Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko ok jos katselee muita vaikka on parisuhteessa?

Vierailija
18.09.2016 |

Useimmalle se on varmaan ok. Eihän ketään voi oikein kieltää katsomastakaan.
Entä jos kommentoi kumppanilleen näkemäänsä kaunotarta/komistusta? Omasta mielestäni se on jo vähän junttia ja moukkamaista.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis että suurin osa sitä kattelee kyllä muitakin vaikka oliskin parisuhteessa tai jopa naimisissa. On sitten täysin eri asia, meneekö sitä pidemmälle. Itse en pidä edes flirttailua kovin soveliaana tossa tilanteessa, enkä kyllä ite ainakaan kumppanille kommentois myöskään mitään jonkun muun miehen ulkonäöstä, miks pitäis?

Vierailija
2/6 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan sit miehen kanssa juntteja ja moukkia, mutta kommentoidaan toisillemme, että huomasitkos vastaantulevan naisen hyvät tissit jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos katselet sillä mielellä, että ketä olisi kiva kokeilla/kuka olisi seuraava kumppani, eli jos AIKOO myös TEHDÄ jotain -> ei ole ok. Silmänilossa ei tietenkään mitään vikaa ole ja kyllä sitä muita ihmisiä katselee tahtomattaankin. Jokainen pariskunta tietenkin itse määrittelee omat rajansa ja sääntönsä, mutta luulen, että tämä on aika yleinen.

Vierailija
4/6 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ollaan sit miehen kanssa juntteja ja moukkia, mutta kommentoidaan toisillemme, että huomasitkos vastaantulevan naisen hyvät tissit jne.

Kommentoiko miehesi koskaan muitten miesten takamuksia tyyliin "eikö ookin hyvä perse" ?

Vierailija
5/6 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä usein lenkillä kattelen muita miehiä, joskus jopa innostun näkemästäni niin paljon että kotona illalla peitto heiluu. Kyllä mies tietää mun kattelevan muita ja sen vilkastuttavan meidän seksielämää. Taitaa ottaa tämän kohteliaisuutena, siis etten kuitenkaan mieli vieraisiin vaan mieluummin puran paineet juuri hänen kanssaan. Ja ei, seksin aikana en mieti tai fantasioi niistä muista miehistä.

En oikein ymmärrä tätä itsekään ja jos mies väittäisi toimivansa samoin "näin ihanan herkkupepun kaupungilla, nyt tahon sua takaapäin enkä tosiaan mieti tätä toista naista" niin tuskin uskoisin :D.

Vierailija
6/6 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet saa katsoa ja kommentoida. Se kuuluu vain miesten biologiaan. Etenkin saa kommentoida kauniita, nuoria naisia vaimoonsa vertaillen. "On kyllä niin terhakar rinnat, kuin ruusunnuput. Ei roiku yhtään, niinku taas sulla rakkaani". Pettäminenkin kannattaa katsoa sormien läpi. Sekin kuuluu vain miesten biologiaan. Miehiä täytyy ymmärtää näissä asioissa. Naisten biologiaan taas kuuluu olla miesten omaisuutta ja tottelevainen kodinkone joka ei muita miehiä pahemmin tiiraile.