Voiko neitsyyden menetys olla ihanaa rakastelua rakastamansa ihmisen kanssa?
Siis jos ei hyppää sänkyyn liian nuorena vaan yli 17-vuotiaana.
Kommentit (18)
Kyllä, kuten minulla :) ihanaa oli, ei onnistunut heti mutta hetken harjoitusten jälkeen kyllä. Ajan kanssa, luottamus mukana ja paineetta. Ja olin 22vuotias.
Minusta sen pitäisi, mutta sen tajuavia miehiä on liian harvassa. 25-vuotiaana ajattelin lopulta, että no, vitut, annetaan jonkun randomin nyt sitten pökkiä sisään ja tyydyttää itsensä. Sit ne keitä siinä nyt muutamia oli, vielä luuli, että tekivät aina hyvänkin teon. Oksettaa...
Ei voi. Kamalaa sotkua, sähellystä ja kipua. Parasta kun hoitaa sen alta pois, niin voi alkaa täysillä nauttimaan seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi. Kamalaa sotkua, sähellystä ja kipua. Parasta kun hoitaa sen alta pois, niin voi alkaa täysillä nauttimaan seksistä.
Samaa mieltä. Ja olin 22v.
Vierailija kirjoitti:
Hirveä asenne sulla, oliko kiire päästä miellyttämään miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveä asenne sulla, oliko kiire päästä miellyttämään miehiä?
Ei, vaan itseäni. Halusin heittäytyä oman seksuaalisuuteni saloihin, oppia uutta ja kokea nautintoa. Halusin ensimmäisen kerran pois alta nopeasti. Olin silloin 17v.
- 4
Kyllä munkin kokemukseni neitsyydenmenetyksestä oli kaunis ja ihana. Olin 16v ja poikaystävä vähän vanhempi, mutta yhtä kokematon kuin minä. Jännitti kyllä, mutta kun rakastettiin toisiamme, niin kaikki meni hyvin ilman pahoja kipuja tai noloja tilanteita.
Mä olin parikymppinen. Kyseessä oli yhden illan juttu, mutta ei kenen tahansa kanssa. Lämmöllä muistelen. Uskon, että on mahdollista.
En tiedä ihanasta rakastelusta, mutta kyllä meillä oli sellaista mukavaa, söpöä sähellystä.
Hellyyttävä muisto, enkä kyllä koe menettäneeni mitään. Siistiähän se vain oli päästä seksin ihmeelliseen maailmaan ainaisen haaveilun ja masturboimisen sijaan.:D
Oltiin molemmat tuolloin 15v, sekä minä että silloinen, ensimmäinen poikaystäväni.
Omalla kohdalla eka kerta oli kyllä sen verran kivulias, etten vieläkään pysty näkemään tilanteessa mitään nautinnollista. Mutta sitä suuremmalla syyllä olen tyytyväinen, että koin sen itselleni tärkeän ja luotettavan henkilön kanssa. Ollaan edelleen yhdessä, nykyään touhu onneksi jo nautinnollisempaa
Musta 17v:kin voi olla liian nuori seksiin. Itse olin 17 kun menetin neitsyyteni pitkäaikaiselle ihastukselleni ihan lukion lopussa ja vieläpä jossain bileissä. Tämä poika oli muhun myös ihastunut ja olisi halunnut seksiä jo paljon aiemmin ja monesti yrittikin mutta en halunnut. No, tän pojan kaverit pamahti sisään kesken kaiken ja sain sitten kuulla olevani helppo ja se olikin isku vasten kasvoja koska olin kauan "pihtaillut" kuitenkin :( kaduttaa tuo ihan hirveesti ja toivon etten olisi koskaan tehnyt sitä. Se juttu loppui sitten kun lukiokin loppui... Kerran baarissa tapasin erään pojan joka pyysi mun numeroa ja kertoi mun olevan maailman kaunein. Hän viestitteli mulle ahkerasti kuinka haluaa mua ja kuinka olen hänen heikkous ja että voisi aina olla mun kanssa. Kävin monesti hänen luonaan ja hän olisi aina halunnut seksiä mutta kieltäydyin. Lopulta olin niin pökerryksissä hänen jutuistaan että kuvittelin hänen oikeasti pitävän musta ja mentiin sänkyyn. Ei kuulunut hänestä enää koskaan mitään... :( kaduttaa kaduttaa kaduttaaa!
Vierailija kirjoitti:
Musta 17v:kin voi olla liian nuori seksiin. Itse olin 17 kun menetin neitsyyteni pitkäaikaiselle ihastukselleni ihan lukion lopussa ja vieläpä jossain bileissä. Tämä poika oli muhun myös ihastunut ja olisi halunnut seksiä jo paljon aiemmin ja monesti yrittikin mutta en halunnut. No, tän pojan kaverit pamahti sisään kesken kaiken ja sain sitten kuulla olevani helppo ja se olikin isku vasten kasvoja koska olin kauan "pihtaillut" kuitenkin :( kaduttaa tuo ihan hirveesti ja toivon etten olisi koskaan tehnyt sitä. Se juttu loppui sitten kun lukiokin loppui... Kerran baarissa tapasin erään pojan joka pyysi mun numeroa ja kertoi mun olevan maailman kaunein. Hän viestitteli mulle ahkerasti kuinka haluaa mua ja kuinka olen hänen heikkous ja että voisi aina olla mun kanssa. Kävin monesti hänen luonaan ja hän olisi aina halunnut seksiä mutta kieltäydyin. Lopulta olin niin pökerryksissä hänen jutuistaan että kuvittelin hänen oikeasti pitävän musta ja mentiin sänkyyn. Ei kuulunut hänestä enää koskaan mitään... :( kaduttaa kaduttaa kaduttaaa!
Tuossa ekassa tarinassa ensisijainen ongelma ei kyllä ole ikä, vaan pojan paskat kaverit.
Ei voi olla. En kävellyt viikkoon, ja poikaystävä olisi halunnut heti seuraavana päivänä lisää. Suuttui kun luuli, et heti alkoi pihtaaminen. Jännitin seuraaviakin keroja niin, että kipeänä monta päivää. Ei tosiaankaan mitää hauskaa ollut, vaikka rakastan vieläkin yli kaiken tota samaa miestä. Aikaa mennyt 15vuotta.
Kyllä voi. Ikääkin oli jo 15 vuotta ja poikakaverilla 17. Voi jessus, että me oltiin rakastuneita! Ihanaa oli.
Voi varmasti jollain olla. Itsellä oli vähän outo ja vaivaannuttava olo. Lähinnä mietin, että tästäkö ihmiset hehkuttaa. Ei tuntunut käytännössä miltään, jännitin varmasti liikaa. Seksistä opin nauttimaan ehkä 10-20 kerran jälkeen vasta. Orgasmin (muuten kuin itsetyydyttämällä) sain vasta oltuani saman pojan kanssa yli 2 vuotta.
Nyt kun tiedän mitä itse haluan, itsetunto on kohdillaan, että osaan kertoa myös toiselle omat toiveeni ja haluni, sekä etenkin uuden kumppanin kohdalla myös kuunnella toista ja tarvittaessa vaikka pyytää kädestä pitäen näyttämään, niin seksi on taivaallista.
Ekalla kerralla olin siis 17-vuotias ja nyt 24
Kyllä se varmasti naisten lehtien sivuilla voi olla ja onkin. Itse sanoisin, että myös seksi vaatii harjoittelua.
Voi olla. Itselläni oli todella hyvä eka kerta, vaikka ei ollutkaan rakastamani ihmisen kanssa. Olin kuitenkin jo päälle 20-v niin luulen, että sekin vaikuttaa että molemmat ovat varmasti valmiita puuhaan. Kaikkien eka kerta ei ole ikävä tai nolo.
Kyllä voi tai ainakin minulla oli :) menetin sen 18-vuotiaana ihmiselle, jonka kanssa olen seurustellut nyt kaksi vuotta, enkä kadu hetkeäkään. Kokemus oli ihana ja meitä yhdistävä, vaikka aluksi tuntuikin hieman epämukavalta. Kyllä se siitä sitten lähti luistamaan ja oli oikein ihanaa! :)