Millainen uuno täytyy olla, jos ei pysty erottamaan 20-vuotiasta ja 25-vuotiasta toisistaan ikää kysymättä?
Kyllähän se ikäero näkyy kilometrien päähän. Ulkonäöllisesti, kielellisesti ja tyylillisesti. Ulkonäöllisesti en ikinä haluaisi olla 20-vuotias. Hyh!
Kommentit (19)
Itse olen 29 ja ihmiset jatkuvasti luulevat 18-22 -vuotiaaksi. Itse asiassa suurimmasta osasta alle 40-vuotiasta voi olla hankala sanoa silmämääräisesti kuinka vanhoja he ovat.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 29 ja ihmiset jatkuvasti luulevat 18-22 -vuotiaaksi. Itse asiassa suurimmasta osasta alle 40-vuotiasta voi olla hankala sanoa silmämääräisesti kuinka vanhoja he ovat.
Tämä.
Multa kysyttiin baarissa ja alkossa paperit aina 27v asti.
Itse olen todella huono arvioimaan kenenkään ikää. Esimerkiksi tässä vähän aikaa sitten luulin erästä 17-vuotiasta pullaposkipoikaa 21-vuotiaaksi...
Joo en ymmärrä, oon 27v ja aina kysytään paperit ihan sama mihin baariin oon menossa tai vaikka ostaisin lähikaupasta yhden tölkin siideriä. Jengi hämmästelee että en näytä päivääkään yli parikymppiseltä ja ulkomailla aina ihmetellään että oonko oikeasti 27 kun näytän 10v nuoremmalta. Huh huh on tää elämä rankkaa.
Mun tyttöystävä on kohta 26-vuotias ja häneltä kysyttiin viimeksi museossa, että oletko alle 18-vuotias. Minua 24-vuotiasta luullaan aina häntä reilusti vanhemmaksi. Hänellä on vain niin hehkeä ja kuulas iho ja hoikka ja norja kroppa. Lisäksi kun hän ei meikkaa niin se lisää nuoruusvaikutelmaa.
En sanoisi ketään uunoksi, jos häntä luulee vuosia todellista ikää nuoremmaksi. Ihmisiä on kuule erilaisia ulkonäöltään.
Se tunne ku sulta ei 18 vuotta just täyttäneenä kysytty papereita tupakka-askia ostaessa ekaa kertaa. XD tuli vähä puulla päähän lyöty olo, ku oisin viel iha halunnu näyttää intopiukeena ne paperit ku iha laillisesti oisin saanu ostaa.
N 24
- En tiedä. Varmaan minun laiseni uuno. - olen 30+ vuotias mies minulta kysyttiin viimeksi eilen henkkarit, kunostin saunajuomaksi yhden lonkeron. Ja tuskin tämä erottaminen nyt ni-in sukupuolisidonnaista.
No en mäkään haluaisi näyttää parikymppiseltä. Hyh hyh
Minulle kaikki 15-30 vuotiaat ovat samaa pissulissumassaa, en todellakaan osaa erottaa minkä ikäisiä lapset ovat.
t. setämies
Vierailija kirjoitti:
- En tiedä. Varmaan minun laiseni uuno. - olen 30+ vuotias mies minulta kysyttiin viimeksi eilen henkkarit, kunostin saunajuomaksi yhden lonkeron. Ja tuskin tämä erottaminen nyt ni-in sukupuolisidonnaista.
Henkkarit kysytään kaikilta jotka voisivat näyttää alle 30 vuotiailta, joten ikäsi ei varmaan heittänyt montaakaan vuotta katsojan silmissä.
Mä olen 20 ja tämän kun monelle kerron niin tulee aivan yllätyksenä. Monella 20-25 vuotiaalla on elämäntyyli ja -tilanne aivan sama, joten miksi olisi esim. ulkonäöllisesti, kielellisesti tai tyylillisesti olisi suurta eroa? Naurattaa aina nämä keskustelut.
Vierailija kirjoitti:
Nyt riittää taas nää ikiksen aloitukset. Pannaan poistoon.
Ei tämä ole Ikäerohullu eli Ikis, Ikistä ei ole näkynyt pitkään aikaan, varmaan vuoteen.
Tämä on joku provo sen takertuvan äidin lisäksi (tai voi se olla takertuva lapsikin joka ei uskalla olla aikuinen vaikka ikää on)
Vierailija kirjoitti:
No en mäkään haluaisi näyttää parikymppiseltä. Hyh hyh
Jep. Ihan kamalaa!! Muutenkin elämä 20vuotiaana oli järkyttävää; opiskelijaelämää, ilman asuntolainaa, paljon kavereita ja yhteisöllisyyttä, ei ryppyjä, ei selluliittia, ei kiire mihinkään, pystyi ihan liikaa elämään hetkessä ja nauttimaan elämästä. Hyi! Ei enää koskaan kiitos.
En erota mitenkään ja monia 30-35-vuotiaita luulen n. 25-vuotiaiksi. Varsinkin naiset, joilla on luonnollinen tyyli, näyttävät nuoremmilta. Sitten taas ne, joilla on vahvasti meikatut kulmat ja töröhuulet, näyttävät vanhemmilta.
Vierailija kirjoitti:
Minulle kaikki 15-30 vuotiaat ovat samaa pissulissumassaa, en todellakaan osaa erottaa minkä ikäisiä lapset ovat.
t. setämies
Mainio,kiitos!
Nyt riittää taas nää ikiksen aloitukset. Pannaan poistoon.