Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, miten flirttailet?

Vierailija
18.09.2016 |

Ja miten käyttäydyt jos olet tosissasi kiinnostunut?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän olla mukava ja kehua alaistani johon olen rakastunut.

Vierailija
2/10 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En flirttaile, koska se feministit ovat opettaneet minulle, että sellainen on seksuaalista ahdistelua  ja ei toivottua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/10 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsekontakti, seuraan hakeutuminen, koskeminen ja kiusoittelu ovat varmaankin ne piirteet, jotka erottavat flirttailevan käyttäytymiseni tavallisesta ystävällisestä käyttäytymisestä.

Vierailija
4/10 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/10 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritän olla mukava ja kehua alaistani johon olen rakastunut.

Auts, hankala tilanne, miten ajattelit sen ratkaista? Oletko varattu? Onko tämä ihastuksesi varattu vai vapaa?

Vierailija
6/10 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En flirttaile, koska se feministit ovat opettaneet minulle, että sellainen on seksuaalista ahdistelua  ja ei toivottua.

Tämä. Tai oikeastaan baarin portsari opetti sen ihan ensin. Annan naisen tehdä aloitteen ja vastaan sitten siihen. Tähän mennessä niin ei ole käynyt

7/10 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Tai oikeastaan baarin portsari opetti sen ihan ensin. Annan naisen tehdä aloitteen ja vastaan sitten siihen. Tähän mennessä niin ei ole käynyt

Toivottavasti yksin oleminen ei ole sinulle ongelma, koska tuolla menolla saat varautua olemaan yksin aika kauan.

Tosin jos aloitteesi aiheuttavat portsarin väliintulon, on varmaan kaikkien kannalta parempi, ettet lähesty naisia ainakaan samalla tavalla.

Vierailija
8/10 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanska kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti yksin oleminen ei ole sinulle ongelma, koska tuolla menolla saat varautua olemaan yksin aika kauan.

Tosin jos aloitteesi aiheuttavat portsarin väliintulon, on varmaan kaikkien kannalta parempi, ettet lähesty naisia ainakaan samalla tavalla.

Menepä sinä leikkikoulunalfa vaikka hakkaamaan sitä nimimerkkiäsi.

Vierailija
9/10 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkööt naiset aloitteen ja flirttailkoot jos ovat kiinnostuneita.

Sitte voin flirttailla takaisin.

10/10 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hanska kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menepä sinä leikkikoulunalfa vaikka hakkaamaan sitä nimimerkkiäsi.

Mikäs noin ahdistaa?