Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaatekaappisi häpeäpilkku

Vierailija
18.09.2016 |

Paljasta vaatekaappisi häpeäpilkku! Kyllä, juuri se vaatekappale tai asuste, jonka olemassaolo hävettää, mutta et oikein raaski hävittääkään.

Aloitan omalla tunnustuksellani: leopardihaalari

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahdet housut, jotka ovat jo revenneet haaroista. Reiät eivät vielä näy, kun housut ovat päällä (ainakin jos mieheeni on luottaminen).  Pakko kuitenkin käyttää, kun en paljon housuja omista enkä saa ostetuksi uusia. Tällaiselle isoperseiselle ja lyhyelle ihmiselle sopivien housujen löytäminen on saavutus ja inhoan shoppailua :D

Olethan sinä kuullut siitä, että revenneet housut voi korjata?

Olen :D Mutta eipä sellaistakaan meinaa saada aikaiseksi. Mieluummin vain häpeän... Joo, pitäisi kyllä korjata ne.

Vierailija
22/25 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pari villapaitaa jotka eivät mahdu päälle ja muutenkin nukkaantuneita ja virttyneitä. Mutta kun ovat niin ihania!

Pillifarkut jotka ostin muutama vuosi sitten. Ihan hirveät päällä enkä pitänyt kuin pari kertaa. Pitää varmaan kantaa uffiin.

Vekkihameesta voisin vaikka maksaa. Hienoja!

Onhan mulla vielä mummon antama 70-luvun puolihame.malli on hieno mutta kangas on jotain tekokuitua ja hieman hirveän väristä. En raaski heittää pois nyt kun mummokin vetelee viimeisiään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on joitain niin järkkyjä t-paitoja, että ne päällä ei voi viedä edes roskia. Käytän silti niitä aina himassa, ne on NIIN mukavia kun kangas on kulunut ihan ihan ohueksi ja pehmeäksi :)

Vierailija
24/25 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartalosukka, joka korostaa kehoni jokaista väärää muhkuraa......

Vierailija
25/25 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirusti maksanut jakku, joka ei vaan ole enää malliltaan tätä päivää. Ehkä vielä joskus?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi