa asuvan tyypin kanssa) Mikä tapahtui tällä paikkakunnalla, pysyi tällä paikkakunnalla sanoi kaverini. Että näin, toiset nuoret miehet siis ajattelee että ilman sormusta olevaa voi vikitellä vapaasti.

Vierailija
15/21 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua aina ihmetyttää nämä puoliso pakottaa sitä tätä ja tota otsikot. Siis miten aikuista ihmistä kukaan voi pakottaa yhtään mihinkään?

Käyttämällä  henkistä väkivaltaa.Tässä ap:n tapauksessa esimerkiksi poikaystävä saa raivokohtauksen,jos tyttö ei tee hänelle mieliksi,jotkut toimivat vasten tahtoaan koska haluavat välttää yhteenottoja.Tai vaikkapa kiristämällä,että jos et nyt tee näin kun minä tahdon,niin jätän sinut.

Vierailija
16/21 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hän on vielä poikaystävä? Oletko vajaa kun pyörit tuollaisen kanssa. Toivottavasti trolli, ei näin tyhmiä ihmisiä pitäisi olla olemassa.

Ei välttämättä vajaa vaan ehkä kokematon.Itse seurustelin 18-vuotiaana ihan hirveän tyypin kanssa,kun en tiennyt paremmasta.

AP,lemppaa se epävarma luuseri.Maailmassa on sellaisiakin miehiä,jotka luottavat kumppaniinsa,myös ilman feikkisormusta.

Vierailija
17/21 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin ja lujaa tuollaisesta suhteesta. Kokemusta on... ei tule muuttumaan ainakaan parempaan suuntaan.

Vierailija
18/21 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
19/21 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä "ihania" poikaystäviä aina löytyy jotka haluavat naisensa noin tiukkaan kontrolliin?

Vierailija
20/21 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä nainen, jätä se nyt jo.

1. et halua kihloihin joten tämä yksilö ei varmaan ole se sinun unelmiesi mies muutenkaan?

2. Tuo on henkistä väkivaltaa ja se vaan pahenee ajan myötä. Nyt kun lähdet niin pääset vähällä. Usko pois...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi