Monensillako treffeillä suudellaan, jos mies kiinnostunut?
Siis jos ei toisellakaan tapaamisella mies vielä yritä antaa edes lähtöpusua, pitääkö tästä tulkita jotain...?
Tää on niin hämmentävää tämä nykyajan deittikulttuuri.
Joidenkin kanssa kun pitää sitten hypätä sänkyynkin jo ihan samantien.
Ja se ylipäänsä, ettet ikinä oikein tiedä kun jonkun tapaa, haluaako se
- seksiä vain kerran ja sitten sut ulos äkkiä
- seksiä kerran tai pari mutta ei enempää
- ok tapailla useamman kerran
- haluaa tapailla vain kaverina
- jotain vakavampaa muttei liian vakavaa
- etsii aidosti elämänkumppania
Ja jos ei ole tullut luontevaa tilannetta kysyä aluksi jossain kohtaa mitä hän hakee, niin sitten se jää kysymättä, koska ei haluaisi kuulostaa liian tenttaavalta / hakea "tuomiota" sille alulle saman tien; ehkä se toinenkaan ei osaa vielä määritellä?
Kommentit (36)
Kerrot ihan itse mitä haluat ja mitä ehdottomasti et. Jos olet itse kiinnostunut niin mikset itse välitä viestiä että haluaisit pussata. Istut vaikka treffeille viereen ja hiplaat puolihuolimattomasti, katsot silmiin ja flirttaat. Jos mies ei tuosta lämpene, ei kemiaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Kerrot ihan itse mitä haluat ja mitä ehdottomasti et. Jos olet itse kiinnostunut niin mikset itse välitä viestiä että haluaisit pussata. Istut vaikka treffeille viereen ja hiplaat puolihuolimattomasti, katsot silmiin ja flirttaat. Jos mies ei tuosta lämpene, ei kemiaa ole.
En halua antaa vaikutelmaa että olen "liian helppo" tai vain seksin perässä tms. Jos mies vaikuttaa niin rehdiltä ja kunnolliselta. Etten sotke koko juttua vaikuttamalla jotenkin lunttumaiselta. (Kun ihan oikeastikin olen ujo tämmöisissä.)
Taannoin kun sain täällä neuvoja ettei pidä olla liian helppo :) eli ei olisi saanut antaa seksiä ekalla kerralla.
Mun mielestä jotenkin olisi kiva että mies olisi jotenkin aloitteellinen tämmöisissä asioissa...
Pelkään vaan että taas käy niin että ehdin vähän ihastua vaikka toinen ei ole oikeasti kiinnostunut... niin repivää tämmöinen jatkuvasti.
ap
ap
Onneksi en pääse ikinä treffeille, niin ei ole tuollaista ongelmaa.
M27
Mitä jos suutelisit itse? Ei se semituntematon mies voi tietää mitä sinä haluat.
Eli uskaltaisinko jos vielä tapaaminen tulee, olla sitten vähän jotenkin vielä aloitteellisempi...? Etten nyt vaan vaikuta tyrkyltä. (Kyllä mä jo yritin pitää kädestä kiinni kävellessä993 ja se tuntui olevan ok.)
Vaikka eipä kai siinä, jos toisella ei tunteita tms. ja halusikin vaan kaveripohjalta nähdä, niin kai ne pakit sitten kestää.. parempihan se on sitten heti selvitä sekin asia.
Haluaisi vain vältellä kuitenkin semmoisia kiusallisia tilanteita.
ap
ÖÖ miksi ei voi kysyä? Ja vaikka pohjustaa, että itse on etsimässä elämänkumppania. Ja tästä voi jo jutella ennen treffejä. Niin ja voihan sitä itse tehdä aloitteen pusuun?
Musta tuntuu et ihmiset tekee vaan deittailusta kauhean vaikeaa? Ei viitsitä kysyä suoraan tai tehä itse aloitetta...
Kyllä minä suutelen ekalla kerralla niitä, jotka ovat pitäneet kädestä kiinni kävellessä. Ja jos mies ei halua viimeistään kolmannella kerralla sänkyyn (siis edes yritä), se oli sitten siinä. En ala odottelemaan mitään kiåinöitä , jos edes yritystä ei ole kolmella kerralla esiintynyt.
Kiåinä on kipinä.
Vierailija kirjoitti:
Eli uskaltaisinko jos vielä tapaaminen tulee, olla sitten vähän jotenkin vielä aloitteellisempi...? Etten nyt vaan vaikuta tyrkyltä. (Kyllä mä jo yritin pitää kädestä kiinni kävellessä993 ja se tuntui olevan ok.)
Vaikka eipä kai siinä, jos toisella ei tunteita tms. ja halusikin vaan kaveripohjalta nähdä, niin kai ne pakit sitten kestää.. parempihan se on sitten heti selvitä sekin asia.
Haluaisi vain vältellä kuitenkin semmoisia kiusallisia tilanteita.
ap
En mä halua heti pelottaa kaikkia pois sillä että etsisin vain elämänkumppania.
Koska tässä tilanteessa mulle on myös silti melko ok myös ne kaikki lyhyemmätkin romanssit tai jopa kertahommat, jos ei juttu muuhun johtaisi...
Parempia siis lyhyemmätkin jutut kuin ei mitään. Mutta tuntuu että tosiaan yhden homman ryssin menemällä heti sänkyyn (niin mua täällä valistettiin) niin ole nyt niin ylivarovainen taas mukavan tyypin kohdalla :).
ap
En tiedä mihin ole kadottanut itseluottamukseni. Kai mä alitajuisesti mietin ettei niin upea mies VOI olla kiinnostunut minusta kuin kaverina...? Ja olen vielä pari v. vanhempi.
ap
Onhan tämä kompa?
Vastaan kuitenkin: suutele kun sinusta siltä tuntuu. Kuuntele itseäsi, jos et edese tahtoisi suudella teillä ei välttämättä ole fyysinen vetovoima ihan kohdillaan.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tämä kompa?
Vastaan kuitenkin: suutele kun sinusta siltä tuntuu. Kuuntele itseäsi, jos et edese tahtoisi suudella teillä ei välttämättä ole fyysinen vetovoima ihan kohdillaan.
Kyllähän minä tahtoisin... olin vaan tottunut niillä aiemmilla treffeillä mitä tässä ehtinyt olla joitain, että mies oli se aloitteellinen :)
ap
Ap, tunnetko välillänne kemiaa? Sillä jos sitä ei ole, niin ei kannata suudellakaan.
No kyllä mä vähän tuntisin. On vaan outoa kun yleensä miehet alkaa sanomaan jotain "olet ihanan näköinen" tms. mihin mä ensin siis silloin tyhmä heti vähän uskoin, mutta kai se oli vain niiden tapa kehua ja imarrella. (Koska en nyt mikään mallin näköinen ole kuitenkaan.)
Niistä imarteluista nyt kuitenkin on sitten heti tiennyt että kiinnostaa toista muutoinkin kuin vain jotenkin kaveripohjalta. (Oli se sitten miten pitkä-/lyhytaikaista tahansa.)
Ja tämä ei latele mitään tuommoisia imarteluja. Niin mä en USKALLA antaa itseni enää tuntea liikaa mitään jotten taas pety, vaan jään vaan odottamaan jotain signaalia toisen taholta... että mihin suuntaan edetä... toisaalta jos toinen piti kai ihan mielellään kädestä ja jutteli kuitenkin mukavasti että voisi päätellä ettei ole vaan ihan pelkkää kaveri-kaveria...
Voisko oikeasti olla kyseessä niin aito herrasmies, että tyhjien imartelujen ja "valloitusten" sijaan on aito ja kunnioittava...? En uskonut että niitä enää on, vapaana ainakaan... ja että semmoinen sattuisi minun kohdalle...? Siksi just niin en haluaisi sotkea tätä juttua jos näin ois.
ap
Kysy mieheltä vaikka treffien päätteeksi saatko suukottaa häntä. Tilanne sitten pian ohi, voi auttaa miettimään miten jatkamme. Näin et rynni ja saat vastauksen.
Jäät kyllä auttamatta alakynteen, jos et vähintään suutele miestä ja vähän kopeloi housujen etumusta ekoilla treffeillä. Nykyisin on niin helppo saada ensimmäisillä treffeillä esim. tinderistä, että pilaat mahdollisuutesi tuollaisella pihtaamisella.
Vierailija kirjoitti:
Jäät kyllä auttamatta alakynteen, jos et vähintään suutele miestä ja vähän kopeloi housujen etumusta ekoilla treffeillä. Nykyisin on niin helppo saada ensimmäisillä treffeillä esim. tinderistä, että pilaat mahdollisuutesi tuollaisella pihtaamisella.
WTF oliko tää vastaus siis vitsi?
Nimenomaan (vaikka kuinka ois tinderistä) mua just dissattiin täällä kovasti ekoilla treffeillä antamisesta. Siis jos halusi mitään vähänkään jatkuvampaa kuin 1(-2) krt.
Ja nyt sanotaan pihtaajaksi? Maailmaa on mahdoton siis miellyttää... no siksi teenkin yleensä vaan ihan oman fiiliksen mukaan, mutta tuntuu että sekään ei toimi, että pitäisi sitten kuitenkin osata vähän alistua pelaamaan jollain "säännöillä", ettei niitä kirjoittamattomia "sääntöjä" voi täysin ignoorata sitten kuitenkaan...
Luulin aiemmin että on ok että on oma itsensä, avoin, avarakatseinen, ystävällinen, valmis ihastumaan jos siltä tuntuu, rehellinen, kuitenkin siis mukava eikä mikään ihan täysi sammakoiden laukoja. Ei ,siinä vaan polttaa näppinsä / toinen pelästyy.
ap
uppp