Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harrastavatko nuoret aikuiset koskaan seksiä rakkaudesta?

Vierailija
18.09.2016 |

Vai ovatko kaikki tunteettomia yhden yön juttuja tai seksisuhteita? Neitsyyskin annetaan vain koska siitä pitää päästä eroon..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? No tottakai harrastetaan seksiä rakkaudesta, jos sitä rakkautta on löytänyt. Typerä kysymys

Vierailija
2/9 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko tässä viikon oudoin aloitus?

Vierailija
4/9 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nuoret enää harrasta seksiä uutisten mukaan.

Vierailija
5/9 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai ovatko kaikki tunteettomia yhden yön juttuja tai seksisuhteita? Neitsyyskin annetaan vain koska siitä pitää päästä eroon..

Minä en edes tiedä mitä rakkaus on. En ole sellaista ikinä kokenut. Ennemmin teen asiat järkevästi kuin tunteiden vallassa ja tämä on taannut sen, että elämässä menee hyvin ei vain tänään, mutta myös huomenna ja kymmenenvuoden päästä.

Olen naimisissa vaikka en ikinä ole rakastanut puolisoani. Valitsin hänet lähinnä sen takia, että hän oli uskollinen, luotettava ja fiksu. Itselläni on hyvin tarkat moraaliarvot joita noudatan. Itsekin olen uskollinen, luotettava ja älykäs. En edes olettaisi, että joku haluaisi olla kanssani jos en pystyisi tarjoamaan vähintään yhtä paljon tai enemmän kuin mitä vaadin.

Nämä draama queenit jotka pitävät hirveää meteliä siitä miten hänen oma rakkautensa on maailman ainutlaatuisin asia kuullostavat omaan korvaani todella rasittavilta ihmisiltä. Mielestäni tunteet ovat hyvin alhaisia päätöksenteonkriteereitä ja ne tuhoavat koko sitä perustaa ja sivistystä mille koko tämä meidän sivilisaatiomme perustuu.

Muista en tiedä, mutta näillä omilla järkeen perustivilla valinnoilla olen muodostanut pääasiassa koko elämän kestäviä suhteita enemmän noi rakkaus avioliitot näyttävät kaatuvan parin vuoden jälkeen meillä kenellä on enemmän järkiavioliitto. Ei millään pahalla...

Vierailija
6/9 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en edes tiedä mitä rakkaus on. En ole sellaista ikinä kokenut. Ennemmin teen asiat järkevästi kuin tunteiden vallassa ja tämä on taannut sen, että elämässä menee hyvin ei vain tänään, mutta myös huomenna ja kymmenenvuoden päästä.

Olen naimisissa vaikka en ikinä ole rakastanut puolisoani. Valitsin hänet lähinnä sen takia, että hän oli uskollinen, luotettava ja fiksu. Itselläni on hyvin tarkat moraaliarvot joita noudatan. Itsekin olen uskollinen, luotettava ja älykäs. En edes olettaisi, että joku haluaisi olla kanssani jos en pystyisi tarjoamaan vähintään yhtä paljon tai enemmän kuin mitä vaadin.

Nämä draama queenit jotka pitävät hirveää meteliä siitä miten hänen oma rakkautensa on maailman ainutlaatuisin asia kuullostavat omaan korvaani todella rasittavilta ihmisiltä. Mielestäni tunteet ovat hyvin alhaisia päätöksenteonkriteereitä ja ne tuhoavat koko sitä perustaa ja sivistystä mille koko tämä meidän sivilisaatiomme perustuu.

Muista en tiedä, mutta näillä omilla järkeen perustivilla valinnoilla olen muodostanut pääasiassa koko elämän kestäviä suhteita enemmän noi rakkaus avioliitot näyttävät kaatuvan parin vuoden jälkeen meillä kenellä on enemmän järkiavioliitto. Ei millään pahalla...

Tunnetko mitään? Oletko onnellinen?

Vierailija
7/9 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/9 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnetko mitään? Oletko onnellinen?

Oletko jo lopettanut muiden ihmisten hakkaamisen? Kyllä vai Ei?

Vierailija
9/9 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä voi kehittyä joskus rakkautta. Tai sitten ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan