Mikseivät työssäkäyvät pysty myöntämään, että palkallinen työnteko on huoraamista?
Varsinkin ne jotka ovat aina kritisoimassa prostituoituja. Kummassakin on kyse tasan samasta asiasta eli omia palveluita myydään rahaa vastaan. Taitaa vaan lampaita vituttaa, että monet prostioidut tienaavat kuussa parhaimmillaan useita tuhansia enemmän kuin nämä koulun käyneet "kunnon kansalaiset".
Kommentit (51)
Nii-in, kaikkihan me itseämme myydään.
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin ne jotka ovat aina kritisoimassa prostituoituja. Kummassakin on kyse tasan samasta asiasta eli omia palveluita myydään rahaa vastaan. Taitaa vaan lampaita vituttaa, että monet prostioidut tienaavat kuussa parhaimmillaan useita tuhansia enemmän kuin nämä koulun käyneet "kunnon kansalaiset".
Minä ainakin myönnän.
No pitäisikö meidän tehdä töitä palkatta? Niinkö sinäkin teet, ap?
Palkatonta työtä tekevä on madonna.
Jos nyt kuitenkin ap tarkistaisi jostain luotettavasta lähteestä mitä tuo hänen käyttämänsä verbi tarkoittaa.
Minä en myy itseäni vaan työpanostani ja saan korvausta menettämästäni vapaa-ajasta. Hiukan eri asia kuin huoraaminen.
Minua ei ketuta seksipalveluita myyvät kanssaihmiset tai heidän tienestinsä vaan säälin heitä koska minä voin valita mitä teen ja kuinka monta tuntia viikossa, toisin kuin suurin osa heistä. Aika usein seksityöläiset ovat asemassa jossa eivät voi valita mitä tekevät eivätkä paeta eikä heille kerry eläkettä, toisin kuin minulle.
Vierailija kirjoitti:
En käy töissä.
Ennemmin huoraamista kuin eläminen kerjäämällä lahjakkaammilta menestyjiltä leivänmuruja eli sossutukia. Se on alhaisinta ja nöyryyttävintä mitä ihminen voi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Minä en myy itseäni vaan työpanostani ja saan korvausta menettämästäni vapaa-ajasta. Hiukan eri asia kuin huoraaminen.
Ero on nimenomaan vain sanoissa, ei konkretiassa. Toisin sanoen huoraat aivan samassa mielessä kuin prostituoitu, mutta yrität saada oman huoraamisesi kuulostamaan paremmalta kuin prostituoidun huoraamisen.
Aika arvotonta puhetta. Työssäkäyvät pitävät maata pystyssä. Sitähän kannattaa tietenkin pilkata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käy töissä.
Elät siis tuilla - mistä luulet niitten tulevan? Jos jatkan logiikkaasi, olet siis parittaja. Sekö on kunniallisempaa?
Vierailija kirjoitti:
Aika arvotonta puhetta. Työssäkäyvät pitävät maata pystyssä. Sitähän kannattaa tietenkin pilkata.
Se on tietenkin prostituoitujen vika, ettei prostituutiota veroteta.
hmm... Mikäs työtön siten on? Frigidi?
Ap ehdottaa siis, että jätetään kaikki duunimme ja aletaan paneskella ristiin rahaa vastaan. Aika pian on rahat ja ruuat loppu ja pakkanen viimeistelee viimeiset kituvat pois päiviltä.
Niin, ajattelin juuri lopettaa tämän työssä huoraamisen koska aidolla huoraamisella tienaa enemmän. Miehellekin tämä oli ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on tietenkin prostituoitujen vika, ettei prostituutiota veroteta.
Kyllähän prostituutiota verotetaan. Itse asiassa siitä pitäisi muuten antaa alvillinen kuittikin nykylainsäädännön mukaan, jos myyntiä on yli 10 000 euroa vuodessa.
Hollannissa prostituoidut tietääkseni maksavat veroja, jotkin heistä kuuluvat ammattiliittoon ja saavat eläkettä. Eräs talouden peruskivistä on ns. Supply and demand. Prostituoidut eivät möisi seksipalveluja jos ei sitä kukaan ostaisi. Samalla periaatteella työntekijä myy palvelua josta joku haluaa maksaa. Yhteiskunnan peruspilarina pidetään kuitenkin vielä avioliittoa siksi jotkut paheksuu prostituutiota vaikka se ei periaatteessa ole myyntityötä kummempaa.
Olipas huono.
Prostituutio on tulojen hankkimista sukupuolisuhteiden avulla. - Wikipedia
Ai ap saa kirjoittaa aloituksessa h-sanan, mutta mun kirjoitus sensuroidaan? Varsinkin kun se ei edes ole mitenkään loukkaava, paitsi itseäni kohtaan.
Vai onko orja kielletty sana???
Vierailija kirjoitti:
Olipas huono.
Prostituutio on tulojen hankkimista sukupuolisuhteiden avulla. - Wikipedia
Nyt on kyse huoraamisesta. Ei prostituutiosta, joka on yksi huoraamisen alalaji.
Voiko joku oikeasti olla noin yksinkertainen kuin ap?
Kerrankin asiallinen ketju täällä.