Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ja ollanpas sitä hienona, mihin ollaan menossa? Siis meikkinä ripsari ja huulipuna ja värivoide vaatteita tavalliset vaatteet ja korkokengät.

Sivut

Kommentit (25)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Wat?

Siis jos todistan tätä tilannetta täysin ulkopuolisena ja ketään ihmisistä tuntematta?

Oletan että kyseinen hlö on vuoronsa lopettanut myyjä, joka yleensä lähtee töistä kotiin/salille/minne vaan jossain perusverkkareissa ja nyt on laittanut vähän parempaa päälle. uteliaat työkaverit kyselee.

Mikä tässä oli pointtina?

Vierailija

No ainakin varmaan sellainen tulisi mieleen, että myyjä ja tuo asiakas ovat kavereita. Toisena varmaan, että henkilö ei normaalisti meikkaa lainkaan.

Vierailija

En ole myyjänä tuossa kaupassa. Joskus vaan ottaa pattiin että pitävät tarkkaa havaintoa pukeutumisestani. Yleensä en meikkaa ja vaatteet farkut ja pusero. Hame saa heti huomiota. Kerran sanoi yksi myyjä että oot laittanu hajuvettäkin. Tuntuu että olen todella ruma ja kurja muulloin ja haisen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
että toivottavasti on munaa laittaa valitusta eteenpäin ko. henkilöstä.

Heh, eiköhän tuo kommentti ole heitetty jollekin omalle kaverille/ työkaverille jne. Tuskin nyt ihan random asiakkaalle rupeaisi tuollaista small talkian heittämään että "ollaanpas sitä hienona!"

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En ole myyjänä tuossa kaupassa. Joskus vaan ottaa pattiin että pitävät tarkkaa havaintoa pukeutumisestani. Yleensä en meikkaa ja vaatteet farkut ja pusero. Hame saa heti huomiota. Kerran sanoi yksi myyjä että oot laittanu hajuvettäkin. Tuntuu että olen todella ruma ja kurja muulloin ja haisen.

Vaihda kauppaa jos ärsyttää. On tuollainen ulkonäön kommentointi kieltämättä aika tökeröä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ne kommentit on KEHUJA, jotka sinä tulkitset moitteiksi. 

Vierailija

Valitus kauppiaalle, loppuu tuollainen. Tai sitten alat heittelemään takaisin "onpa sulla reidet vähän ohentuneet, oletko syönyt vähemmän pullaa".

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kyllä se vittuilulta siinä tilanteessa tuntuu, vaikka miten olisi kehuiksi tarkoitettu. Ei ole asiallista kommentoida asiakkaille mitään heidän ulkonäöstään saati ostoksista. "vai kortsuja ostat, ootko vihdoin löytäny itelles naisen hehehee"

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
että toivottavasti on munaa laittaa valitusta eteenpäin ko. henkilöstä.

Heh, eiköhän tuo kommentti ole heitetty jollekin omalle kaverille/ työkaverille jne. Tuskin nyt ihan random asiakkaalle rupeaisi tuollaista small talkian heittämään että "ollaanpas sitä hienona!"

No johan hän kertoi olevansa asiakas.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kyllä se vittuilulta siinä tilanteessa tuntuu, vaikka miten olisi kehuiksi tarkoitettu. Ei ole asiallista kommentoida asiakkaille mitään heidän ulkonäöstään saati ostoksista. "vai kortsuja ostat, ootko vihdoin löytäny itelles naisen hehehee"

No, en kyllä osaisi tulkita tuollaista kommentointia vittuiluksi, jos se itseeni kohdistuisi, mutta jatkakaa te vain mielenne pahoittamista. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No, en kyllä osaisi tulkita tuollaista kommentointia vittuiluksi, jos se itseeni kohdistuisi, mutta jatkakaa te vain mielenne pahoittamista. 

Joillekkin ulkonäkö on arka aihe.

Vierailija

No ihan tosi, jos ap ei ole ulkonäköä kommentoivan myyjän kaveri, niin onpa tosi omituista. Kaikki olettaa totta kai, että tuolla tavoin juttelevat ovat hyviä ystäviä keskenään. Eikä ulkonäkö ole ainakaan mulle mitenkään "arka aihe" (:DD), mutta jos mulle tulisi joku random myyjä noin kommentoimaan, niin olisin kyllä todella hämmästynyt ja kiusaantunut. Ei kuulu hyviin käytöstapoihin kommentoida vieraiden ihmisten ulkonäköä.   

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat