Ei voi olla totta! Opiskeluryhmässäni on kokematon mies!
Opiskellaan siis sairaanhoitajiksi ja minulla on vahva aavistus siitä että mies on täysin kokematon. Hän on siis 21-vuotias, ja olen aina olettanut että vain vialliset on kokemattomia tuossa iässä.
Vakisuhde on harvoin ikävä järjestely, ja miehen kokemattomuus lupaa ainakin ettei hän ole pelimies. Ainakin minulle tuli mieleen yrittää jotain FWB-tyylistä juttua sen kanssa.
Mutta onko kokematon, hoitajaksi opiskeleva mies miten yleinen havainto?
Kommentit (21)
Voi eih!!!1 Ihax totta?!?!?!!!1 Siis eigäh!!!!11 Kui sä kestät?!!?!?!?!1
Ennenkun alatte huutamaan provoa niin pitäkää mielessä että puolet intissä olevista miehistä on vielä neitsyitä.
Olen 28v kokematon mies. En ole koskaan käynyt treffeillä, seurustellut, pussannut tai harrastanut seksiä. Syynä tähän on paha ujous.
Vierailija kirjoitti:
Ennenkun alatte huutamaan provoa niin pitäkää mielessä että puolet intissä olevista miehistä on vielä neitsyitä.
Ei tässä kukaan sen takia provoksi epäile että 21-vuotias mies on neitsyt (mikä on ihan tavallista), vaan että AP:n kaltainen bimbo olisi tällaisesta yllättynyt.
Anna sille säälistä. Onko se turkulainen ja nimi alkaa M-kirjaimella. Sit mä ymmärtäisin oikein hyvin.
Tuon huomaa kun menee opiskelemaan edes parikin vuotta yli-ikäisenä ja katsoo ympärilleen "näilläkö muka on kaikilla seksielämää?". Vielä lukiossa tuntui että kaikki muut teki varmasti sitä mutta se oli harhaa. Suurin osa ei edes seurustellut, yhden yön juttujako heillä muka oli, kotonaan asuvilla teineillä.
Iske kiinni. Voit kouluttaa hänestä mieleisesi. Kai itse tiedät, mitä tahdot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP:n kaltainen bimbo
Aivan normaalia hoitsuilta. Jos niiden kanssa on jutellut, huomaa hyvin pian ettei ne yleensä ole rakettitieteilijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Opiskellaan siis sairaanhoitajiksi ja minulla on vahva aavistus siitä että mies on täysin kokematon. Hän on siis 21-vuotias, ja olen aina olettanut että vain vialliset on kokemattomia tuossa iässä.
Vakisuhde on harvoin ikävä järjestely, ja miehen kokemattomuus lupaa ainakin ettei hän ole pelimies. Ainakin minulle tuli mieleen yrittää jotain FWB-tyylistä juttua sen kanssa.
Mutta onko kokematon, hoitajaksi opiskeleva mies miten yleinen havainto?
Minun kokemukseni mukaan useimmat naispuoliset sairaanhoitajaksi opiskelevat ovat myös kokemattomia. Toki osalla on taustalla lähihoitajan koulutus, ja kokemusta sen myötä jossain määrin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP:n kaltainen bimbo
Aivan normaalia hoitsuilta. Jos niiden kanssa on jutellut, huomaa hyvin pian ettei ne yleensä ole rakettitieteilijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta onko kokematon, hoitajaksi opiskeleva mies miten yleinen havainto?Minun kokemukseni mukaan useimmat naispuoliset sairaanhoitajaksi opiskelevat ovat myös kokemattomia. Toki osalla on taustalla lähihoitajan koulutus, ja kokemusta sen myötä jossain määrin.
Kuuluuko seksin harjoitteleminen lähärin koulutukseen?
Onneksi ap voit vaikuttaa asiaan!
Vierailija kirjoitti:
Olen 28v kokematon mies. En ole koskaan käynyt treffeillä, seurustellut, pussannut tai harrastanut seksiä. Syynä tähän on paha ujous.
Voi toista. ☹️💔 Toivon koko sydämestäni, että saisit kokea nuo mahdollisimman pian (siis jos sitä haluat). 😘
aloittaja jakaa pesäänsä tälle kokemattomalle seksuaalikoulutuksen nimissä niin sillähän ongelmasta(?) päästään
Olet, pikku kullannuppu, valinnut täysin väärän alan, jos todellakin muka sairaanhoitajaksi olet kouluttautumassa.
Vierailija kirjoitti:
Haet maksullisista vähän oppia, koska muuten jäät kokonaan ilman. Vähän kun on kokemusta alla, niin uskallat paremmin lähestyä naista.
Entäpä minä, kohta ikää 31 enkä juuri koskaan edes puhu naisten kanssa. Luonnollisesti en ole koskaan ollut missään intiimissä kontaktissa vastakkaiseen sukupuoleen. Enhän heitä edes tapaa missään. Yöelämä ei ole mun paikka ja kärsin toisinaan lievästä paniikkihäiriöstä. Amk:sa opiskelen, mutta tuntuu toki että tämä on joku teinikoulu ja aivan liian helppoa. Tentit menee läpi suunnilleen vasemmalla kädellä. Toki aloituksessa mainitulla hoitsulinjalla näytti olevan ihan nättejä tyttötä, sen minkä ehdin vilkaista kun kävelin erään auditorion ohi, jossa oli ovi auki.
Niin ja tekniikan ala itselläni.
Ymmärrän kyllä. Mikäli on saanut horon geenit, alle 10000 kumppania läpikäyneet 20-vuotiaana ovat todella pimeitä.
Täh?