Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko oikeasti niin, ettei miehet pidä pitkäsäärisistä naisista?

Vierailija
19.09.2016 |

Tapailemani mies siis totesi, että miehet eivät pidä pitkäsäärisistä naisista. Kiva juttu, sillä itse 170cm omaan aikas pitkät sääret ja itse olen aina niistä pitäntyt - ja pidän edelleen sanoi miehet mitä vaan :D

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako sääret jalkoja kokonaisuudessaan? Mulle ne tarkoittaa polven ja nilkan välistä osaa. Siksi minua ihmetyttää aina kun joku "vilauttaa säärtä". Olisiko jotenkin rivoa sanoa "vilauttaa reittä"?

Vierailija
22/30 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä sika ja ota koira.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko .

Pitkät raajat

Hoikka/ urheilullinen look on tosi kaunis ja seksikäs naisella +

Oikeat vaatteet siihen valittuna vaan korostaa heidän näyttävyyttään.

En ole pinnallinen mutta kyllä se vaan niin on että kaunis on kaunista ja komea on komea eikä ole väärin jos haluaa näyttää hyvältä ja korostaa parhaita puoliaan.

Toki luonne, elämänarvot ja näkemykset kohdillaan olisi plussaa ..mutta on harvoin koko paketti on kasassa .. Joskus kyllä.

Vierailija
24/30 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aasialaiset naiset ovat siroja lyhytjalkaisia ja kyllä heistäkin pidetään. Ystäväni on hoikka 178-senttinen ja 34-pituiset farkut on juuri ja juuri tarpeeksi pitkät ja hän saa myös paljon ihailevia katseita. Ei kai pitkäsäärisyys ole mikään "ehto", vaan nainen kokonaisuudessaan. Jokaisen persoonallisuus rakentuu lukemattomista osatekijöistä.

Eiväthän nuo ole lyhyet jalat, vaan ihan normaalit. Minä olen 172 ja farkkujen pituus 30. Olen ihan sopusuhtaisen näköinen.

Mä oon 172 ja käytän 34 tuumaisia farkkuja, korkkareiden kanssa tosin. 32 myös, mutta 30 on aivan liian lyhyet mulle.

Vierailija
25/30 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ilmoittautuu myös mies, joka ei erityisemmin pidä pitkistä sääristä. Oikeastaan, niissä ei minusta ole mitään kaunista, söpöä, seksuaalista tai muutakaan erityisen positiivista. En kyllä keksi mitään kauhean negatiivistakaan, en juurikaan kiinnitä säären/jalan pituuteen huomiota.

Vierailija
26/30 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se hyvä, jos nyt ainakin polveen saakka yltäisivät.

Vierailija
27/30 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiseksi tulee kun syö perunamuusia ja tölkkilihapullia 😃

Vierailija
28/30 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokolihapihvi

Vierailija
29/30 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ilmoittautuu myös mies, joka ei erityisemmin pidä pitkistä sääristä. Oikeastaan, niissä ei minusta ole mitään kaunista, söpöä, seksuaalista tai muutakaan erityisen positiivista. En kyllä keksi mitään kauhean negatiivistakaan, en juurikaan kiinnitä säären/jalan pituuteen huomiota.

Tarkoitat: "Täällä ilmoittautuu mies, joka ei tiedä mistä puhuu ja vaihtaa mielipidettään kesken lauseen!"

Vierailija
30/30 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa.Kyllä minä ainakin persjalkaisena ottaisin mieluummin pitkät sääret,tykkäsi miehet tai ei.Mutta persjaloilla mennään eteenpäin,kun luoja sellaset luonut.Onneksi keksitty korkkarit,joilla vähän voi hämätä.Ja miehistä viis,mutta itseäni persjalkaisuus häiritsee!