Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taidan olla turhan lyhyt

Vierailija
17.09.2016 |

166 cm näyttää mitta paksupohjaisissa turvakengissä ja pystytukalla. Olenko auttamattoman lyhyt? Mies olen (vai olenko).

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koripalloilijaksi varmaan joo

Vierailija
2/8 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävä hukkapätkä.

t.M181cm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä pitunen ilman kenkiä ja tukkaa? Mihin liian lyhyt? Mun mies on 164cm eikä suhteet oo koskaan ollu pituudesta kiinni.

Vierailija
4/8 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs sitä pituudelleen mahtaa?! Ole vain ylpeästi sinä, ei siinä muukaan auta.

Vierailija
5/8 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä pitunen ilman kenkiä ja tukkaa? Mihin liian lyhyt? Mun mies on 164cm eikä suhteet oo koskaan ollu pituudesta kiinni.

Vajaat markka kuuskymmentä luulisin.

Vierailija
6/8 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin mieluusti sinun pituisesi.

N 150 cm

Vierailija
7/8 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpsistä, poikani on nyt ehkä 165 cm pitkä (tosin luultavasti kasvaa vielä) ja hän on todella hyvä koripalloharrastuksessaan. Hän on kentällä nopea pinkoja, voimakas ja taitava heittämään. Ei koripalloilijoiden tarvitse olla mitään metriheikkejä lipputankoja. Sama se on normaalissakin elämässä, kaikilla on vahvuutensa. Ne pitää vaan itse huomata ja ottaa käyttöön. Ja kun pituutta ei saa lisää, niin massaa voi treenata halutessaan kyllä ja lihaksikas itsevarma mies kyllä saa seuraa taatusti.

Vierailija
8/8 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsistä, poikani on nyt ehkä 165 cm pitkä (tosin luultavasti kasvaa vielä) ja hän on todella hyvä koripalloharrastuksessaan. Hän on kentällä nopea pinkoja, voimakas ja taitava heittämään. Ei koripalloilijoiden tarvitse olla mitään metriheikkejä lipputankoja.

Noita on joukkueissa yleensä muutama ja niidin tarkoitus vastustajan nopeita hyökkäyksiä. Ei tuolla pituuden korin alla mitään tee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan