Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin selvittää yhden henkilön kanssa

Vierailija
18.09.2016 |

mitä meidän välillä on, kun tilanne häiritsee minua. Mutta pelkään tekeväni itseni tyhmäksi ja noloksi.
Miten teen siis etten nolaa itseäni?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko vähän taustaa?

Vierailija
2/15 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuvittelen vain että olisi jotain molemminpuolista kiinnostusta, ja tilanne vaivaa mua.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen tämä henkilö on ihmisenä? Voisiko hän suhtautua myötätuntoisesti? Miksi pelkäät, että hän saisi sinut tuntemaan itsesi tyhmäksi tai noloksi?

Olen vähän samantapaisessa tilanteessa. Haluaisin puhua tunteistani eräälle miehelle, mutta en haluaisi vaivata häntä, hän vaikutti niin kiireiseltä kun viimeksi viestittelimme.

Vierailija
4/15 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen tämä henkilö on ihmisenä? Voisiko hän suhtautua myötätuntoisesti? Miksi pelkäät, että hän saisi sinut tuntemaan itsesi tyhmäksi tai noloksi?

Olen vähän samantapaisessa tilanteessa. Haluaisin puhua tunteistani eräälle miehelle, mutta en haluaisi vaivata häntä, hän vaikutti niin kiireiseltä kun viimeksi viestittelimme.

En osaa sanoa miten tuo henkilö reagoisi jos kysyisin asiasta, siksi en taida uskaltaa.

Vierailija
5/15 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata

Mutta muuta pois ja anna perheelle rauha!

Vierailija
6/15 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata

Mutta muuta pois ja anna perheelle rauha!

Kenen perheelle? Molemmat ollaan sinkkuja.

Ap

Vierailija
7/15 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa sanoa miten tuo henkilö reagoisi jos kysyisin asiasta, siksi en taida uskaltaa.

Jos ei uskalla kysyä miestä luennon jälkeen yhdessä syömään tai työpäivän jälkeen kahville kun pelkää miten se reagoisi siihen niin miten sellaisen miehen uskaltaisi koskaan ottaa kotiinsa yöksi tai mennä sen mukana vaikkapa risteilylle.

Vierailija
8/15 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen puheyhteys sinulla on mieheen. Onko luontevaa olla seuroissa hänen kanssaan, jutteletteko koskaan kahdestaan, onko silmäpeliä? Tunnetko miestä yhtään?

Vierailija
9/15 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen puheyhteys sinulla on mieheen. Onko luontevaa olla seuroissa hänen kanssaan, jutteletteko koskaan kahdestaan, onko silmäpeliä? Tunnetko miestä yhtään?

Sehän se, kun mun ei ole ollenkaan luontevaa olla hänen seurassaan, ei koskaan jutella mitään, mutta tuo ihminen saa mulla perhosia vatsaan ja hänen lähellään olo kuumottaa.

Vierailija
10/15 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä olen ollut useamman kerran tilanteessa, jossa nainen on aavistellut molemminpuolista kiinnostusta, vaikkei sitä ole ollut. Mitään hävettävää ei ole ajatuksiaan toiselle kertoa, pienet ihastumiset yms. kuuluvat elämään. Parasta mitä voi tehdä on joko puhua suoraan tai vaieta iäksi. Mitä kauemmin ratkaisuaan pitkittää, sitä enemmän sitä mielikuvitus värittää ja sitä isommalta asialta mahdollinen "sori, en ole kiinnostunut" tuntuu. Ei kaikkia hymyjä, kauniita sanoja, katsekontakteja ja kahvitauolle pyytämisiä kannata merkkeinä pitää, ainakin mä kohtelen ihmisiä siten, koska se parantaa ilmapiiriä ja sitä kautta omakin fiilis nousee.

Vierailija
11/15 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset...

Mitä noloa on ilmaista suoraan oma kiinnostuksensa ilman ihme koukeroita. Jos toinenkin on kiinnostunut, ilmaisee sen vastavuoroisesti. Ellei ole, torjuu kohteliaasti. Ei tarvitse erikseen tiedustella toisen kiinnostusta, riittää kun ilmaisee omansa. Eikä mitään oman ajattelun kuvauksia sitten tyyliin "Hei, mietiskelin tässä mitä mahtaisit sanoa jos pyytäisin sua  kahville joku päivä".

Vierailija
12/15 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sun pitää ensin luoda se yhteys. Missä tapaat tätä miestä? Etsi keskustelun aiheita liittyen tapaamisen tarkoitukseen ja kysy hänen mielipidettään niistä asioista. Esim. Mitä pidät tämä koulun tarjoamista opintovaihtoehdoista, mitä kursseja olet valinnut...yms.

Vierailija
13/15 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä mitään oman ajattelun kuvauksia sitten tyyliin "Hei, mietiskelin tässä mitä mahtaisit sanoa jos pyytäisin sua  kahville joku päivä".

Öö... mitähän vikaa tuossa oli?

Itse taisin sanoa suunnilleen: "Jos sattuisit joskus myöhemmin olemaan jouten tai seurankipeä, niin haluaisin jutella kanssasi vielä." Oliko tämäkin miehen näkökulmasta jotenkin väärin muotoiltu? -3

Vierailija
14/15 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
15/15 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän se, kun mun ei ole ollenkaan luontevaa olla hänen seurassaan, ei koskaan jutella mitään, mutta tuo ihminen saa mulla perhosia vatsaan ja hänen lähellään olo kuumottaa.

Oletkohan nyt ollenkaan ihastunut ihmiseen, vai pelkkään fantasiaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan