Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää ihmiset , jotka hössäävät junassa "kummalla puolella laituri on" - jo 5km ennen asemaa!

Vierailija
18.09.2016 |

Sen ehtii kuulkaa katsomaan noin 1,5 sekunnissa sitten, kun juna saapuu asemalle.

Joskus menen tahalleni välikköön tietämälleni väärälle puolelle seisomaan tärkeän näköisenä ja taakseni keräytyy jonouma jo kilometrejä ennen asemaa.

Ja annas olla, mikä kaakatus ja kotkotus syntyy, kun laiturin asfaltti näkyykin sillä TOISELLA puolella.

Önnönnööö!

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂😂

Vierailija
2/33 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä leiki jeesusta, iso mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt, pelkäsin ennen hirveesti junia kun en ollut matkustanut. Kauhee jännitys koko matkan, että osaanko jäädä ajoissa pois ja kummalle puolelle jään ja mitä jos en ehdi jne. Se on pelottavaa :(

Vierailija
4/33 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä karma sinullekin kiusaa järjestää. Tahdot pahaa ihmisille, joita jännittää ja pelottaa.

Saat niskaasi yhtä inhottavaa suhtautumista sinuun kuin ansaitsetkin.

Vierailija
5/33 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junan vauhti 5 km ennen asemaa on noin 120 km/h, josta se luonnollisesti hidastuu. Tuohon matkaan menee aikaa alle 30 sek, joten en ymmärrä ärtymystäsi, ethän sinä siellä junan eteisessä silloin ole vaan tukevasti penkissäsi, josta nouset vasta junan pysähdyttyä.

Vierailija
6/33 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ihan tunnevammaiselta veljeltäni.repi perhosilta siipiä jo kolmevuotiaana

Vierailija
7/33 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä karma sinullekin kiusaa järjestää. Tahdot pahaa ihmisille, joita jännittää ja pelottaa.

Saat niskaasi yhtä inhottavaa suhtautumista sinuun kuin ansaitsetkin.

Eihän ap pahaa toivo. Toivoo vain, että lopettaisivat aivan turhan hösääminen. Eiköhän se heidänkin kannaltaan olisi parempi.

Vierailija
8/33 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä harrastan myös tuota! Hemmetin lampaat 😄

Naurattaa, kun menevät ihan sekaisin, kun molemmin puolin ovia seisoo tietävän näköinen kaveri, että "tässä se laituri on". Ja sitten epävarmasti valitaan puoli, koska se vain pitää valita!

Vierailija
9/33 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista sinä paska ja anna minun hössätä jos tahdon. Suomen perustuslain mukaan minulla on oikein hössätä junassa että missä se laituri on ja kaikkea muutakin.

Vierailija
10/33 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiopaatit

Vierailija
11/33 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haista sinä paska ja anna minun hössätä jos tahdon. Suomen perustuslain mukaan minulla on oikein hössätä junassa että missä se laituri on ja kaikkea muutakin.

Oikeus

Vierailija
12/33 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa, kun menevät ihan sekaisin, kun molemmin puolin ovia seisoo tietävän näköinen kaveri, että "tässä se laituri on". Ja sitten epävarmasti valitaan puoli, koska se vain pitää valita!

Get a Life.

Vierailija
13/33 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Get a Life.

Mulla on, kiitos huolenpidostasi! Vai luuletko, että mä päivät pitkät vaan junailen ja uunotan uunoja? Siitä hiton vehkeestä pääsee kyllä ulos ilman hösäämistäkin. Miten ihmiset selviytyy hengissä, jos pelkkä junasta poisjääminen aiheuttaa tommosta? Varsinkin kun sen laiturin huomaa kyllä sitten, kun juna on pysähtynyt.

Haluatte vaan änkeä ekana junasta ulos, myöntäkää! Ja sitte harmittaa, ku teitä on uunotettu ja joku muu ehtiiki ekaks. Lällällää!

Vierailija
14/33 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Get a Life.

Mulla on, kiitos huolenpidostasi! Vai luuletko, että mä päivät pitkät vaan junailen ja uunotan uunoja? Siitä hiton vehkeestä pääsee kyllä ulos ilman hösäämistäkin. Miten ihmiset selviytyy hengissä, jos pelkkä junasta poisjääminen aiheuttaa tommosta? Varsinkin kun sen laiturin huomaa kyllä sitten, kun juna on pysähtynyt.

Haluatte vaan änkeä ekana junasta ulos, myöntäkää! Ja sitte harmittaa, ku teitä on uunotettu ja joku muu ehtiiki ekaks. Lällällää!

Mä olin ensimmäistä kertaa junassa 22 vuotiaana, ja voin sanoa, että yksin ollessa jännitti juuri nuo asiat, koska kuullut, että junat on aika lyhyen ajan laitureilla. Ihanaa, jos joku on mustakin ajatellut tolla tavalla.

Mutta entäs sitten, jos vaikka haluaa vaan nopeasti ulos junasta? Mitä sillä on sulle väliä? Miksi se sua ärsyttää?

Vierailija
15/33 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmettelen. Miksi siellä pitää turhautuneena seisoskella jonossa ties kuinka aikaisin? Rauhassa istumalla ja pysähtymisen jälkeen nousemalla sitä on ehkä n. 5 sekuntia myöhemmin laiturilla kuin ensimmäinen jonottaja. Turhaa häsläystä ihan aina.

Vierailija
16/33 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap.tä ärsyttää se niin paljon, että menee ovien väliin estämään "lampaiden" pääsyn välikköön...

Kuka nyt on se, jolla on jo todellinen ongelma?

Vierailija
17/33 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nähnyt tämän ap.n. Isokokoinen, harteikas, sukupuoli epämääräinen. Viettää elämänsä junissa. Matkansa kohokohta on se, kun puolisen tuntia ennen junan asemalle saapumista menee välikköön olan yli kurkkien ja hihitellen ja siellä sitten odotettuaan kiihkeästi 15 minuuttia alkaa täristä pidätetystä naurusta, kun ihmiset rupeavat valumaan ovia kohti.

Vierailija
18/33 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vieras asema, junan vaihto ja oma juna jo myöhässä, niin todellakin minulla on kiire junasta ulos, että ehdin seuraavaan.

Vierailija
19/33 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon nähnyt tämän ap.n. Isokokoinen, harteikas, sukupuoli epämääräinen. Viettää elämänsä junissa. Matkansa kohokohta on se, kun puolisen tuntia ennen junan asemalle saapumista menee välikköön olan yli kurkkien ja hihitellen ja siellä sitten odotettuaan kiihkeästi 15 minuuttia alkaa täristä pidätetystä naurusta, kun ihmiset rupeavat valumaan ovia kohti.

Vierailija
20/33 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tämä höslääminen jäi päälle, kun Pieksämäellä oli aikanaan niin kamalan lyhyt aika vaihtaa junaa. Se vaihtojuna oli aina raiteella 1 ja aika ravia sai vetää sieltä kauempaa matkatavaroittensa kanssa.

Omanlaisensa neuroosin aiheutti myös pakkasessa kiinni jäätynyt junan ovi. Siinä oli vähällä käydä niin, etten olisi ehtinyt lentokentälle ajoissa. Aika vauhdilla piti silloinkin juosta läpi leikkivaunun ja siitä vielä eteenpäin yhden osaston läpi. Leikkivaunun ovet kun eivät avaudu. Toki ovea ei voinut kokeilla junan liikkuesssa, mutta se 1,5 sekuntia ei olisi riittänyt urheilusuoritukseeni.

Nykyään höslään vähemmän, kun istun yhdessä ja samassa junassa 600 km ja tavaraakin kulkee mukana vähemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan