Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Frendit-inhokit

Vierailija
20.09.2016 |

Rakastan Frendit -tv-sarjaa! Aina kuitenkin muistellaan sarjan parhaimpia juttuja. Listataanko vaihteeksi Frendien ärsyttävyyksiä? Mistä jaksosta, kohtauksesta tai hahmosta et tykkää ja miksi?

Minua ärsyttää suunnattomasti se jakso, jossa Ross hermostuu, kun Ben leikkii nukella. Takapajuista, seksististä ja todella dorkaa. Paolosta en hahmona tykkää ollenkaan, rasittava gigolo. Rachelin ja Rossin suhteen vatvominen käy hermoille ja Rossin mustasukkaisuus on kiusallista katsottavaa.

Kommentit (158)

Vierailija
121/158 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vituttaa Rossin siskonsa omistaminen, eli kukaan ei saa nussia hänen aikuista siskoaan. Ja sitten ihan tosissaan piilotellaan Rossilta sitä, koska tämä omistaa siskonsa, ettei vaan saa tietää Monican ja Chandlerin suhteesta. Sarjassa hahahaha hauskaa ja tosielämässä katson, että mitä vittua?

Ei missään sanottu,että Ross omistaisi siskonsa.Ross kylläkin sanoo itse aikaisemmassa jaksossa - siinä jossa treffaili Janicea - ettei ole sopivaa treffailla ystävänsä exiä tai sukulaisia.

Myös Joey veti herneen nenään kun Chandler oli pelehtinyt hänen siskonsa kanssa.Chanler suuttui,kun Ross suuteli hänen äitiään.

Vierailija
122/158 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Phoebe on ihan loistava hahmo. Hippimäinen ja vaatimaton, mutta silti hyvin seksuaalinen ja itsevarma. Lämminhenkinen hömelö, joka kuitenkin laukoo teräviä ja hauskoja kommentteja. Empaattinen ja herkkä katujen kasvatti. Jotenkin niin monipuolinen ja ristiriitainen, mutta silti uskottava hahmo :D Eri tavalla kaunis kuin Corteney ja Jennifer, mutta mun silmään yhtä lailla upea.

Juuri näin! En ymmärrä,miten joku aikaisemmin kuvaili Pheobea teennäiseksi ja manipuloivaksi,hänhän on aidoin tyyppi koko sarjassa ja se omaperäinen hippityyli on mahtava. Tykkään myös siitä,että Pheobella on periaatteita,vaikka hän onkin höpsö hippi.Hän antaa perintökalleusminkkiturkin ohikulkijalle,koska orava suhtautuu tuomitsevasti turkisten käyttöön.Ja lemppaa miehen,jonka kanssa on juuri muuttanut yhteen,koska tämä ampuu häiritsevästi laulavan linnun.

Tunnut fanittavan kovasti Phoebea. Opettelisitko myös kirjoittamaan hänen nimensä oikein?

Minäkin lemppaisin miehen, joka ampuu linnun. Iljettävä teko.

Ohis

Niin minäkin lemppaisin,nuo esimerkit nyt vain tulivat ensimmäisenä mieleen.Jaksossa,jossa Joey luuli pääsevänsä juontamaan hyväntekeväisyysohjelmaa,mutta päätyikin vastaamaan puhelimeen,Phoebe oli suloinen kun yritti niin kovasti todistaa että maailmassa on aidosti hyviä tekoja.

Toisaaltata eihän hän sentään mikään pyhimys ole,jakso jossa Phoebe kieltää Rachelia menemästä hierontaan sieluttomaan yritykseen,joka  vie pienyrittäjiltä leivän suusta,mutta onkin siellä itse töissä,on mainio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/158 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin jaksosta,jossa Chanler tapaili Joeyn exää,jolla oli tekojalka,mutta Joeyn tarina takkaan heitetystä tekojalasta oli kummallinen.Siis oliko muijalla merirosvotyyppinen kapula jalkana,kun Joey onnistui luulemaan sitä haloksi? Koska sellaista jalannäköistä proteesia ei voi oikein sekoittaa halkoon,eikä sellaista ole ihan helppo viskelläkään.

Se oli kuitenkin hauska,kun Chandler päätti että yrittää hyväksyä naisen yksijalkaisuuden,mutta nainen lemppasikin Chanlerin kolmannen nännin takia.

Vierailija
124/158 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vituttaa Rossin siskonsa omistaminen, eli kukaan ei saa nussia hänen aikuista siskoaan. Ja sitten ihan tosissaan piilotellaan Rossilta sitä, koska tämä omistaa siskonsa, ettei vaan saa tietää Monican ja Chandlerin suhteesta. Sarjassa hahahaha hauskaa ja tosielämässä katson, että mitä vittua?

Ei missään sanottu,että Ross omistaisi siskonsa.Ross kylläkin sanoo itse aikaisemmassa jaksossa - siinä jossa treffaili Janicea - ettei ole sopivaa treffailla ystävänsä exiä tai sukulaisia.

Myös Joey veti herneen nenään kun Chandler oli pelehtinyt hänen siskonsa kanssa.Chanler suuttui,kun Ross suuteli hänen äitiään.

Täh. Et tainnut nyt ihan ymmärtää lainaamaasi tekstiä.

Vierailija
125/158 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä ketjua ei kannata lukea jos haluaa säilyttää mukavan fiiliksen frendien katseluun :D

Mun mielestä taas on niin,että tästä saa uutta näkökulmaa Frendeihin,jatkossa ehkä kiinnitän tarkemmin huomiota yksityiskohtiin ja epäloogisuuksiin,jotka tähän mennessä ovat menneet ohi :D

Vierailija
126/158 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää!!

Vierailija
127/158 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin! Mua häiritsee Monican neuroottisuus tavaroiden suhteen eli kaikilla on oma paikkansa, mutta silti keittiön kuiva-ainekaappi näyttää sekaiselta :D

Vierailija
128/158 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ll kirjoitti:

Ai niin! Mua häiritsee Monican neuroottisuus tavaroiden suhteen eli kaikilla on oma paikkansa, mutta silti keittiön kuiva-ainekaappi näyttää sekaiselta :D

Siisteyshullu ei vaadi kenkiä otettavan pois kun tullaan kämppään

Vierailija
129/158 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rossin poika, Ben, sivuutetaan täysin sarjassa eikä kukaan koskaan tunnu kaipaavan häntä. Ei edes Ross enkä pidä häntä kovin hyvänä isänä vaikka Emmaa sitten pitääkin paljon paremmin. Mutta eipä tunnu haittavan että lapsi viedään Pariisiin, kunhan vaan Rachel ei lähde.

Monicalle painosta kuittaillu on rasittavaa. Ekoilla kerroilla hauskaa mutta eräässä jaksossa Monica kysyy Chandlerilta, voisiko tämä rakastaa häntä lihavana. C vastaa että tietenkin voisi. Muut kaverit sanovat ettei voisi koska Monica oli toooosi lihava. Wtf? Lihavia ei voi rakastaa?

Tähän liittyy epäloogisuus, Chandler on Rossin opiskelukaveri ja käynyt Gellereillä usein. Nähnyt Monicankin (ja haukkunut tätä läskiksi niin että Monica kuuli). Kuitenkaan ei kysyttäessä tiennyt kuinka lihava Monica oli.

Vierailija
130/158 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monican ja Rossin vanhemmat on täysiä narsistihirviöitä. Varsinkin tuo niiden äiti. On aivan järkyttävää miten he koko sarjan ajan lyttäävät Monicaa maahan kaikessa.

Erityisen inhottavana on jäänyt mieleen se jakso, jossa Monican tavarat on menneet pilalle, kun tämän isä on käyttänyt niiden säilytyslaatikkoja autotallin seinustalla estämässä kosteudenpääsyä sisään. Ja se, jossa Monica pääse äitinsä juhliin ruoan tarjoajaksi ja äiti on varannut pakastimeen jotain laatikkoruokaa siltä varalta, että Monica "tekee Monicat".

Vierailija
131/158 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on aina häirinnyt se,että aluksi Phoebe suree kun hänellä ei ole elossa sukulaisia(isä lähtenyt lätkimään,äiti tehnyt itsarin,siskon kanssa ei ole väleissä ja isäpuolikin on vankilassa),myöhemmin Phoebe löytää sekä biologisen isänsä että biologisen äitinsä,eikä kumpaakaan näytetä tai heihin edes viitata loppusarjasta.Tai no,äiti lähettää minkkiturkin ja yrittää vakuuttaa Phoebelle,ettei kannata synnyttää lapsia joita ei voi pitää,isää ei näytetä senkäään vertaa löytymisen jälkeen.

Vierailija
132/158 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frendit on yksi mun kaikkien aikojen lemppareista, mutta silti moni asia häiritsee, jos tarkemmin ajattelee. Mutta sen takia en liikoja ajattelekaan kun sitä katson. :D

Yksi asia tosin häiritsee aina kun kyseisen jakson näen. Se on siinä jaksossa, jossa Ross ja Rachel riitelevät ekoja kertoja siitä kun Ross oli pettänyt Rachelia. Keskusteluhan menee näin:

Ross: I didn’t think there was a relationship to jeopardize. I thought we were broken up.

Rachel: We were on  a break!

Ja tuosta eteenpäin Rachel kieltää koko tauon. Sillon alkuvaiheessa en kiinnittänyt tuohon keskusteluun sen kummemmin huomiota, mutta jälkikäteen, kun koko 10-vuoden ajan Ross toitottaa "We were on a break" ja Rachel ei ole samaa mieltä, on tuo jäänyt häiritsemään. Vaikka tiedän, että tuo on osa sitä vitsiä, tai siis sen alkupiste, mutta jälkikäteen se tuntuu jotenkin tosi häiritsevältä. Rossin teon iljettävyyteenhän se ei vaikuta, mutta ärsyttää ettei Rachel osaa päättää olivatko he tauolla vai eivät.

Vierailija
133/158 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Frendit on yksi mun kaikkien aikojen lemppareista, mutta silti moni asia häiritsee, jos tarkemmin ajattelee. Mutta sen takia en liikoja ajattelekaan kun sitä katson. :D

Yksi asia tosin häiritsee aina kun kyseisen jakson näen. Se on siinä jaksossa, jossa Ross ja Rachel riitelevät ekoja kertoja siitä kun Ross oli pettänyt Rachelia. Keskusteluhan menee näin:

Ross: I didn’t think there was a relationship to jeopardize. I thought we were broken up.

Ja tuosta eteenpäin Rachel kieltää koko tauon. Sillon alkuvaiheessa en kiinnittänyt tuohon keskusteluun sen kummemmin huomiota, mutta jälkikäteen, kun koko 10-vuoden ajan Ross toitottaa "We were on a break" ja Rachel ei ole samaa mieltä, on tuo jäänyt häiritsemään. Vaikka tiedän, että tuo on osa sitä vitsiä, tai siis sen alkupiste, mutta jälkikäteen se tuntuu jotenkin tosi häiritsevältä. Rossin teon iljettävyyteenhän se ei vaikuta, mutta ärsyttää ettei Rachel osaa päättää olivatko he tauolla vai eivät.

Mua häiritsee tuo taukojuttu myös,ja lisäksi kestovitsi Rossin lukemattomista avioliitoista Hänellähän oli vain Carolin kanssa "oikea" avioliitto,Emilyn kanssa ryntäsi naimisiin parin viikon tuntemisen jälkeen ja erosi heti häiden jälkeen,ja Las Vegas-häät Rachelin kanssa oli kännimoka.

Vierailija
134/158 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä ärsyttävin juoni on se kun Phoebe luulee kissaa äidikseen. Kissan omistaa joku pikkutyttö, ja ketään ei tunnu pahemmin häiritsevän tytön hätä kissastaan. Eikä kukaan uskalla suoraan sanoa Phoebelle, että sillä viiraa päässä.

Kyllähän Ross uskaltaa, ja ottaa asian puheeksi muiden ja sitten Phoeben kanssa.

Vierailija
135/158 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua häiritsee tuo taukojuttu myös,ja lisäksi kestovitsi Rossin lukemattomista avioliitoista Hänellähän oli vain Carolin kanssa "oikea" avioliitto,Emilyn kanssa ryntäsi naimisiin parin viikon tuntemisen jälkeen ja erosi heti häiden jälkeen,ja Las Vegas-häät Rachelin kanssa oli kännimoka.

Pilkun jälkeen tulee välilyönti.

Vierailija
136/158 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua on aina häirinnyt se,että aluksi Phoebe suree kun hänellä ei ole elossa sukulaisia(isä lähtenyt lätkimään,äiti tehnyt itsarin,siskon kanssa ei ole väleissä ja isäpuolikin on vankilassa),myöhemmin Phoebe löytää sekä biologisen isänsä että biologisen äitinsä,eikä kumpaakaan näytetä tai heihin edes viitata loppusarjasta.Tai no,äiti lähettää minkkiturkin ja yrittää vakuuttaa Phoebelle,ettei kannata synnyttää lapsia joita ei voi pitää,isää ei näytetä senkäään vertaa löytymisen jälkeen.

Saatan muistaa ihan väärin, mutta muistaakseni Phoeben isä mainittiin tämän mennessä naimisiin Miken kanssa? Kun Phoebe pyysi Joeytä saattamaan häntä alttarille, koska hänen isänsä on vankilassa tms.

Saa korjata, jos ei näin olekaan.

Vierailija
137/158 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatan muistaa ihan väärin, mutta muistaakseni Phoeben isä mainittiin tämän mennessä naimisiin Miken kanssa? Kun Phoebe pyysi Joeytä saattamaan häntä alttarille, koska hänen isänsä on vankilassa tms.

Saa korjata, jos ei näin olekaan.

Se tais olla Phoeben isäpuoli, jonka piti tulla häihin, mutta ei päässyt kun oli vankilassa. Isäjuttu ihmetyttää kyllä muakin.

Vierailija
138/158 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se Rossin apina, mitä kettua oikeasti? Ei sopinut ohjelmaan sitten yhtään.

Eks jossakin myöhemmässä jaksossa Ross kysyy muilta että muistatteko kun hänellä oli apina ja muut myötäilee, johon Ross vastaa "What was I thinking?" :D Ei toki voi olla varma mutta musta tuntuu että tuo on kirjoittajien/tekijöiden viittaus siihen että heistä itsestäänkin kyseinen juonikuvio oli jälkikäteen ajateltuna vähän omituinen.

Vierailija
139/158 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä tilanteessa Rachel muka kieltää koko tauon? Mun mielestä homma menee niin, että Rachelin mielestä Ross ei olis saanu mennä sänkyyn sen tytsyn kanssa, koska he olivat vain tauolla. Rachelin mielestä siis Ross on pettäjä ja Ross taas puolustaa itseään tuolla we wrwe on a break -jutulla.

Vierailija
140/158 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah! Ihanaa! Vihdoin kohtalotovereita! En lähes voi ELÄÄ, koska on niin suuri vääryys, että Phoebe ja David eivät saaneet toisiaan! Luulin, että olen ainoa, joka näin tuntee. Mikä onni, etten olekaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi