Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Berner ja vahvan naisen uhka?

linda
18.09.2016 |

Bernerin politiikasta voi olla montaa mieltä, mutta ainakin hän on nainen, jota ei suostu miesten tossuksi. Olen miettinyt, miksi häntä jahdataan tauotta mediassa, ja erityisesti miksi 100% häntä demonisoivat toimittajat ovat miehiä? IParkkonen, Ainola, Pietilä, Hänninen, jne.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahva ja varakas kaunis menestyjä, vähänkö vihervasuria harmittaa, vaikka berner maksaa senkin maksusitoumuksen.

Vierailija
2/6 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiskortti käytetty. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vahvan naisen, vaan moraalittoman keplottelijan. Ihan sama, onko kyseessä mies vai nainen.

Vierailija
4/6 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

linda kirjoitti:

Bernerin politiikasta voi olla montaa mieltä, mutta ainakin hän on nainen, jota ei suostu miesten tossuksi. Olen miettinyt, miksi häntä jahdataan tauotta mediassa, ja erityisesti miksi 100% häntä demonisoivat toimittajat ovat miehiä? IParkkonen, Ainola, Pietilä, Hänninen, jne.

Näistä ainakin Parkkonen jahtaa monia muitakin poliitikkoja. Ja niin taitaa tehdä Ainolakin.

Onko täysin mahdoton ajatus, että Berneriä arvosteltaisiin hänen arvojensa ja tekemistensä takia, eikä sukupuolensa takia?

Vierailija
5/6 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtakunnan oikeuteen vaan.

Mä mietin että millä se pitää Sipilää koukussa kun aina kun mokaa niin Sipilä julistaa tukeaan. Ihan samajuttu oli silloin kun hänen veroparatiisisotkunsa tuli mediassa esille.

Vierailija
6/6 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Berner ja vahvasti rikkaiden hyödyksi muuta kansaa kuppaavan valehtelijan uhka. EVVK sen sukupuoli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme