Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässäkö tämä nyt oli... Raskaustesti

Vierailija
20.09.2016 |

Tein herkällä testillä aamulla ja oli negatiivinen. Tänään dpo 10.

Toista lasta yritetty 15kk. Tämä oli eka kierto kun oli apuna clomifen lääke..

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön ihan normaalisti. En ole alipainoinen. Jos painoni nousee 3kg olen bmin mukaan sitten lievästi ylipainoinen.

Vierailija
22/62 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.....ootteko muistaneet lääkehuuruissanne panna ollenkaan....??

eihän tässä muuta tehdäkään ku pannaan joka toinen päivä kuukaudesta toiseen...

Saatko orgasmin?

Eihän se orgasmi liity hedelmällisyyteen ja tärppäämiseen.

Itse en saa orgasmia ikinä muuten, kuin

"omin käsin onneen" - menetelmällä ja siltikin olen raskautunut joka kerta ensi yrittämällä.

En minäkään ja jokaiseen neljään lapseen olen saanut tehdä työtä että ovat tulleet.Eli olen hoidellut itseni vielä siemenet tavarassa.Pakko..muuten ei ole vauvaa ruvennut kuulumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos munasolu on epäkypsä tai sitä ei ole ollenkaan ovulaation aikaan on kyllä mahdotonta tulla raskaaksi ilman lääketieteen apua. Siinä ei auta mitkään orgasmit tai ruokavaliot.

Vierailija
24/62 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakas, sä tiedät sisimmissäsi varmasti että dpo11 on vielä aikainen päivä testata. Mulla ei yksikään raskaus ole näkynyt ennen dpo13. Ja sillonkin niin hailakkana viivana että hyvä kun paljaalla silmällä näki. Odota kaks päivää, vaikka se on vaikeeta, ja testaa sitten. Tsemppiä!

Tiedän että on aikaista.... Musta tuntuu että romahdan jos tämäkin kierto päättyy negatiiviseen...

Vierailija
25/62 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.....ootteko muistaneet lääkehuuruissanne panna ollenkaan....??

eihän tässä muuta tehdäkään ku pannaan joka toinen päivä kuukaudesta toiseen...

Välillä voi ihan käyttää muumimukimenetelmää.

Vierailija
26/62 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kärsin lapsettomuudesta melkein 10 vuotta. En kuitenkaan koskaan tehnyt raskaustestiä, en ollut tietoinen ovulaatiopäivistä, kuukautiset tulivat ajallaan. Sen pari kertaa, kun menkat oli myöhässä, tein raskaustestin, ja niistä toisella kertaa se oli positiivinen. Unohda dpo:t ja joka toinen päivä yhdynnät. Elä elämääsi.

Vierailija
27/62 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.......

Vierailija
28/62 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kärsin lapsettomuudesta melkein 10 vuotta. En kuitenkaan koskaan tehnyt raskaustestiä, en ollut tietoinen ovulaatiopäivistä, kuukautiset tulivat ajallaan. Sen pari kertaa, kun menkat oli myöhässä, tein raskaustestin, ja niistä toisella kertaa se oli positiivinen. Unohda dpo:t ja joka toinen päivä yhdynnät. Elä elämääsi.

Luitko ollenkaan aloitusta??? Käymme lapsettomuushoidoissa. Hoitoja ei voida suorittaa jos en pidä kirjaa kierronpäiväistä koska lääkkeet(clomifen) pitää ottaa kierron tiettynä päivänä ja lugesteronit pitää aloittaa ovulaation jälkeen sen takia on tehtävä ovulaatiotestejä. Me olemme jo yrittäneet luomusti ja rennosti vuoden eikä mitään tapahtunut koska en ovuloi. Koittakaa nyt ymmärtää että jos kehossa on vikaa niin ei siihen mitkään poppaskonstit auta. meillä ei ole 10-vuotta aikaa odottaa koska tulee jo siinä vaiheessa ikä vastaan.

Vierailija
29/62 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen se, jolle kommentoit. Meni vuosia, ennen kuin sain miehen suostumaan lapsettomuustutkimuksiin. Vika oli meilläkin se, että minä en ovuloinut kuin harvoin. Mentiin suoraan IVF:ään. Lapsettomuushoidoilla saatiin kerralla ainokaisesta munasarjastani kypsymään reilut 10 munasolua, ja olin raskaana 6 kk hoitojen aloittamisesta. Ehdotapa hoitavalle taholle jotain tehokkaampaa kuin Clomifen.

Vierailija
30/62 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä mahtaa olla clomifeniä tehokkaampaa?

Vierailija
31/62 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luitko ollenkaan aloitusta??? Käymme lapsettomuushoidoissa. Hoitoja ei voida suorittaa jos en pidä kirjaa kierronpäiväistä koska lääkkeet(clomifen) pitää ottaa kierron tiettynä päivänä ja lugesteronit pitää aloittaa ovulaation jälkeen sen takia on tehtävä ovulaatiotestejä. Me olemme jo yrittäneet luomusti ja rennosti vuoden eikä mitään tapahtunut koska en ovuloi. Koittakaa nyt ymmärtää että jos kehossa on vikaa niin ei siihen mitkään poppaskonstit auta. meillä ei ole 10-vuotta aikaa odottaa koska tulee jo siinä vaiheessa ikä vastaan.

Oliko myös määräys naida joka toinen päivä? Aikamoista suorittamista. Siittiöthän pysyvät hengissä viisikin päivää.

Vierailija
32/62 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko myös määräys naida joka toinen päivä? Aikamoista suorittamista. Siittiöthän pysyvät hengissä viisikin päivää.

No ei tullut sellaista määräystä. Sanottiin että jokatoinen päivä ovulaation lähettyvillä riittää. Mutta olla kokeiltu sitä joka toinen päivä yhdyntää läpi koko kierron kun joku jossaki sitä joskus ehdotti. mutta ei me nyt jatkuvasti sillä tahdilla mennä.

Vierailija
33/62 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ku tuntuu että hoidotki etenee niin hitaasti. Eka tutkimukset ja nyt clomit ainaki 4-6kiertoa... Mitäs sitten? Ei haluta heti ivf hoitoonkaan siirtyä..

Vierailija
34/62 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dpo 12 negatiivinen

Vierailija
35/62 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä te vielä onnistutte.Koita hellittää välillä....

Vierailija
36/62 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ku tuntuu että hoidotki etenee niin hitaasti. Eka tutkimukset ja nyt clomit ainaki 4-6kiertoa... Mitäs sitten? Ei haluta heti ivf hoitoonkaan siirtyä..

Miksei? Se on se nopein tie. Clomeilla ja lugeilla voi jatkaa hautaan asti, joillain se on se ivf joka on ainoa keino. Menkää heti ivf:ään kun pääsette tai sit yksityisen kautta.

Vierailija
37/62 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joku on tehnyt raskaustestin kun ovulaatiosta on viikko?! Kannattaisiko odottaa esim. siihen päivään, kun kuukautisten pitäisi alkaa, kenties pari päivää ylikin? Itse tein positiiviset raskaustestit kiertopäivinä 32 ja toisessa raskaudessa 35. Kierto normaalisti 28.

Vierailija
38/62 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt luovut kokonaan vauvahaaveista. Hyväksyt ettet niitä tule koskaan saamaan, keskität energiasia jonnekin muualle ja jatkat elämää. Jos hyvin käy niin saat yllärivauvan vielä joskus.. Niin kauan kun yrittämällä yrität, kehosi on stressi tilassa ja viestittää sisäisesti ettei nyt ole hyvä hetki lapselle. Niih.

Vierailija
39/62 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap. kirjoitti:

Mikä mahtaa olla clomifeniä tehokkaampaa?

No olisiko vaikka koeputkihedelmöitys? ...

Vierailija
40/62 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme