Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bussissa tänään iltapäivän ruuhkavuorossa KOLMET lastenvaunut

Vierailija
19.09.2016 |

Koko keskioven edusta oli tukossa. Lisäksi vauvoista 2 huusi. Ainakin toinen hiki päässä, koska päällä oli paksu toppapuku ja pipo.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti ap on ensimmäistä kertaa osunut bussiin, johon on rakennettu tilaa kolmille vaunuille. Ne mahtuvat olemaan paikoillaan varsin hyvin. Ongelmana ovat sen sijaan ihmiset, jotka jäävät tungeksimaan siihen keskiovien kohdalle eivätkä tajua, että olisi vähän helpompi hengittää, jos siirtyisi seisomaan taaemmas käytävälle. Kas kun vaunujen kanssa sitä ei voi tehdä, vaan vaunujen on oltava niille osoitetuilla paikoilla.

T. lapseton

Ne kolmet vaunut eivät mahtuneet. Ne tukkivat keskioven edustan. 

Mutta mieleen ei tullut mennä paikan päällä sanomaan asiasta kuskille ja laittaa palautetta bussiyhtiölle vaan ajattelit vain täällä vinkua?

Viestien kipakkuudesta päätellen kohdeyleisö eli ajattelemattomuudellaan bussiin tunkevat mammat on löydetty ja ehkä joku järjen itu alkaa kasvaa päässä. Jos ei muuta, niin ajatelkaa turvallisuutta.

Vierailija
62/66 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänä aamuna oli taas äiti vankkurien ja taaperon kanssa aamukahvikokoontumiseen, ajoi kaksi pysäkinväliä ja ehti selittää taaperolle iloisesti,  että tämä on sellainen ruuhkabussi, täällä on niin paljon ihmisiä kun he menevät töihin tai kouluun.  Lapsi toisti mietteliäänä "ruuh-ka-bus-si".

Järjen köyhyyttä tosiaan mutta tätä ei saa tällä palstalla kritisoida, koska äitihän saattaa olla toipumassa leikkauksesta, olla sydänkohtauksen partaalla, kärsiä nivelvaivoista, kärsiä selkäkivuista jne. kaikesta muuta paitsi laiskuudesta ja sen takia hänen täytyy saada ajaa bussilla jopa tuollainen naurettavan lyhyt matka.

Perheessä ei kukaan ole toipilas eikä vaivainen ja he kulkevat säännöllisesti noissa äippälapsitapaamisissa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mitähän vittua taas? Koska minulla on ratasikäinen lapsi, en ole jonkun ihmissaastan mielestä oikeutettu kulkemaan ruuhka-aikaan bussilla? Että ihan pitäisi auto hankkia ettei häiritä muita ihmisiä.

Kuljen millä haluan koska haluan, sorry vaan. Itse osaan käytösäännöt ja taskussa on maksettu kk-kortti, enkä tunne bussiin jos siellä ei ole tilaa. Mutta silti suututtaa lukea kun halveksuvasti puhutaan vankkureista ja mammoista ja äpäristä.

Toivottavasti teidän valittajien eläkepäivät on kurjia, köyhiä ja kipeitä. Yhtään enempää ette ole ansainneet.

Vierailija
64/66 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääkaupunkiseudun busseissa kyllä sopu antaa sijaa ja usein onkin kolmet vaunut. Nätisti kun pyytää, äidit/isät aina siirtyvät sen verran, että ovesta pääsee poistumaan ja myös taakse istumaan.  Sen sijaan ärsyttää neljä penkkiä varaavat matkustajat. Vastakkain olevilla penkeillä istuu yksi, jonka käsilaukku lepää vieressä ja edessään pari kauppakassia kumpikin omalla penkillään. Olen usein joutunut ns. invapenkin tällä tavalla varaavalta pyytämään tilaa, koska kuljen kepin kanssa. Vastaus on: ymph ja katsellaan ulos, eikä tehdä tilaa. Aina on vaunujen kohdalla toimittu kohteliaasti ja reippaasti. Kiitos mammat siitä.

No kuule mua ainakin vituttais joutua oikein nätisti pyytämään että pääsee poistumaan bussista sen takia että mamma mammasen pitää sinne ylikuormana tunkea. Mamma voi itsekin tajuta väistää kun varmaan näkee olevansa tien tukkeena

Eihän ne voi väistää mihinkään, kun dösä on täynnä. Ja alapa siinä huutaa kuskille, joka ei edes ymmärrä suomea, että täällä on liikaa vaunuja, mammat suuttuu verisesti, eikä ketään voida jättää pysäkille, kurkku suorana huutavia vauvoja, kauheeta.

Ainoa mitä voi tehdä on laittaa viesti liikennöitsijälle, että valistavat kuskejaan. 

Vierailija
65/66 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että mitähän vittua taas? Koska minulla on ratasikäinen lapsi, en ole jonkun ihmissaastan mielestä oikeutettu kulkemaan ruuhka-aikaan bussilla? Että ihan pitäisi auto hankkia ettei häiritä muita ihmisiä.

Kuljen millä haluan koska haluan, sorry vaan. Itse osaan käytösäännöt ja taskussa on maksettu kk-kortti, enkä tunne bussiin jos siellä ei ole tilaa. Mutta silti suututtaa lukea kun halveksuvasti puhutaan vankkureista ja mammoista ja äpäristä.

Toivottavasti teidän valittajien eläkepäivät on kurjia, köyhiä ja kipeitä. Yhtään enempää ette ole ansainneet.

Hienosti suututtu taas turhasta. Esimerkkitapauksessa oli vaunuilla tukittu koko keskioven edusta. Mitä halveksumista on muuten mammassa?  Äpärä oli vähän ikävänkuuloinen tietty, ehkä sanan käyttäjä olis voinut valita vaikka "rakkauslapsen" sen tilalle?

Vierailija
66/66 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...ja sitten vielä oma alapeukku perään. NOIN!