Kummassa se vika on, minussa vai miehessä
Selitän lyhyesti. Meillä oli toissapäivänä todella paha riita, joka lähti siitä kun harrastimme seksiä ja mies joutui lopettamaan kesken kaiken kun hänellä kuulemma sattui keuhkoihin. Kysyin sitten että mikä sitä vaivaa, ei osannut vastata, siitä se riita sitten lähti. Minä en vaan osaa suhtautua tuollaisiin asioihin mitenkää rauhallisesti, koska mielestäni jos mies ei kykene seksiin, ei hän tarvitse naista elämäänsä ollenkaan. Nyt sitten eilen harrastimme seksiä eikä ongelmaa ollut. Pitääkö mun hillitä itteni jatkossa vai onko tää aihe mistä voi "luvan kanssa" suuttua?
Kommentit (34)
Mitä vittua? Jos toista sattuu keuhkoihin, niin se on minusta ihan pätevä syy olla harastamatta seksiä. Tyyppi silti suoriutui jälkeenpäin. Vika on sinussa. Olet tunteellinen idiootti.
Kannattaiskohan olla huolissaan niistä keuhkoista... Äkkiä tutkimuksiin!
Vierailija kirjoitti:
Mitä vittua? Jos toista sattuu keuhkoihin, niin se on minusta ihan pätevä syy olla harastamatta seksiä. Tyyppi silti suoriutui jälkeenpäin. Vika on sinussa. Olet tunteellinen idiootti.
No joo mutta kun siinä oli kaikennäköstä.. oli lapsivapaa ilta pitkästä aikaa jne. Ap
Whaaaaaaat? Siis oikeasti otit herneen nenään tuosta??? Ymmärtäisin jos herne olisi nenussa siksi ettei mies ota vakavasti kipua keuhkoissa mutta no, tämä nyt olikin porvoolainen...
Vierailija kirjoitti:
Kannattaiskohan olla huolissaan niistä keuhkoista... Äkkiä tutkimuksiin!
Pitäisi miehen kyllä mennäkin.. ap
Tämä mikää provo ole. Mutta ehkä saa mut tajumaan että olen täys kusipää. Ap
Mä saan usein astmakohtauksen kesken hyvän seksin. Ei ole vielä kukaan suuttunut siitä.
Jos olisin sun mies, häipyisin ja lujaa.
Vierailija kirjoitti:
No todellakin olet jos tämä juttu ei ole provo. Täys psyko.
Elämäsi täytyy olla tosi tylsää, kun provoilet tänne moisen jutun. Säälin sinua.
Mutta kaikki on kuitenkin ap:n äidin vika, sillä ap ei saanut lapsena suuttua mistään. Niin ei nyt sitten osaa suuttua oikeista asioista.
Vierailija kirjoitti:
Elämäsi täytyy olla tosi tylsää, kun provoilet tänne moisen jutun. Säälin sinua.
Ei edelleenkään ole provo.. mutta ihan miten vain. Ap
Kuka edes kehtaa suuttua alastomana ja pipero märkänä?
Vierailija kirjoitti:
Mutta kaikki on kuitenkin ap:n äidin vika, sillä ap ei saanut lapsena suuttua mistään. Niin ei nyt sitten osaa suuttua oikeista asioista.
Et tiedä lapsuudestani mitään. Tämä ei ehkä ollut oikea asia suuttua, tiedän. Otan vaan kaiken aina itseeni ja mietin onko vika minussa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tiedä lapsuudestani mitään. Tämä ei ehkä ollut oikea asia suuttua, tiedän. Otan vaan kaiken aina itseeni ja mietin onko vika minussa. Ap
Jos et tiennyt...muut olisivat tuossa tilanteessa huolestuneet rakkaansa terveydestä.
Vierailija kirjoitti:
Olet just se! Olethan sinäkin vastuussa siitä aktista, sinä vaadit ja vaadit, vaikka mieheltä henki menisi.
Vähemmästäkin tulee suorituspaineita; hellitä hieman ja yritä suhtautua kumppaniisi empaattisesti.
Älkää hakeko vikaa ja syyllistä. Se on mun neuvo.
Parisuhteet ovat nykyään niin usein aivan kuin tutkija-, syyttäjä- ja tuomarilaitoksia.
Anteeksi mitä?