Olenko ainoa jota poliittinen satiiri ei naurata, ei edes kiinnosta?
Rasittaa ku kaikki on ympärillä ihan HIHIHIHIHIHIHHIII ja mä en niinku-reagoi-yhtään. Ei naurata!
Kommentit (8)
Et oo ainoa. Totuus on taruakin ihmeellisempi. Eli itse nauran/itken ihan niiden oikeille törppöilyille.
Voisi naurattaa, jos satiiria tehtäisiin vihreistä tai vasemmistosta. Kukaan ei vaan uskalla näin tehdä, koska saattaisi loppua palkanmaksu ja työtarjoukset.
Yleisradio tekemässä poliittista satiiria? Joo.
Vierailija kirjoitti:
Voisi naurattaa, jos satiiria tehtäisiin vihreistä tai vasemmistosta. Kukaan ei vaan uskalla näin tehdä, koska saattaisi loppua palkanmaksu ja työtarjoukset.
Ainakin Ville Niinistöstä nähtiin juuri äsken satiiria telkkarissa. Samoin Antti Rinteestä. Jos demarit lasketaan vasemmistoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Ville Niinistöstä nähtiin juuri äsken satiiria telkkarissa. Samoin Antti Rinteestä. Jos demarit lasketaan vasemmistoon.
Li Anderssonia ei kukaan uskalla pilkata, vaikka materiaalia olisi tarjolla antifasta "rasisminvastaiseen" öyhötykseen asti. Eihän kukaan omiaan naurunalaiseksi tee, herran jestas sentään.
Sinua ei poliittinen satiiri naurata, koska joko sinulla on erilainen huumorintaju tai alhainen älykkyysosamäärä, jotka ovat molemmat ok, tai sitten olet välinpitämätön politiikasta, mikä ei ole ok. Toki kukaan ei voi pakottaa sinua suhtautumaan vakavasti päätöksiin, jotka vaikuttavat tämän maan tulevaisuuteen, mutta sitten ei.
Toivon edelleen, että sinulla on vain erikoinen huumorintaju tai et vain tajua satiiria.
Minua naurattaisi jos se tehtäisiin hyvin. Täällä ei vaan osata.
UO