Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Monensillako treffeillä suudellaan, jos mies kiinnostunut?

Vierailija
18.09.2016 |

Siis jos ei toisellakaan tapaamisella mies vielä yritä antaa edes lähtöpusua, pitääkö tästä tulkita jotain...?

Tää on niin hämmentävää tämä nykyajan deittikulttuuri.
Joidenkin kanssa kun pitää sitten hypätä sänkyynkin jo ihan samantien.

Ja se ylipäänsä, ettet ikinä oikein tiedä kun jonkun tapaa, haluaako se
- seksiä vain kerran ja sitten sut ulos äkkiä
- seksiä kerran tai pari mutta ei enempää
- ok tapailla useamman kerran
- haluaa tapailla vain kaverina
- jotain vakavampaa muttei liian vakavaa
- etsii aidosti elämänkumppania
Ja jos ei ole tullut luontevaa tilannetta kysyä aluksi jossain kohtaa mitä hän hakee, niin sitten se jää kysymättä, koska ei haluaisi kuulostaa liian tenttaavalta / hakea "tuomiota" sille alulle saman tien; ehkä se toinenkaan ei osaa vielä määritellä?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pussasin mun ukkoa neljänsillä treffeillä, kunnon kielarin :3

Ukko oli vähän ihmeissään, mutta ei pistänyt pahaksi. Ei ehkä ekoilla, eikä tokilakaan. Sänkyyn ei kannata mennä vasta ku ehkä x:nsillä treffeillä.

Vierailija
22/36 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäät kyllä auttamatta alakynteen, jos et vähintään suutele miestä ja vähän kopeloi housujen etumusta ekoilla treffeillä. Nykyisin on niin helppo saada ensimmäisillä treffeillä esim. tinderistä, että pilaat mahdollisuutesi tuollaisella pihtaamisella.

WTF oliko tää vastaus siis vitsi?

Nimenomaan (vaikka kuinka ois tinderistä) mua just dissattiin täällä kovasti ekoilla treffeillä antamisesta. Siis jos halusi mitään vähänkään jatkuvampaa kuin 1(-2) krt.

Ja nyt sanotaan pihtaajaksi? Maailmaa on mahdoton siis miellyttää... no siksi teenkin yleensä vaan ihan oman fiiliksen mukaan, mutta tuntuu että sekään ei toimi, että pitäisi sitten kuitenkin osata vähän alistua pelaamaan jollain "säännöillä", ettei niitä kirjoittamattomia "sääntöjä" voi täysin ignoorata sitten kuitenkaan...

Luulin aiemmin että on ok että on oma itsensä, avoin, avarakatseinen, ystävällinen, valmis ihastumaan jos siltä tuntuu, rehellinen, kuitenkin siis mukava eikä mikään ihan täysi sammakoiden laukoja. Ei ,siinä vaan polttaa näppinsä / toinen pelästyy.

ap

Aivan oikea neuvo tuo, että eka treffeillä, eikä toisillakaan  mennä sänkyyn. Sillä tavalla suojelee itseään niiltä, jotka ovat vain seksin perässä. Jos toisesta tykkää, seuraavia treffejä tulee. Kun etsii kumppania, miettii asioita vakavasti, kuuntelee toisen mielipiteitä jne. Ei siinä seksi ole päällimmäisenä koeteltavana asiana. Se, onko kemiaa, tulee esille ilman seksiäkin. Toisen lähellä on mukava olla. Ja sitten tuo suuteleminen. Suudelma kertoo paljon. Kun toista on helppoa ja jopa ihanaa suudella, siitä tietää, että myös muu läheisyys tulee olemaan ihanaa. Näin ainakin minun kohdallani. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikinä vois suudella ekoilla, en tokillakaan treffeillä. Puhumattakaan sänkyynmenosta kolmansilla. Eihän siinä vaiheessa tiedä toisesta ihmisestä MITÄÄN. Ja joku täysin vieras pitäisi päästää lähimmäksi, mitä tässä elämässä toista ihmistä voi olla?

En tule koskaan löytämään puolisoa, koska en vain pysty tällaiseen. Ja kukaan ei nykyaikana suostu odottamaan hetkeäkään. Kaikki pitää saada heti, ihmiset eivät osaa tutustua muun kuin sängyn kautta. Minä en ota heti sänkyyn hyppäämisen riskiä, kukaan ei ota minun kanssani odottamisen riskiä. Tasoissa siis ollaan, ja minä jään yksin.

Vierailija
24/36 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä kun tapaa yhden yön juttunsa virallisesti lakanoiden ulkopuolella. Ja mies ei edes halaa, saati suutele.

Vierailija
25/36 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi en pääse ikinä treffeille, niin ei ole tuollaista ongelmaa.

M27

Paremmin tätä ei voi kiteyttää. Jumalautsi jos meikäläinenkin treffeille päätyisi niin en minä mitään suutelemista uskaltaisi harkitakaan vaikka olisin päälakeani myöten kiinnostunut. Mitähän siitäkin seuraisi jos jo toisilla treffeillä alkaisin yrittämään suutelemista, jota en todellakaan edes osaa? Vähemmällä vaivalla pääsisi kun yrittäisi tunkea vaan sen kielen naisen kurkkuun jo heti tavattuaan.

Terveisin Naispelko26

Vierailija
26/36 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisiko olla herrasmies,naisia kunnioittava ujo henkilö kyseessä? Usko pois meitä on vielä olemassa.

Naisten on välillä vaikea uskoa että komeatkin miehet voivat olla arkoja tekemään aloitetta.

Vierailija
27/36 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se mies pussaa, jos tykkää. Oli se sitten ekoilla tai viidensillä treffeillä. Luonto tikanpojan puuhun ajaa... vai miten se meni.

Vierailija
28/36 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nr 25, kyseessä jotenkin hyvinkin itsevarma mies. Toisaalta välillä tullut ns kokeilevaa kommenttia muista miehistä. Epävarmako?

Vierailija
29/36 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi en pääse ikinä treffeille, niin ei ole tuollaista ongelmaa.

M27

Paremmin tätä ei voi kiteyttää. Jumalautsi jos meikäläinenkin treffeille päätyisi niin en minä mitään suutelemista uskaltaisi harkitakaan vaikka olisin päälakeani myöten kiinnostunut. Mitähän siitäkin seuraisi jos jo toisilla treffeillä alkaisin yrittämään suutelemista, jota en todellakaan edes osaa? Vähemmällä vaivalla pääsisi kun yrittäisi tunkea vaan sen kielen naisen kurkkuun jo heti tavattuaan.

Terveisin Naispelko26

Hyvin voi aloittaa ilman kieltä, jopa suositeltavaa. Siinä sulle vinkkiviitonen.

Vierailija
30/36 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän en treffejä tarvinnut. Pantiin mieheni kanssa noin viisi tuntia ensitapaamisesta, sitä ennen kyllä jo taksissa pussailtiin. Ja sillä tiellä ollaan edelleen, viisitoista vuotta myöhemmin.

Vierailija
31/36 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekoilla treffeillä suudellaan, jos on yhtään kiinnostusta!

Vierailija
32/36 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla treffillä suutelua ja seksiä, jos vähänkin löytyy kemiaa. 50-luvulla nämä kainostelut.

Vierailija
33/36 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kyllä suutelee ja suostuu seksiin naisen kanssa jo ensimmäisillä treffeillä mikäli on tarpeeksi kiinnostunut ja huomaa naisen olevan suostuvainen.

Omasta kokemuksestani sanoisin että mies ei ole ap:sta kiinnostunut.

Vierailija
34/36 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu et ihmiset tekee vaan deittailusta kauhean vaikeaa? Ei viitsitä kysyä suoraan tai tehä itse aloitetta... 

kyllä naiset vois niitä alotteita tehdä nimimerkillä kuullut että olisi halunnut seksiä mutta ei millään tavalla sitä osoittanut ja kun hieroin niskoja ja koskin niin ei tehnyt mitään vastaelettä. Olisi pitänyt siis ajatuksia taas lukea

Vierailija
35/36 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei

suudella

kun

hengitys

haisee!

Vierailija
36/36 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekoilla.