Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintsikoiden kokolaskuri, voiko luottaa tulokseen? (Lumingerie)

Vierailija
19.09.2016 |

Olen tilaamassa liivejä lumingerie.fi:stä ja kokeilin sivuston kokolaskuria. Sen antama koko on ihan eri luokkaa mitä olen yleensä käyttänyt, tulos oli 70I. Voiko tuo nyt olla paikkansapitävä? Kuulostaa aivan liian isolta. Kuppikokoani en oikein tiedä, kun olen vuosia käyttänyt lähinnä toppimallisia liivejä kun sopivia tavallisia liivejä ei ole löytynyt. Muistaakseni 80E kuppikoa olevat liivit löytyy parit kaapista, mutta ne eivät ole mukavat niin ovat jääneet käyttämättä.
Tuolta tilanneet, onko tuo laskuri luotettava?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin sain tuolta aika suuren koon. Käytän kokoa 85F tai 90E, liiviliikkeestä ostetuissa liiveissä ja laskuri ehdotti kooksi 90H. Ehkä en vain osaa mitata rinnan ympärystää rintojen päältä oikein? :D

Tai liiviliikkeessä myytiin väärä koko.

Epäilen, sillä samaa kokoa olen ostanut useammasta kuin yhdestä liikkeestä. Istuvat myös hyvin päällä.

Voisiko eri merkkien kokoerot olla noin suuret?

Vierailija
22/26 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin sain tuolta aika suuren koon. Käytän kokoa 85F tai 90E, liiviliikkeestä ostetuissa liiveissä ja laskuri ehdotti kooksi 90H. Ehkä en vain osaa mitata rinnan ympärystää rintojen päältä oikein? :D

Tai liiviliikkeessä myytiin väärä koko.

Epäilen, sillä samaa kokoa olen ostanut useammasta kuin yhdestä liikkeestä. Istuvat myös hyvin päällä.

Voisiko eri merkkien kokoerot olla noin suuret?

Mitä mittoja laitoit laskuriin? Oliko tuo H eu vai uk koko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/26 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa tuo laskuri sitten on ainakin suuntaa antava, täytyy kai tilata vierekkäisiä kokoja myös. Liikkeeseen en halua mennä sovitettavaksi kun olen niin ujo :/

Ap

Vierailija
25/26 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset aloittaja laittanut suoraa tuota viestiä Lumingerielle? Siellä kyllä osataan neuvoa. Itse laitoin vielä kuvia heille, koska en ollut varma liivien istuvuudesta. Minullekin kokolaskuri näytti liian isoa kuppikokoa, mutta johtuu siitä, että on ylimääräistä rasvaa, jota laskuri ei pysty ottamaan huomioon. Asiakaspalvelu auttoi ja sain elämäni ensimmäiset oikeasti sopivat liivit! 

Vierailija
26/26 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii laskuri ainakin mulla. Mut pitää ottaa huomioon, et kaikki liivimerkit ei oo samaa kokoa. Sit on vielä eu ja uk koot, ne pitää kans tsekata, ettei tilaa väärää kokoa. Lumingerien sivulla on sellanen taulukko josta voi tarkistaa koot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän