Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko käynyt joskus kiropraktikolla?

Vierailija
18.09.2016 |

Millaisia kokemuksia, auttoiko? Musta tuntuu, että ranka kaipaisi vähän rusauttamista.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/7 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä yks kokemus sulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/7 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun selkäni meni jumiin kun lensin pitkän matkan eli noin 18 tuntia. En saanut nukuttua kuin puolen tunnin pätkissä. Sitä tutki työterveyslääkäri ja pari muuta lääkäriä. Ortopedi sanoi, että nyt kannattaa mennä kiropraktikolle. Menin ja neljännen hoitokerran jälkeen nukuin koko yön. Viidennen hoitokerran jälkeen pidettiin vuoden tauko ja sitten kolme hoitokertaa. Sitten kaksi vuotta ja kaksi hoitokertaa. Nyt menen vain, jos ongelmia ilmenee. MUTTA ortopedi sanoi, että hänkin voi auttaa vain tietyntyyppisissä ongelmissa, ei kaikissa. Suosittelen käymään, rehellinen kiropraktikko kyllä näkee jo yhden käynnin perusteella, voiko hän auttaa. Mitään kipua en koskaan tuntenut siellä, mahhtoiko johtua siitä, että minulla oli kovat kivut jo sinne mennessäni.

Vierailija
5/7 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt. Välillä vähän hirvittää (siis jännitän jotenkin ku yrittää rusauttaa, koskaan ei oo tuntunu kipua). Jälkeenpäin tosi hyvä ja kevyt olo, mutta parin päivän päästä lihakset vetää taas "väärään asentoon"/jumiin paikat, vaikka yrittäisin venytellä hyvin ja välttää vanhoja asentoja. Kirolla siis pitäisi (tai ainakin minun pitäisi) käydä alussa varmaan kerran viikossa. Varmaan hierojallaki lisäksi että lihakset rentoutuu. Ei tuu halvaksi.

Vierailija
6/7 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt noin 10 kertaa ja voin sanoa suoraan, että se oikeasti auttaa! Itsellä ollut kaikenlaisia ongelmia selän kanssa ja kyllä helpotti kun kävi säännöllisesti. Kallistahan se on, mutta mielummin köyhä ja kivuton kuin äkäinen ja vaivainen! Kannattaa myös valita oikeasti hyvä tekijä eikä mitään tutun tuttua, koska kuka tahansa voi olla kiropraktikko eikä näillä feikeillä ole mitään vakuutuksia jos rikkovat sinut :p

Vierailija
7/7 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista! Mulla ei ole mitään pahaa jumia, mutta tuntuu, että hyötyisin siitä, että rangasta päästettäisiin vähän painetta. Mulla on sekä kyfoosi että lordoosi ylikorostunut, ja nyt tuntuu siltä, että varsinkin kaula- ja rintaranka ovat niin jumissa, etten saa ryhtiä ylläpudetyksi millään.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän