Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huomaisiko kukaan, jos olisit yhtäkkiä yhden päivän poissa töistä ilmoittamatta?

Vierailija
17.09.2016 |

Onko työ sellaista, että sinua kaivattaisiin? Mitä työtä teet?

Itse teen siivoustöitä isossa firmassa ja jos mä jäisin yhtenä päivänä ilmoittamatta kotiin tai johonkin muualle kuin töihin, niin kyllä takuuvarmasti parin tunnin päästä soisi puhelin, että missä ihmeessä se siivooja luuhaa. Mun homma on nimittäin lukita liikkeen ulko-ovet töistä lähtiessäni.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Tai varmaan joku työkaveri ihmettelisi missä olen, mutta varmaan ajattelisivat että olen hallin puolella tms. Pomo ei kiinnittäisi mitään huomiota.

Olen insinööriharjoittelijana konealan yrityksessä, eli naputan tietokoneella omia juttujani päivät pitkät.

Vierailija
22/32 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun työpäivä alkaa. Olen perhepäivähoitaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän päivästä. Toisinaan voisin helposti olla päivän pois ilman että kukaan ei kaipaa ja toisinaan en saa viettää edes lomaa kenenkään häiritsemättä. Jos ei ole mitään sovittuja juttuja eikä tule mitään nopeasti pois hoidettavia töitä, niin voisin olla pois töistä, varsinkin jos kuitenkin vastaan puhelimeen ja sähköpostiin.

Vierailija
24/32 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kukaan ei ole huomannut.

Vierailija
25/32 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poissaoloni huomattaisiin kyllä viimeistään liukuman päättyessä, mutta voi olla, että ajattelisivat minun olevan asiakaskäynnillä. Varmasti kuitenkin jossain kohtaa päivällä puhelin soisi, jos kalenteridsa ei olisi poissaolon selittävää merkintää.

Vierailija
26/32 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaankaan huomaisi. Roskakuski olen. Yksi päivä sinne tai tänne.

Vierailija
27/32 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti suurin osa ajattelisi minun olevan työmatkalla tai etäpäivällä. Yleensä kyllä lähimpiä työkavereita infoan tällaisista etukäteen, mutta jos esimies ei olisi paikalla, voisi käydä niin, että kukaan ei ihmettelisi asiaa. Esimies saattaisi asiaa ihmetellä, mutta saattaisi myös ajatella, että olen reissussa. Yleensä muistutan esimiestäni kyllä edellisenä päivänä, jos hän on paikalla. Mutta jos esimieheni olisi itsekin reissussa, voisi olla niin, että kukaan ei ihmettelisi poissaoloa. Suunnitelluista palavereista poisjäänti ilmoittamatta voisi kyllä herättää huomiota. Asiantuntijatyö.

Vierailija
28/32 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaisi ja kaaos olisi valmis. Yhdenkin henkilön vaje on liikaa ja tilanne pitäisi paikata välittömästi, vajaamiehitys vaikuttaa koko porukan työvuoroon. Ensihoitaja olen.

Vierailija
29/32 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaisi. Koko bisnes pysähtyisi. Olen kioskimyyjä.

Vierailija
30/32 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olis potkut heti ekasta tällaisesta, sanottiin jo työhaastattelussa. Pyöritän yhtä myymälää omin voimin.

Vierailija
31/32 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se huomattaisiin, mutta kukaan ei ihmettelisi. Saisin muutaman sähköpostin "Hei, miten olet paikalla tällä viikolla, sopisiko palaveerata asista y vielä tänään tai myöhemmin tällä viikolla?"

Konsultti ympäristöalalla.

Hei, olisiko mahdollista ottaa sinuun yhteyttä jotenkin, olen kiinnostunut työstäsi.

Vierailija
32/32 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuutin yli työajan alkamisen soisi puhelin, missä oot?Luultavasti aikaisemminkin olisi ihmetelty, miksi en ole paikalla.