Mies ei tullut eilen kotiin töistä
Onko lähtenyt vieraan naisen matkaan? Ei vastaa puhelimeen, on ihan tavallinen duunari. Miksi mies haluaisi vaihtaa minut sellaiseen? Olen akateeminen, kaunis ja urheilullinen. Missä vika?
Kommentit (22)
No entäs jos on sattunut jotain.... vai onko pettäminen ainoa vaihtoehto?
Itse olisin soittanut tutut ja sairaalat läpi jo tuossa vaiheessa. Vasta sen jälkeen alkanut epäilemään pettämistä. kai sinulla on sitten ollut jo aavistus asiasta.
En usko, että on sattunut mitään.
AP
No sitten kamat kassiin ja menoksi.
Eli olet ollut jo pidemmän aikaa tietoinen, että sinut on vaihdettu? Ja olet tietoinen keneen sinun on vaihdettu?
Ehkä se on kyllästynyt 70C kupin tisseihisi vai miten se meni.
Siinä, että luulet olevasi niin paljon parempi suhteessa muihin, kun olet kaunis, akateeminen ja urheilullinen.
Next case...
Ei ihme, kun vaikutat niin ylivertaiselta. 😉
Mies on ollut tässä lähiaikoina melko etäinen eikä ole halunnut seksiä kanssani, siksi epäilin ensimmäisenä pettämistä.
AP
Vierailija kirjoitti:
Mies on ollut tässä lähiaikoina melko etäinen eikä ole halunnut seksiä kanssani, siksi epäilin ensimmäisenä pettämistä.
AP
Totta kai vika on toisessa naisessa, eikä sinun asenteessasi miestäsi kohtaan.
Tämä ei ole provo, valitettavasti. :(
AP
Ukko sammunut hutsunsa pukille vol 7654. Hohhoijaa
En vaan halua uskoa, että mieheni pettäisi! :'( Olen suunnitellut yhteistä tulevaisuutta niin kauan, olisin halunnut lapsia! :(
AP
Vierailija kirjoitti:
AP
Tuskin olet "akateeminen" kun et tiedä mitä lähiaikoina tarkoittaa. Vai oletko meedio?
Kirjoitat "miksi mies haluaisi vaihtaa minut sellaiseen"? Millaiseen sellaiseen, mihin? Naiseen, joka osaa kehitellä parempia provojako? Sitä sietää miettiä.
Olen soittanut sairaalaan, työpaikalle ja miehen kaikille kavereille, ei näy eikä kuulu. :(
AP
Auttakaa mua!