Taidan olla turhan lyhyt
166 cm näyttää mitta paksupohjaisissa turvakengissä ja pystytukalla. Olenko auttamattoman lyhyt? Mies olen (vai olenko).
Kommentit (8)
Minkä pitunen ilman kenkiä ja tukkaa? Mihin liian lyhyt? Mun mies on 164cm eikä suhteet oo koskaan ollu pituudesta kiinni.
Minkäs sitä pituudelleen mahtaa?! Ole vain ylpeästi sinä, ei siinä muukaan auta.
Vierailija kirjoitti:
Minkä pitunen ilman kenkiä ja tukkaa? Mihin liian lyhyt? Mun mies on 164cm eikä suhteet oo koskaan ollu pituudesta kiinni.
Vajaat markka kuuskymmentä luulisin.
Olisin mieluusti sinun pituisesi.
N 150 cm
Vierailija kirjoitti:
Koripalloilijaksi varmaan joo
Höpsistä, poikani on nyt ehkä 165 cm pitkä (tosin luultavasti kasvaa vielä) ja hän on todella hyvä koripalloharrastuksessaan. Hän on kentällä nopea pinkoja, voimakas ja taitava heittämään. Ei koripalloilijoiden tarvitse olla mitään metriheikkejä lipputankoja. Sama se on normaalissakin elämässä, kaikilla on vahvuutensa. Ne pitää vaan itse huomata ja ottaa käyttöön. Ja kun pituutta ei saa lisää, niin massaa voi treenata halutessaan kyllä ja lihaksikas itsevarma mies kyllä saa seuraa taatusti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsistä, poikani on nyt ehkä 165 cm pitkä (tosin luultavasti kasvaa vielä) ja hän on todella hyvä koripalloharrastuksessaan. Hän on kentällä nopea pinkoja, voimakas ja taitava heittämään. Ei koripalloilijoiden tarvitse olla mitään metriheikkejä lipputankoja.
Noita on joukkueissa yleensä muutama ja niidin tarkoitus vastustajan nopeita hyökkäyksiä. Ei tuolla pituuden korin alla mitään tee.