Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mie oon niin onnellinen kun katon miun pientä poikaa :)

Vierailija
17.09.2016 |

Se on vaan niin suloinen 😍 nukkuu ja tuhisee suloisesti 😍 ❤

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä odotan innolla että nään ensimmäisen lapsemme<3 tosin vasta rv16 mutta uskaltaa jo hieman iloita :-)

Vierailija
22/40 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaan lapsia. Miten voitte nähdä niissä räkäsissä pennuissanne jotain ihanaa? "VOI KUN NIIN LUTUNEN ÄIDIN MUSSUKKA <333333!!!!#¤4S4S5S"" YÄK MÄ OKSENNAN !!!

Oot sitten onnistunut eksymään ihan väärään ketjuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaan lapsia. Miten voitte nähdä niissä räkäsissä pennuissanne jotain ihanaa? "VOI KUN NIIN LUTUNEN ÄIDIN MUSSUKKA <333333!!!!#¤4S4S5S"" YÄK MÄ OKSENNAN !!!

Nonni, sieltähän se alapeukuttaja ilmoittautui!

Vierailija
24/40 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua tota vihaamista.

Valtaisaa fanaattisuutta lapsia vastaan, vain siksi että on lapsi.

Vintissä heittää.

Vierailija
25/40 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen yli 50-vuotias lapseton nainen. Elämäni on vain mennyt näin. En ole koskaan tavannut miestä, joka olisi halunnut perustaa perheen kanssani. Yksinhuoltajaksi olen ollut liian arka. Älkää tuomitko kaikkia lapsettomia naisia. Rakastan lapsia. Ap:n viesti sai minut liikuttumaan, kauniin, vilpittömän rakkauden vuoksi. Murre teki siitä vieläkin kauniimman. Kaikkea hyvää sinulle ap, olet varmasti ihana äiti.

Vierailija
26/40 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mietin tänään poikani kanssa ulkona leikkiessä kuinka valloittava hän onkaan nähdessään kauneutta kaikissa ruskan väreissä pudonneissa lehdissä, pienissä kävyissä ja viimeisissä kukkasissa, hän keräsi rattaisiin hienoimmat näkemänsä lehdet ja kävyt sekä yjden pienen päivänkakkaran ja niistä yhdessä askarreltiin maailman kaunein taulu, meidän mielestä. Lapsi oli ylpeä ja minä myös.

Vierailija
27/40 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku ei tykkää pienistä pojista, kun on huolellisesti käynyt alapeukuttamassa melkein jokaisen kommentin... :)

Joku lapseton katkera paskapää...

Hei Sä! Ootko jotenkin katkera kun pitää nimitellä ihmistä paskapääksi? Ei kaikki samaa mieltä asioista kuin sä!!!

Ja sitten pitää toisten onnea alapeukuttaa? Aika katkeraa on, sanoisin.

Vierailija
28/40 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en uskalla lukea koko ketjua, kun siellä on kuitenkin ikäviä viestejä välissä, mutta haluan vaan sanoa ap: lle, että oli päivän positiivisin ja kaunein aloitus! Semmoisia ne pienet on, ihania<3

Vierailija
29/40 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea <3 Mun sylissä nukkuu myös mun pieni suloinen poika 5 vko nuori <3

Halkeaa melkein rakkaudesta. Mun niin toivomani vauva <3

Vierailija
30/40 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuessaahan ne just on siedettäviä.

Vierailija
31/40 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bridget Jones?

Vierailija
32/40 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää mamma on vaan niiiiiin onnellinen 💕 kiitos teidän ihanista kommenteista :)

Ah, ihanaa. Elämä hymyilee minullekin kerrankin :)!💕 😍 ❤ 💕

Vierailija
33/40 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää mamma on vaan niiiiiin onnellinen 💕 kiitos teidän ihanista kommenteista :)

Ah, ihanaa. Elämä hymyilee minullekin kerrankin :)!💕 😍 ❤ 💕

Ap

Vierailija
34/40 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku ei tykkää pienistä pojista, kun on huolellisesti käynyt alapeukuttamassa melkein jokaisen kommentin... :)

Joku lapseton katkera paskapää...

Voi olla myös joku, joka ahdistuu siitä että ylikuluttavat paskapäät porsivat liikaa, vaikkei kukaan ole tekemässä yhtä paljon lisää työpaikkoja.

Vierailija
35/40 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ap <3 tämän juuri tarvin

T. 2 v uhmiksen äiti, joka on miettinyt tänään miksi edes halusi lapsen. Siinä se nyt tuhisee ja rauha talossa <3 Huomenna pitää olla itde aktiivisempi. Huomaa heti lapsesta, jos normaalista poiketen ei ole jaksanut mennä pihalle tai käydä missään. Olin jotenkin todella poikki tänään. Huomenna on uusi päivä :)

Vierailija
36/40 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pieniN poika nukkuu ja tuhina kuuluu. Oli tänään saunassa ja meinasin siirtää hänet alemmalle lauteelle, mutta hän kiipesi heti takaisin ylälauteelle saunomaan.

Vierailija
37/40 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä odotan innolla että nään ensimmäisen lapsemme<3 tosin vasta rv16 mutta uskaltaa jo hieman iloita :-)

Uskalla iloita koko raskaus. Minä pohdin ja pelkäsin. Myöhemmin on kaduttanut, kun en osannut nauttia pelon keskellä. Pelko jatkui käytkyen pelkona ym. Anna itsellesi lupa olla onnellinen. Et voi varautua siihen, jos jotain sattuu. Silloin kadut sitä, ettet nauttinut, kun kaikki oli vielä hyvin

Vierailija
38/40 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Velat!

Mä sitten inhoan sun kaltaisias riidankylväjiä. Tiedätkö, että vela ei automaattisesti inhoa lapsia? Minä rakastan mun pientä kummipoikaa yli kaiken vaikka en itse koskaan ole lapsia halunnutkaan. Ja tiedän monta muuta samanlaista.

Vierailija
39/40 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

❤️ Ihanat höpsöt ❤️

Mun poikanen on jo 10 v ja otin sen tonne parisänkyyn unikaveriks, ollaan kaksin viikonlopun 😊 Se tuhisee niin unettavasti 😀

Vierailija
40/40 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin kaksi poikasta nukkuu <3 rakastan heitä mielettömästi vaikka olenkin uupunut tällä hetkellä, päivisin en meinaa hyvää nähdä ollenkaan, iltaisin tuntee syyllisyyttä, mitä minä valitan kun oon saanut lahjoista suurimman...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän