Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menkat myöhässä 4 päivää, kuparikierukka...

Vierailija
19.09.2016 |

Ja olen 24v jos se jotain kiinnostaa.
Mulla on ollut kuparikierukka toukokuun alusta, ei mitään ongelmia tai ylimääräisiä mahakipuja. Menkat ovat olleet runsaammat, mutta tulleet muuten täysin ajallaan.

Nyt mulla on viime tiistaista asti krampannut vatsaa toisinaan. Oletin että menkat alkaisi perjantaina niinkuin niiden piti, mutta ei. Viime viikolla tullut kahtena päivänä hyvin pientä ruskeaa vuotoa, suunilleen niin että menkkasiteessä saattaa näkyä yks pieni pisara. Lauantaina jo oletin että menkat alkaisi, kun vatsaa kramppasi mutta se meni ohi. Nyt ei oo taas enää tullut mitään, mitä nyt alavatsaa välillä särkee vähän vasemmalta eikä kipu ole ollenkaan samanlainen kuin menkkakivut, enemmänkin sellaista pistävää joka kohdistuu selkeästi yhteen kohtaan.

Teen tänään vielä myöhemmin raskaustestin, kunhan vaan lähden käymään Apteekissa. Mutta eniten pelkään että on joku kohdunulkoinen raskaus? Eikös kuparikierukka lisää sen riskiä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla kohdunulkopuolinen raskaus tai kierukka liikkunut.

Vierailija
2/5 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla kohdunulkopuolinen raskaus tai kierukka liikkunut.

Kokeilin kierukkaa pari päivää sitten ja tunsin kyllä langat, eli pitäisi olla paikallaan?

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt panikoi.Se kuparikierikka ainakin mulla tekee,että pari päivää ennen menkkoja tulee ihan pientä tuhrua.Sun keho vielä saattaa totutella.Mullakin kivut voimistui kuparikierukan kanssa ja on ehkä vähän toispuoleisia.Katso nyt tovi rauhassa.

Vierailija
4/5 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tulos on nyt 15

Vierailija
5/5 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toi toispuoleinen pistämisen tunne ei kuulu asiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi