Kuinka moni tietää, että luet ja kifjottelet av:lle? Itelläni ei oikeastaan kukaan
Mutta asunkin yksin enkä nyt muuten ole muille ihmisille ruvennut kertomaan.
Entä tietääkö puolisosi, että luet palstaa??
Kommentit (21)
Luen ja harvoin kirjoitan, kyllähän tästä tietää joitakin kuten ovat paljastaneet käyvänsä täällä itsekin,
Vaikka kuinka moni. Äiti, sisko, veljet, moni kaveri, pari sukulaista, jopa terapeutit aikoinaan. En kyllä enää käy täällä kuin silloin tällöin, mutta 10 vuotta on jo mennyt palstaillen.
Minäkin asun yksin, mutta kaikki vähänkin tutut ja tuntemattomat tietää. Mitäpä sitä salailemaan. Kerron usein lukeneeni jotain kiinnostavaa (tai hölmöä) täältä.
vittuako ketään kiinnostaa missä käyn kun mun olemassaolostakaan ei kukaan ole kiinnostunut
Ei kukaan. En kehtaisi kertoa tästä kenellekään.
Puolison lisäksi kukaan ei tiedä että satunnaisen lukemisen sijaan käyn täällä päivittäin kirjoittelemassa. En tunnusta vaikka minulle tunnustettaisiin.
Öh. Valaiskaapa tyhmälle, että miksi tänne kirjoittelua pitäisi jotenkin hävetä?
En tunnusta. Tää on yks mun elämän suurimmista salaisuuksista. Asun tällä hetkellä yksin, mutta erosin vastikään eikä mun exäkään tienny. En tiedä, miksi olis jotenkin noloa tunnustaa käyvänsä täällä päivittäin, mutta niin se vaan on.
Ilmeisesti häpeävät omia tekstejään. Jos ei sellaiseen ole syytä, niin mitäpä tätä salailemaan. 5
Aika harva tietää että olen edes olemassa.
Käytiin jopa töissä yhdessä katsomassa, mitä firman irtisanomisista kirjoitettiin täällä.
Näin kerran junassa, kun nainen tabletillaan selaili AV:ta siinä muiden silmien edessä. Itse en ikimaailmassa kehtaisi.
Puolisoni ja lapseni tietää, muiden ei tartte.
Jos joskus puhun jostain täällä luetusta, sanon "luin netistä...", en koskaan paljasta, että Vauva-palstalta.
Olen kertonut muutamalle läheiselle ihmiselle, että trollailen täällä ja haukun naisten tyhmyyttä.
Mitä salailua tässä nyt sitten olis? Jos kirjoittelisin törkeyksiä tai asiattomia niin sitten ehkä, mutta minäpä pidän tarkkaan huolen siitä että voin pysyä jokaisen kirjoittamani sanan takana. Olenhan aikuinen ja tiedän miten kirjoittaa asiallisesti...
Mies tietää. Lueskelen ääneen jotain juttuja täältä ja nauretaan niille. Provoillaan joskus myös.
Vierailija kirjoitti:
Puolisoni ja lapseni tietää, muiden ei tartte.
Jos joskus puhun jostain täällä luetusta, sanon "luin netistä...", en koskaan paljasta, että Vauva-palstalta.
Tuo on juuri varma tieto että käy av:lla. Netistä... 😂
Tietää että luen, tuskin tietävät että kirjoitan