Mistä 35-vuotias mies voi löytää yhärin jonka kanssa viettää aikaa
Harrastaa, leffoja, (panemista), risteilyjä ym ym. Onko liian vaikea yhtälö?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin kans, että mistä tämmöinen yh löytäisi semmoiseen kevyeen hauskanpitoon ilman sitoumuksia miehen. Ei sais vaatia suhdetta, vaan pelkästään kaikkea kivaa. Treffejä, leffaa, juttelua, punaviiniä, seksiä ja aamulla heipat. En yhtään jaksaisi mitään raskasta suhdesoppaa enää. Vapaa suhdekkin sopii vallan mainiosti. Molemmat saa tapailla muita. Kyllä sitä sitten sen kans on joka eniten miellyttää, mut ei pakosta, eikä velvollisuudesta.
Eli mistä siis?
Löysin naapurirapusta. Aika kätevää, ehtii käydä pikaisilla milloin huvittaa nyt kun lapsikin on jo 12v. Käydään tanssimassa, illastamassa, konserteissa, viikonloppumatkoilla ym. Mies on työnarkomaani joka on paljon reissussa eikä halua perhettä tai perinteistä parisuhdetta, minä taas en kaipaa uutta mieslasta kotiini passattavaksi enkä tämän vakavampaa suhdetta muutenkaan, joten hyvin on toiminut jo 7v. Vapaa suhde, mutta sovittu että jos muiden kanssa paljaalla niin sitten kortsut käyttöön testeihin asti. Miehellä ilmeisesti on tai ainakin oli aiemmin Saksassa joku kollega jota joskus reissuillaan panee, mutta en ole kysellyt tarkemmin kun ei minulle varsinaisesti kuulu.
Voin suositella tällaista ystävyys/seksi/kevytseurustelusuhdetta lämpimästi.
Aivan. Meidän talossa en ole törmännyt sopivaan ehdokkaaseen. Toivottavasti tuo yksi lukee viestisi ja huomaa että jutussa voi olla muutakin kun panemista.
Ei ainakaan netistä. Naiset saa paljon viestejä ja useimmat lopettaa viestittelyn heti kun vihjailee muusta kun vakavasta parisuhteesta. Tinderistä tosin ei ole kokemuksia.
Aika moni nainen tuntuu sen perusperheidyllin haluavan joten vaikeaa voi olla..
Vierailija kirjoitti:
Eli he kelpaavat vain tuollaiseen iloitteluun mutta eivät muuhun?
Entäs jos kumpaakaan ei kiinnosta "iloittelua" vakavampi suhde?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli he kelpaavat vain tuollaiseen iloitteluun mutta eivät muuhun?
Entäs jos kumpaakaan ei kiinnosta "iloittelua" vakavampi suhde?
Entäs jos yrittäisi painostaa toista suhteeseen mihin hän ei halua? Tai vaikkapa käytännössä pakottaa panemaan vaikka hän ilmiselvästi sanoo ettei halua sitä?
Löysin naapurirapusta. Aika kätevää, ehtii käydä pikaisilla milloin huvittaa nyt kun lapsikin on jo 12v. Käydään tanssimassa, illastamassa, konserteissa, viikonloppumatkoilla ym. Mies on työnarkomaani joka on paljon reissussa eikä halua perhettä tai perinteistä parisuhdetta, minä taas en kaipaa uutta mieslasta kotiini passattavaksi enkä tämän vakavampaa suhdetta muutenkaan, joten hyvin on toiminut jo 7v. Vapaa suhde, mutta sovittu että jos muiden kanssa paljaalla niin sitten kortsut käyttöön testeihin asti. Miehellä ilmeisesti on tai ainakin oli aiemmin Saksassa joku kollega jota joskus reissuillaan panee, mutta en ole kysellyt tarkemmin kun ei minulle varsinaisesti kuulu.
Voin suositella tällaista ystävyys/seksi/kevytseurustelusuhdetta lämpimästi.