Lähtiskö kukaan mun kanssa tänään Hgissä baariin?
Kaveri perui eikä haluis yksinkään mennä. Kyselee n27 :) Ja pillua en anna kun sitä kumminkin joku tulee kysymään.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei toivottavasti tavoitatte toisenne! Olisin ollut halukas myös, mutta liikaa välimatkaa :(
Toivottavasti tulee hauska ilta!! :)
Toivottaapi yksinäinen nainen 28v liian kaukaa
Täällä toinen yksinäinen nainen 28 v. liian kaukaa :(
Lajitoveri siis :)
Tulisin mutta ei jaksa espoosta tulla. Mä menen yksin kun kaveri lähde.
Ei vitsi, ois kuulostanu hauskalta! Oispa ollu kiva lähtee tanssii mut mulla tänään vauvan vahtivuoro. T. toinen N27
Ps. Jos jotain av-miehiä ilmaantuu paikalle nii tulkaa kertoo millasia tapauksia oli livenä :D
Laittakaas hei tähän nyt jo jotain yhteystietoa , että voi alkaa lähetellä meisselin kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Laittakaas hei tähän nyt jo jotain yhteystietoa , että voi alkaa lähetellä meisselin kuvia.
Mitä kuvalla teen?
Laita sen FB feikkiprofiilin tiedot niin laitan sulle sinne viestiä jos ei ihan hämärä ole. :D Asun kehäkolmosen ulkopuolella niin hetki kestää täältä Helsinkiin mut edelleen tulossa.
-Nelonen
Vierailija kirjoitti:
Laita sen FB feikkiprofiilin tiedot niin laitan sulle sinne viestiä jos ei ihan hämärä ole. :D Asun kehäkolmosen ulkopuolella niin hetki kestää täältä Helsinkiin mut edelleen tulossa.
-Nelonen
Modern Antiques. On tosiaan ihan feikkiprofiili että lähetelkää sinne vaan ihan vapaasti niitä vehkeittenne kuvia jos siitä jotain iloa saatte.
-ap
Mielenkiinnosta kysyisin, löysikö ap ja nelonen toisensa ja oliko hauskaa?
Täällä toinen yksinäinen nainen 28 v. liian kaukaa :(