Ex-Onnelliset
Siitä saattaa olla jo ketjut, mutta mä en tajua tuota hakua.. Pahoittelut toistosta.
Tänään kattelin hetken aikaa jakson loppua. Ei se höntimmältä vaikuttanut, vaikka aika pliisulta tuntui toistaiseksi.
Onko sitä tullut enemmänkin jo? Mitä on palstalaiset mieltä?
Kommentit (17)
Varmasti katson, sen verran luotan Johanna Vuoksenmaan tekemisiin. Tai sen toisen Johannan.
Eilen katoin ja kiinnostavalta vaikutti ( toisin kuin Katajan tähdittämä uutuussarja!)
Mukava, kun sellaisiakin näyttelijöitä mukana, joita muuten harvemmin nähdään tv:ssä.
"Reija"on hyvä.
Ekan osan olen katsonut ja tykkäsin! Onko jo toinen osa tullut?
Todellakin aion katsoa kaikki jaksot!
Tykkäsin eilisestä vähän enempi kuin eka jaksosta.
Ei kuitenkaan ole lähelläkään Tahdon asiaa tai Klikkaa mua-sarjaa. Mutta saa vielä mahdollisuuden. Eka jakson jälkeen aioin luovuttaa.
Joo toka jakso oli jo vähän parempi kuin eka. Klikkaa muan jälkeen odotin kyllä parempaa!
Eka jakso oli hyvä ja odotukset oli korkealla eilisen jakson suhteen. Eilinen jakso oli loistava, :):) ei jaksa odottaa ens maanantain jaksoa. Johanna Vuoksenmaan tekeleet ovat aina ihan mahtavia ja tuossakin sarjassa on paljon mun lempparinäyttelijöitä.
Onko joku bongannut, missä tuo ulkokuvauksissa käytetty talo sijaitsee? (asunnothan on tietysti studioon rakennettu)
Ei ole Tahdon Asian tai Klikkaa Mua veroinen, mutta ihan viihdyttävä toki. Eilinen jakso oli jo parempi kuin ensimmäinen. Ihanasti oli KIaukkalasi -pariskunta tässäkin yhdessä :D Yllättävän paljon taas alastomuutta sarjassa. Klikkaa mua:ssa ei tainnut olla yhtään? Vai muistanko ihan väärin...
Ihan huikee toi eilinen jakso. Essi Hellen ihan mieletön roolissaan :D Klaukkalasi perhe kans hulvaton.
Eilisessä jaksossa ihan kuin olisi vilahtanut sörkän vankilan muuri, siellä päinhän on uusia kerrostaloja. Mutta varmaks en osaa sanoa oliko se vankilan muuri jossain taustalla kun vilahti niin nopsaa ohi.
Ihan roskaa. Vuoksenmaa on laiskistunut ja ehkä sillä ei alun alkaenkaan ollut kuin yksi idea.
Aika hyvä ei oo vielä "imaissut" niinku salkkarit mutta tosi hyvä silti
Ensimmäiset kaksi jaksoa ihan ok, ajattelin että kyllä se kohta alkaa kunnolla ottamaan kierroksia, mutta kolmas jakso oli ihan paska. Huonoa näyttelemistä etenkin Nuutilalta ja sitä hippipariskunnan eroa ei selitetty millään tavalla. Aihe ja se idea (eronneiden talo) on hyvä, siitä saisi vaikka mitä irti. Nyt käsikirjoitus vaikuttaa laiskalta ja näyttelijät näyttelee "salatut elämät" tasolla. Ei hyvä. Olisin kyllä halunnut tykätä.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti katson, sen verran luotan Johanna Vuoksenmaan tekemisiin. Tai sen toisen Johannan.
Tahdon asian ja Klikkaa mun jälkeen minäkin luotin, kunnes näin sen floppielokuvan (Viikossa aikuiseksi vai mikä se kesäleirijuttu olikaan nimeltään). Luottamus meni ja nyt koitan sitä palautella Ex-onnellisia katsomalla, vielä ei ole luottamus palannut.
Epäuskottava kuvio se nuori mies, joka päätyi Nuutilan sänkyyn ja halusi heti parisuhteeseen. Noin ei vain voi käydä! :D
Ei ole toistaiseksi imaissut, kuten joku Tahdon asia. Tai edes Harvoin Tarjolla. Eniten harmitti eilisessä jaksossa, että se Sveholm (sikajuristi) ei ollut lainkaan ruudussa. Vaikutti herkulliselta hahmolta.