Onko oikeasti niin, ettei miehet pidä pitkäsäärisistä naisista?
Tapailemani mies siis totesi, että miehet eivät pidä pitkäsäärisistä naisista. Kiva juttu, sillä itse 170cm omaan aikas pitkät sääret ja itse olen aina niistä pitäntyt - ja pidän edelleen sanoi miehet mitä vaan :D
Kommentit (30)
No ei todellakaan ole, pitkäsäärisyys on sukukypsyyden merkki ja kiinnostaa miehiä. Vai miksi luulette että uimapuvuissa monesti housuosan leikkaukset on tehty pidentämään sääriä?
Pitkät sääret on HOT!
Kyllä. Tuo yksi mies puhui kaikkien miesten puolesta. Joka ikinen maailman mies tykkää vain ja ainoastaan lyhyistä sääristä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Tuo yksi mies puhui kaikkien miesten puolesta. Joka ikinen maailman mies tykkää vain ja ainoastaan lyhyistä sääristä.
Näinhän se on. Tieteellinen aivotutkimus todistaa, että pitkäsäärinen nainen ei sytytä nyapseja miehen aivoissa. Jos sytyttää, on vähän bi ellei suorastaan ihan homo. Mutta persjalkaisuus, se sytyttää. Kaikilla miehillä persjalkaisen naisen näkeminen myös lisää spermantuotantoa 110 prosenttia n. 1,37 minuutin aikana.
Persjalkainen gepardi
Totta kai tuo lausunto edustaa kaikkia menneitä, tulevia ja nyt elossa olevia miehiä.
Pitkät sääret taisivat olla in 90-luvulla. Nykyään nuorilla miehillä on erilaiset kauneusihanteet. Ihaillaan myös lyhyyttä.
Aasialaiset naiset ovat siroja lyhytjalkaisia ja kyllä heistäkin pidetään. Ystäväni on hoikka 178-senttinen ja 34-pituiset farkut on juuri ja juuri tarpeeksi pitkät ja hän saa myös paljon ihailevia katseita. Ei kai pitkäsäärisyys ole mikään "ehto", vaan nainen kokonaisuudessaan. Jokaisen persoonallisuus rakentuu lukemattomista osatekijöistä.
Vierailija kirjoitti:
Aasialaiset naiset ovat siroja lyhytjalkaisia ja kyllä heistäkin pidetään. Ystäväni on hoikka 178-senttinen ja 34-pituiset farkut on juuri ja juuri tarpeeksi pitkät ja hän saa myös paljon ihailevia katseita. Ei kai pitkäsäärisyys ole mikään "ehto", vaan nainen kokonaisuudessaan. Jokaisen persoonallisuus rakentuu lukemattomista osatekijöistä.
Eiväthän nuo ole lyhyet jalat, vaan ihan normaalit. Minä olen 172 ja farkkujen pituus 30. Olen ihan sopusuhtaisen näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiväthän nuo ole lyhyet jalat, vaan ihan normaalit. Minä olen 172 ja farkkujen pituus 30. Olen ihan sopusuhtaisen näköinen.
Minä olen 168 cm ja farkkujen pituus 34, ja minäkin olen sopusuhtaisen näköinen. Vaikea kuvitella, etteivätkö tämänmittaiset jalat olisi lyhyet 10 cm pidemmässä varressa.
En ole kuullut koskaan kenenkään miehen moittivan pitkiä sääriä. Mutta onhan se toki miehen näkökulmasta varmaan nöyryyttävää, jos itseä 15 cm lyhyemmällä muijalla on pidemmät sääret kuin itsellä (näitäkin on nähty), ja omat persjalkaiset savolaisgeenit korostuvat.
https://www.theguardian.com/science/2008/jan/17/humanbehaviour.psycholo…
Pitkäjalkaiset ovat terveempiä, ja tässä puhutaan siis jalkojen suhteellisesta pituudesta eikä ihmisen kokonaispituudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 168 cm ja farkkujen pituus 34, ja minäkin olen sopusuhtaisen näköinen. Vaikea kuvitella, etteivätkö tämänmittaiset jalat olisi lyhyet 10 cm pidemmässä varressa.
No etkä ole. :D Olet friikkimäisen pitkäjalkainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli jalkojesi sisäpituus on reilusti yli puolet kokonaispituudestasi. Se tarkoittaa aika epätavallisen pitkiä jalkoja. http://forums.soompi.com/en/topic/244813-the-real-leg-percentage-calcul…
Vierailija kirjoitti:
Näin. Stereotyyppisen paksut töppöjalat ja sellaiset suomimaatuskat on hot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitin tietenkin, että hänellä on pitkät sääret eli 34-pituiset farkut on siinä ja siinä, etteivät ole liian lyhyet.
Mainitsin siis kaksi ääripäätä (toinen siis se aasialainen lyhytsäärinen) ja että kumpaakin voi pitää kauniina ja viehättävänä, koska ihminen on kokonaisuus, ei pelkät sääret. Tai rinnat. Tai hiukset.
Vierailija kirjoitti:
En ole kuullut koskaan kenenkään miehen moittivan pitkiä sääriä. Mutta onhan se toki miehen näkökulmasta varmaan nöyryyttävää, jos itseä 15 cm lyhyemmällä muijalla on pidemmät sääret kuin itsellä (näitäkin on nähty), ja omat persjalkaiset savolaisgeenit korostuvat.
Tarkoitit kai suomalaisgeenit? Noita persjalkaisia pulliaisia kun tulee vastaan ihan missä päin tahansa Suomea :D
persjalkaiset naiset on ehkä tutumpia..
Kyllä minä pidän.