Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suhtaudun empaattisesti miehettömiin naisiin

Vierailija
19.09.2016 |

mikäli muutama ehto täyttyy. Ei saa olla miesvihaaja, eikä saa olla sitä mieltä että "en tarvitse miestä mihinkään, enkä halua miellyttää koskaan mitenkään", eikä saa olla miehetön sen vuoksi ettei ole löytänyt mielestään tarpeeksi tasokasta miestä, vaikka tarjokkaita olisi muuten useita. Mikäli täytät nämä ehdot niin suhtaudun sinuun empaattisesti, sinä miehetön nainen.
M35

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha, nyt tuut olemaan kyl ihan TRIGGERED, mutta en tarvitse empatiaasia mihinkään! :D

T: miehetön nainen

Vierailija
2/24 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako olla ujo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aha, nyt tuut olemaan kyl ihan TRIGGERED, mutta en tarvitse empatiaasia mihinkään! :D

T: miehetön nainen

Ei se mitään, annan empatiaasiani [sic] sinulle siitä huolimatta. Toivottavasti tämä ei LIIPASOI sinua ;D ap

Vierailija
4/24 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvii sun empatiaa mihinkään. Sori.

Vierailija
5/24 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako olla ujo?

Se ei kuulu kiellettyjen listaan. ap

Vierailija
6/24 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tarvii sun empatiaa mihinkään. Sori.

Noinkohan täytät sinäkään kriteereitäni sittenkään? ;D ap

Vierailija
7/24 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin pari kk sitten. En ole vielä valmis uuteen.

Vierailija
8/24 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, miks pitää aina olla niin kovat arvot. Mä jollain tapaa jopa tykkäsin aloituksesta, noine ehtoineenkin. Empatia on aina jees.

t. parisuhteessa oleva nainen

Vierailija
9/24 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erosin pari kk sitten. En ole vielä valmis uuteen.

Aha. Tämä on hyvä tietää. ap

Vierailija
10/24 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höh, miks pitää aina olla niin kovat arvot. Mä jollain tapaa jopa tykkäsin aloituksesta, noine ehtoineenkin. Empatia on aina jees.

t. parisuhteessa oleva nainen

Kiitos kannustuksesta. Sinäkin saat empatiaasiani [sic], koska et vastannut ilkeästi, vaikket olekaan miehetön. ap

Vierailija
11/24 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä aloittaja tarkoittaa empatialla, sääliä? Useimmilla ihmisillä on elämässään jaksoja jolloin on sinkku, syystä tai toisesta. Sinullakin on varmaan joskus ollut, mutta ei se tee sinusta säälittävää :)

Vierailija
12/24 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on ollut tarjolla vain naimisissa olevia, perheellisiä miehiä ja heitä en ole huolinut. Suhtaudutko minuun empaattisesti?

Vierailija
13/24 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N29 kirjoitti:

Minulle on ollut tarjolla vain naimisissa olevia, perheellisiä miehiä ja heitä en ole huolinut. Suhtaudutko minuun empaattisesti?

Annan sinulle jotain parempaa. Annan sinulle pippeliä! ;D ap

Vierailija
14/24 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N29 kirjoitti:

Annan sinulle jotain parempaa. Annan sinulle pippeliä! ;D ap

Jee :D

Vierailija
15/24 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja taitaa olla 15-vuotias Porvoolainen ;)

Vierailija
16/24 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä suhtaudun empaattisesti syyrialaisiin pakolaisiin. Varsinkin kodittomiin ja sellaisiin, joiden perheenjäseniä on kuollut sodassa.

Vierailija
17/24 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en. Suurin osa noista on yksin ihan omaa ahneuttaan.

Vierailija
18/24 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä en saa empatiaasi.

Olen joskus miesvihaaja. Varsinkin kun pomoni alkaa taas katsella tietyllä katseella kun muita ei ole paikalla. En noin niin kuin ylipäätänsä tarvitse miestä mihinkään..Eri asia on sitten se, että on mukavaa, kivaa, ihanaa ( joskus myös tosi ärsyttävää) että miespuolisia ihmisiä erilaisissa suhteissa minuun: on ollut ihanat isoisät, isä, veli, serkut, kavereita, ystävien puolisoita, omat pojat, ex-mieskin oli ja on  joskus mukava. Ja toki yritän esim. omia poikiani miellyttää monellakin tavalla.

Ja juu, eron jälkeen en ole hirveästi kyllä ehtinyt etsimäänkään mitään uutta miestä ( liittyy siihen, että en välttämättä tarvitse muuhun kuin suhteeseen ja rakkauteen), enkä ole alkanut suhteeseen, kun ei ole tullut vastaan tarpeeksi "tasokasta" ukkoa. Jos olisin yksin, niin olisin voinut muutaman kanssa alkaakin suhteeseen, kunhan en olisi lapsia tehnyt heidän kanssaan. Yhdenkin erittäin romanttisen ja erittäin boheemin taiteilijan kanssa on ihana viettää aikaa, mutta valitettavasti tämä mamma on luopunut mm. siitä suhteesta, koska ei olisi ollut pojilleni hyvä esikuva. Asuminen hänen kanssaan ei olisi niin säntillistä kuin mitä lapsiperheessä on hyväksi. Ollaan sovittu, että 10 vuoden päästä, kun nuorimmaisenikin on jo 21, niin otetaan yhteyttä ja kokeillaan uusiksi, jos olemme kumpikin vapaina tuolloin.

Vierailija
19/24 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miehetön koska olen onnellisempi yksin.

Sinun empatialla en tee mitään, kuten en tee miehelläkään.

Vierailija
20/24 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielstä juurin miesvihaajia kohtaan kannattaa olla empaattinen. Harvempi ryhtyy vihaamaan puolta ihmiskuntaa ilman, että on karmeita kokemuksia taustalla. Niitä vain ( esim. raiskauksia) ei juuri naiset sitten kerro miehille, kun on liian henkilökohtaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi