Millainen miestyyppi-olemus-kaytos kiinnostaa sinua vaikka et haluaisi myontaa sita
Kayko joskus niin etta jarki sanoo etta et halua olla kiinnostunut tuollaisesta miehesta mutta huomaat silti olevasi. Onko jotain olemuksessa, kaytoksessa tai muuten tyypissa sellaista joka vetoaa.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hottisten bileDani on klassinen esimerkki
Ihan naurettavaa, mutta mun silmissä se on todella kuuma, enkä ikinä kehtaisi kellekään myöntää muuta kuin näin anonyymisti. Juuri sellainen sporttinen, typerän itsevarma ilman mitään oikeaa perustaa. Toimii.
se N39
Naurettavan ylimielinen, itsevarma mies, joka puhuu naisista alentavasti saa naisen hormonit hyrräämään. Kukaan ei sitä halua myöntää mutta niinhän se vain on.
Ei ikinä! Se on niin oksettava, etten voi edes katsoa sen naamaa. Vaikka loppuikäni olisin puutteessa, niin en tuollaiseen tyyppiin koskisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hottisten bileDani on klassinen esimerkki
Ihan naurettavaa, mutta mun silmissä se on todella kuuma, enkä ikinä kehtaisi kellekään myöntää muuta kuin näin anonyymisti. Juuri sellainen sporttinen, typerän itsevarma ilman mitään oikeaa perustaa. Toimii.
se N39
Naurettavan ylimielinen, itsevarma mies, joka puhuu naisista alentavasti saa naisen hormonit hyrräämään. Kukaan ei sitä halua myöntää mutta niinhän se vain on.
Ei ikinä! Se on niin oksettava, etten voi edes katsoa sen naamaa. Vaikka loppuikäni olisin puutteessa, niin en tuollaiseen tyyppiin koskisi.
Sama täällä. Katsoin kerran vahingossa pätkän jotain tv-ohjelmaa, jossa ilmeisesti tämä samainen kaveri vertasi naista johonkin lihanpalaan. Mulla heräsi ainoastaan tosi voimakas halu lyödä, vaikka en ole yhtään väkivaltaan taipuvainen muuten.
N35
Tappeleva mies. Siis ei minun kanssa tappeleva mutta jos äijä vetää jotakuta muuta ihmistä hyvästä syystä pataan niin mulle tulee semmoinen "uuh, oikea barbaarisoturi"-fiilis. Mä kylläkin rehellisesti myönnän tämän tuntemuksen vaikka vähän nolottaakin.
Jos haen yhden illan juttua niin kyllä, ns. panomiehet
Ei mulla ole tuollaisia, kehtaan kyllä myöntää ja mun maku tiedetään.
Edes hitusen järkevänä ihmisenä en vaan ala seurustelemaan, mutta on mun rakastajat aina olleet jotain rikollisia/narkkeja/hamppeja tmv.
Tykkään nuorista ja kauniista miehistä, ja jostain syystä ne joiden kanssa synkkaa, ovat yleensä jollain tapaa "alamaailmaa".
Edellinen rakastaja oli 18-vuotias kriminaali ja nykyinen itseni ikäinen mustalaismies.
Moni ei-niin-tuttu ihminen ihmettelee miten olen "ikisinkku", mutta kyllä se suurin syy taitaa olla tämä miesmakuni mikä rajoittaa.
Ei niiden tyyppien kanssa voi seurustella tai muille esitellä.
Ollaan vaan "ystäviä" ja rakastajia.
Toisaalta mun oma elämä, taustat ym. on myös sellaiset, ettei kukaan perushyvä mies tämmöstä ottais, eikä juttu luultavasti onnistuisi.
N25
jännämiehet tyyliin Antti Reini,