Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arkistoalan ammattilaiset

Vierailija
19.09.2016 |

Kertokaahan työkuvastanne? Mitkä raskaimpia ja mitä mielenkiintoisimpia tehtäviä? Perusduunarista akateemiseen :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
2/5 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry, ei ole enää kokemusta. Vaihdoin hommia noin 10 vuotta sitten, kun arkiston digitalisointi ja paremmat hakuohjelmat vei työt. Toki ala on niin laaja, että garmasti töitä vielä jonkun verran on, osin lakisääteisiä. Itse olin erään yksityisen yrityksen arkistossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sorry, ei ole enää kokemusta. Vaihdoin hommia noin 10 vuotta sitten, kun arkiston digitalisointi ja paremmat hakuohjelmat vei työt. Toki ala on niin laaja, että garmasti töitä vielä jonkun verran on, osin lakisääteisiä. Itse olin erään yksityisen yrityksen arkistossa.

Viihdyitkö?

Vierailija
4/5 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viihdyitkö?

Aluksi viihdyin, mutta sitten työkaluja ja ohjelmia ei enää kehitetty, tuntui että alasajo alkoi jo kauan aiemmin. Työnkuva muuttui paljon.

Vierailija
5/5 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi