Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tuli mieleeni, kun katsoin eilen YLE:tä tuon jakson nuoren Hyacinthin elämästä.

Sivut

Kommentit (21)

M22

Äidinäidissä oli ehkä hieman sitä vikaa muttei nyt niin hirveä kuitenkaan. Hän itse asiassa oli kova Pokka pitää-fani, että huumorintajua kyllä löytyi toisin kuin takakireältä Hyasintilta :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

En luojan kiitos tunne, vaikka en ole varma kun Richard Bucketin  inkarnaatiota olen hieman jo ehtinyt tutustua.- Olemme vielä niin uusia tuttavuuksia, että en ole ennättänyt hänen vaimoaan nähdä, mutta hänen äänensä olen kyllä kuullut ja kaikkien reaktiot siihen laittanut kyllä merkille.(..)   

Vierailija

Tätini. Ei juuri olla tekemisissä, mutta muut ovat kertoneet, että paranee vain vanhetessaan. Just se puhelimeen vastaaminenkin...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oikeassa elämässä en, mutta AV:n akateemiset snobit ovat luultavasti juuri tuollaisia hyasinttejä.

Minusta noita Hyasintteja löytyy enemmän elämäm kolulasista.

Vierailija

Kolme pahinta tuntemaani ovat kaikki menneet melko nuorina yksiin keski-ikäisen vähän korkeamman statuksen perheellisen miehen kanssa. Yrittävät olla arvokkaita kuin se alkuperäinen vaimo on ollut mutta vaikuttavat lähinnä hyacinthilta.

Vierailija

Ex anoppi on ilmetty Hyacinth, järkkää kynttiläillallisia ja esittää suomenruotsalaista. Asuu kaupungin vuokrakämpässä Puotinharjussa 😂

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat