Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy jotain kasiluokkalaiselta tytöltä

19.09.2016 |

Jo otsikossa sanoin olevani teini, joten ei tarvitse avata jos palstan teinit häiritsevät sinua :)

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

20, ainakin meidän yläasteelle uskaltaa, vaikka meillä on myös ollut kaikkia ongelmia täällä. Opettajana en kuitenkaan pelkäisi. 

Vierailija
22/40 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riisi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkäslaiset tisulit sinulla on?

Okei, lisään että en vastaa pervoiluihin. 

Mikä helvetin pervoilu tuo oli? Ime toosaasi vitun kusihuora ja pala helvetissä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

21, mä yritin mut helvetti soikoon en oo tarpeeks notkee :(

Vierailija
24/40 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

22, en mun äiti on kyl suomalainen mut isä ei. Mul on jossai luettelo mun taustasta venaa meen ettii sen ja postaan tännekki. 

Vierailija
25/40 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riisi kirjoitti:

En tiedä omia prosenttejani, mutta mussa on suomalaista, slaavia, romania, himalajalaista, tadzikistanilaista, mongolialaista, kiinalaista, polynesialaista, balilaista ja mustaa.

En kerro tarkemmin mitä slaavia tai mitä himalajalaista, Polynesian tiettyä etnistä ryhmää en tiedä kuten en myöskään mustan.

EDIT: Ja siis mun äidissä on suomalaista ja romania, molemmissa vanhemmissa slaavia (isän puolen slaavilaisuus tulee sen isän puolelta), isän isässä myös himalajalaista, tadzikistanilaista ja mongolialaista, sitten isän äidissä on kiinalaista, polynesialaista, balilaista ja mustaa. Ja siis mun isän äidin suku tulee jostai Malaijien saaristosta ja isän isän osittai Himalajan ja osittai Neuvostoliiton alueelta. Ja mun isä on syntyny Kiinassa.

Ja joo tunnistajat tunnistaa jee.

Tos toi mun tausta.

Vierailija
26/40 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotko antaa miehen tulla perseeseen jo ekalla treffeillä?

Vierailija
27/40 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet saleen kelakorttityyppi joka vaihtoi nikkiä koska instagram paljastui..

Tämä hahmo on ihan erilainen kuin Kelis.

Vierailija
28/40 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidätkö lompakossasi kondomeja kaiken varallta, jos pääset pojan kanssa rakastelemaan, vai odotatko että poika hoitaa ehkäisypuolen?

Vierailija
29/40 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

29, no mul on repus yks kortsu seiskalta joka meil annettii koulus mut emmä ny sitä tahallaa kanna mukana eikä muutenkaa oo tarkotuksena panna jokasta vastaantulevaa. 

Vierailija
30/40 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaako historia? Mitä aihetta käsittelitte siinä viimeksi koulussa? Kiva kun olet täällä, mielenkiintoista kuulla teinin mielipiteitä :)

Vierailija
31/40 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

31, joo kiinnostaa, ja nyt ei oo viel täs jaksos ollu hissaa mut seiskal viimeks kai Venäjän keisarikuntaa ja sen kaatumista ja Suomen autonomiaa yms. Ja vaikket kysyny nii kiinnostavin hissan juttu on toinen maailmansota mist oon lukenu paljo itekki.,

Ja kiitos :) Nyt mun pitää tosin mennä ku harkat alkaa nii vastaan loppuihi sit myöhemmi. 

Vierailija
32/40 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omiststko bomber jacketin, mustat pillifarkut, mustat valkopohjaiset Niken tennarit ja gymsackin?

Vierailija
33/40 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riisi kirjoitti:

Riisi kirjoitti:

En tiedä omia prosenttejani, mutta mussa on suomalaista, slaavia, romania, himalajalaista, tadzikistanilaista, mongolialaista, kiinalaista, polynesialaista, balilaista ja mustaa.

En kerro tarkemmin mitä slaavia tai mitä himalajalaista, Polynesian tiettyä etnistä ryhmää en tiedä kuten en myöskään mustan.

EDIT: Ja siis mun äidissä on suomalaista ja romania, molemmissa vanhemmissa slaavia (isän puolen slaavilaisuus tulee sen isän puolelta), isän isässä myös himalajalaista, tadzikistanilaista ja mongolialaista, sitten isän äidissä on kiinalaista, polynesialaista, balilaista ja mustaa. Ja siis mun isän äidin suku tulee jostai Malaijien saaristosta ja isän isän osittai Himalajan ja osittai Neuvostoliiton alueelta. Ja mun isä on syntyny Kiinassa.

Ja joo tunnistajat tunnistaa jee.

Tos toi mun tausta.

Kuulostaa ihan siltä kuin Kelis vaan vähän remixaisi tarinaansa. Tadžikkia oli hänenkin perimässään ja slaavia (Puola). Ja vanhemmat Neukkulasta. Keliskin sattumalta 8-luokkalainen. Himalaja ei ole tnisyys, ko vuoristo sijaitsee Nepalissa ja ehkä Intiassa ja Bhutanissakin. No, täytyy myöntää että kuulostat ihan erilaiselta ihmiseltä kuin Kelis tekstisi perusteella. Mutta jos kirjoitat noin puhekielisesti, sinua ei uskota teiniksi. N17 135 kg ei uskota kun hän kirjoittaa teinimäisesti, AV:n käänteislogiikalla. Tiedätkö muuten em palstailijan?

Vierailija
34/40 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet saleen kelakorttityyppi joka vaihtoi nikkiä koska instagram paljastui..

Tämä hahmo on ihan erilainen kuin Kelis.

AV:n mukaanhan sama henkilö voi esiintyä niin erilaisina persoonina, että Kelis on myös sössö ja helnykki, ja jopa N17 135 kg, eli tuo ei vielä todista mitään.

Vierailija
35/40 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännästi sinäkin asut Länsi-Suomessa kuten Keliskin ja jotkin käyttämäsi ilmaisut ja lauseet kuulostavat aivan häneltä.

Vierailija
36/40 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pannaanko keppiä reikään täällä 8 lk poika

Vierailija
37/40 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on sun unelma?mitä harrastat?

Vierailija
38/40 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

33, noista mä omistan vaan mustat pillifarkut.

34, mun vanhemmat ei oo Neuvostoliitost vaan äiti Suomest ja isä Kiinast. Ja eik noi kansat nyt muutenki oo aika sekoittuneet, et ei kai se noin iso juttu oo jos molemmissa on tadzikistanilaista (ja mä muistelisin et Keliksen isähän oli kans puolalainen niinku sen äitiki mut vaa puoliks kirgiisi? Mut emt). Ja mä sanoinki et himalajalta kotosin olevaa, koska en viitti kertoo tarkempaa etnistä ryhmää :) Mut sit lisäks mä kirjotan miten mä haluan ja siihen ei muiden mielipiteet vaikuta :D

35, läpäl vaa mähän oon noi kaikki.

36, Kelis asu pyhärannas tai jossai Eurajoel mä asun Länsi-Suomes mut en Varsinais-Suomes :P Mut jos ilmaisut kuulostaa samalta nii ehkä se sit on toi länsisuomalaisuus tai vaa teiniys (onko toi ees sana).

Vierailija
39/40 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

38, mun unelma on kai matkustaa maailman ympäri tai jotai sinne päi :D En tiiä. En sillee haluis perhettä tai mitää.

Ja mä harrastan lauluu ja juoksuu.

Vierailija
40/40 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan samoilla ilmaisuilla esim.tätä: "Riisi yrittää aloittaa nimimerkkiuraansa AV:lla, mutta kukaan ei kommentoi. Riisi menee nurkkaan itkemään." En murreilmaisuja, Kelishän suosii tunnetusti kirjakieltä. Tiedätkö Riisi palstan nimimerkki N17 135 kg:n?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän