Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttäreni kertoi että hänen ystäväänsä puristellaan rinnoista ja takapuolesta koulussa

Vierailija
17.09.2016 |

Tyttö ei halua puhua asiasta, häpeää. Tyttäreeni ei olla koskettu.
Ap

Kommentit (112)

Vierailija
101/112 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin miehen näkökulmasta muistan oman yläaste ajan 90-luvun alusta. Suurin osa pojista kopeloi ja puristeli tyttöjen rintoja ja perseitä. Tytöt reagoivat eri tavoin jotkut kikatti jotkut käski lopettaa ja jotkut veti avokkaalla puristeliaa poskelle. Sama juttu baareissa myöhemmin. Ainakin ysärillä tyttöjä kopeloitiin aika röyhkeästi. Itse en tuota koskaan tehnyt. En tiedä olinko arka mutta ei tuollainen tuntunut oikealta silloinkaan. Hyvä että nykyaikana tuollainen tuomitaan paljon herkemmin.

Maailmasta on tullut tylsä

Eli ette elukat ilman seuraamuksia selviä niinkuin ennen vanhaan suurinosa tytöistä ja naisista tullut rohkeampia ja on oikein että te elukat saatte opetuksen ja joudutte rikoksesta vastuuseen, vielä on tosin kirittävää siinä että enemmän pitäisi uskaltaaa tuoda julki naisten ja tyttöjen kokema väkivalta. 

Vierailija
102/112 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ihmettelen että millaiset idiootit tuota tekevät?! Siis oikeasti.

Ole sina luțka hilja.

T: mullah 18v kasiluokalta

Et tule koskaan saamaan kuin rahalla tai väkisin. Sinussa ei ole mitään rakastettavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/112 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin miehen näkökulmasta muistan oman yläaste ajan 90-luvun alusta. Suurin osa pojista kopeloi ja puristeli tyttöjen rintoja ja perseitä. Tytöt reagoivat eri tavoin jotkut kikatti jotkut käski lopettaa ja jotkut veti avokkaalla puristeliaa poskelle. Sama juttu baareissa myöhemmin. Ainakin ysärillä tyttöjä kopeloitiin aika röyhkeästi. Itse en tuota koskaan tehnyt. En tiedä olinko arka mutta ei tuollainen tuntunut oikealta silloinkaan. Hyvä että nykyaikana tuollainen tuomitaan paljon herkemmin.

Maailmasta on tullut tylsä

Eli ette elukat ilman seuraamuksia selviä niinkuin ennen vanhaan suurinosa tytöistä ja naisista tullut rohkeampia ja on oikein että te elukat saatte opetuksen ja joudutte rikoksesta vastuuseen, vielä on tosin kirittävää siinä että enemmän pitäisi uskaltaaa tuoda julki naisten ja tyttöjen kokema väkivalta. 

Voitko lopettaa vauvojen pakastamisen elukka?!?

Vierailija
104/112 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pojat on poikia. Hyvä tahmatassujenkin on oppia miltä aito tissi tuntuu. Ei suurennella asioita.

Sellaisia ne pojat on, täysin syyntakeettomia. Kehitysvammalaitokseen kuuluisivat.

Vierailija
105/112 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei koita,ei ikinä voita...yritystä täytyy olla,ja välillä "natsaa"...

Vierailija
106/112 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se nyt on ihan eri asia kun joku 13v pwnikka puristelee kun joku 40v pema.

Tätä on aina ollut mimun aikana kun ope oli luokasräta pous niin pojat kävi kaikkiennkropat läpi kuks on pantava ja kuka ei kuka lauta kuka ei.

Heitin kumilla sitä poikaa joka pääaaiallisesti höpisi noita,on oikeus puolustaitua.

Ei ne itsekään tajua mitä ne puhuu,ovat kuulleet jpstain,sikso ei tule tuomoioita tuon ikäisille kun eivät ole vastuussa.

Kannattaa opettaa suuttumaan ja pitää puolia.

Vierailija
107/112 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä oli kauhea vauhti päällä nuorena ja kaveri yllytti 12-vuotiaana etten uskalla puristaa luokkalaisemme tytön tissejä (ainoa jolla luokassa oli pienet ketunnenät kasvaneet). Puristin ja seuraavalla välitunnilla tyttö heitti minua kostoksi nyrkin kokoisella kivellä päähän :D sen jälkeen en ole puristellut ketään ilman lupia.

m25

Tuliko tytölle seuraamuksia väkivallastaan?

Vai käyttikö "naaras" korttia ja pääsi vapaaksi vankilasta ilman mitään.

Tuliko tuolle kirjoittajalle seurauksia väkivallastaan tyttöä kohtaan?

Tuskin, varsinkaan jos se ei silloin ollut rikos samalla tavalla kuin nykyään.

Sinua ei siis haittaa jos heitetään nyrkin kokoisella kivellä päähän? Kuinka monta kiveä saan heittää sinun nuppiisi?

Jos et halua, että sinuun kohdistetaan väkivaltaa, älä kohdista sitä muihin. Ei pojilla ole jotain syntymäetuoikeutta saada käydä käsiksi muihin mutta olla itse turvassa ja itkeä auktoriteettia apuun, jos tuleekin jotain takaisinpäin.

Minua haittaa sekä seksuaalinen väkivalta kuten kouriminen, että epäseksuaalinen väkivalta kuten kivien heittely. Saat heittää yhden kiven per jokainen kerta, kun olen kourinut sinua. Eli et yhtään kiveä.

Vierailija
108/112 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipähän noista pojista kasva inseleitä.

Vierailija
109/112 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ahdisteltiin myös yläasteella. Naispuolinen kouluterkkari kopeloi paljaita kiveksiäni. Pakotti myös riisuuntumaan.

Vierailija
110/112 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ahdisteltiin koulussa myös n. 13-vuotiaana. Ei välttämättä olisi ollenkaan huono ajatus perustaa Suomeenkin tyttökouluja. Saisivat tytöt varttua ja suorittaa oppivelvollisuutensa rauhassa ilman tissien puristelijoita.

Olisi kyllä ihana saada poikakoulut takaisin. Opetus poikien ehdolla jne. Eikä naaraita oppilaina eikä opettajina.

Kannatan. Ei teidän elukoiden kanssa voi näköjään elää rauhassa vieläkään.

T. Nainen

Mene nunna luostariin jos ahdistaa.

Vierailija
111/112 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ahdisteltiin koulussa myös n. 13-vuotiaana. Ei välttämättä olisi ollenkaan huono ajatus perustaa Suomeenkin tyttökouluja. Saisivat tytöt varttua ja suorittaa oppivelvollisuutensa rauhassa ilman tissien puristelijoita.

Olisi kyllä ihana saada poikakoulut takaisin. Opetus poikien ehdolla jne. Eikä naaraita oppilaina eikä opettajina.

Kannatan. Ei teidän elukoiden kanssa voi näköjään elää rauhassa vieläkään.

T. Nainen

Mene nunna luostariin jos ahdistaa.

En mene. Eivätkä mene muutkaan naiset. Emme vaikene enää kuten ennen. Miehillä on ankeat ajat edessään, usko pois.

Vierailija
112/112 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös elokuvat toitottavat tätä samaa esim. Luokkakokous, jossa miehet tuijottaa naisten peppuja ja pettäminenkin tässä elokuvassa ihan ok? Mennään vaimon tai tyttöystävän luokse takaisin pettämis reissulta ja elokuvassa ei nämä naiset tiedä yhtään mitään? Heidät näytetään lähes tyhminä ym. Ja miten media jatkuvasti toitottaa, että kenellä tissit ja kenen peppu ym. Naisista tehdään jotain huonoja ym. Tämä vääristää niin monen nuoren miehen elämää ja saa heidät käyttämään ns. valtaansa väärin toisia kohtaan. Kerro sille paska kusipää pojalle, että ei enää tämän kaltaista käytöstä tai lyön sun kivekset kahden tiiliskiven väliin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän