Mies, miten flirttailet?
Ja miten käyttäydyt jos olet tosissasi kiinnostunut?
Kommentit (10)
En flirttaile, koska se feministit ovat opettaneet minulle, että sellainen on seksuaalista ahdistelua ja ei toivottua.
Katsekontakti, seuraan hakeutuminen, koskeminen ja kiusoittelu ovat varmaankin ne piirteet, jotka erottavat flirttailevan käyttäytymiseni tavallisesta ystävällisestä käyttäytymisestä.
Vierailija kirjoitti:
Yritän olla mukava ja kehua alaistani johon olen rakastunut.
Auts, hankala tilanne, miten ajattelit sen ratkaista? Oletko varattu? Onko tämä ihastuksesi varattu vai vapaa?
Vierailija kirjoitti:
En flirttaile, koska se feministit ovat opettaneet minulle, että sellainen on seksuaalista ahdistelua ja ei toivottua.
Tämä. Tai oikeastaan baarin portsari opetti sen ihan ensin. Annan naisen tehdä aloitteen ja vastaan sitten siihen. Tähän mennessä niin ei ole käynyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Tai oikeastaan baarin portsari opetti sen ihan ensin. Annan naisen tehdä aloitteen ja vastaan sitten siihen. Tähän mennessä niin ei ole käynyt
Toivottavasti yksin oleminen ei ole sinulle ongelma, koska tuolla menolla saat varautua olemaan yksin aika kauan.
Tosin jos aloitteesi aiheuttavat portsarin väliintulon, on varmaan kaikkien kannalta parempi, ettet lähesty naisia ainakaan samalla tavalla.
hanska kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti yksin oleminen ei ole sinulle ongelma, koska tuolla menolla saat varautua olemaan yksin aika kauan.
Tosin jos aloitteesi aiheuttavat portsarin väliintulon, on varmaan kaikkien kannalta parempi, ettet lähesty naisia ainakaan samalla tavalla.
Menepä sinä leikkikoulunalfa vaikka hakkaamaan sitä nimimerkkiäsi.
Tehkööt naiset aloitteen ja flirttailkoot jos ovat kiinnostuneita.
Sitte voin flirttailla takaisin.
Vierailija kirjoitti:
hanska kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menepä sinä leikkikoulunalfa vaikka hakkaamaan sitä nimimerkkiäsi.
Mikäs noin ahdistaa?
Yritän olla mukava ja kehua alaistani johon olen rakastunut.