Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten suurin vihollinen.... NUORI nainen!

Vierailija
17.09.2016 |

Nuori nainen (17-22v), tuo miesten suurimpien himojen kohde. Kaikki miehet unelmoivat nuoresta naisesta. Nuorena naisella on feminiinisimmät piirteet ja vanhemmiten maskuliiniset piirteet korustuvat...

Mies syttyy feminiinisistä piirteistä.

Itseluottanus, hyvä itsetunto, elämän tuoma kokemus ja "sinut itsensä kanssa" ovat piirteitä, jotka tuovat liäarvoa miehelle, mutta ei naiselle. Nuoruus on naisessa kaikki kaikessa.

Tietenkin myös miehet joutuvat ottamaan rinnalle oman ikäisiään tai vanhempia naisia, mutta todellisuudessa KAIKKI HAAVEILEE JA HALUAA nuorta naista.

Naisen pahin vihollinen on nuori nainen, tuo miesten himojen kohde.

T: m36

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin nelikymppisenä naisena tunnen nuoria naisia kohtaan lähinnä myotätuntoa ja/tai ihailua, vähän naisesta riippuen.

AP ilmeisesti ei ymmarrä että me vanhat naiset ollaan oltu niitä nuoria naisia ja tiedetään millaista elämä nuorena naisena on. Itse en haluaisi enää mistään hinnasta olla parikymppinen, se oli kivaa aikanaan mutta nyt tajuaa kuinka vaikeaa elämä oikeasti oli, tyoelämässä ei otettu vakavasti, kaiken maailman vanhat pervot (parikymppisen silmissä kaikki yli 25-vuotiaat suunnilleen) luulevat että heillä on oikeus kähmiä koska olet nuori, kaunis ja lyhyessä hameessa, eikä sinulla ole vielä aikuisuuden ja kokemuksen mukanaan tuomaa itsevarmuutta ja viisautta. Elämä, ja etenkin seksielämä on ollut niin paljon parempaa ja nautinollisempaa kolmenkympin jälkeen että suosittelen ikääntymistä lämpimästi kaikille nuorille naisille.

Toisaalta tämän päivän alle 30-vuotiaat naiset ovat usein todella paljon määrätietoisempia, itsevarmempia ja fiksumpia kuin minun sukupolveni  saman ikäisinä ja ihailen heitä kovasti. Minulla on ollut ilo mentoiroida useampaa ja olen ollut suorastaan häikäistynyt heidän skarppiudestaan. Tämä on toivottavasti se sukupolvi joka iskee lopullisesti luun kurkkuun AP:n kaltaisille urpoille.

Vierailija
42/63 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki olemme olleet kaksikymppisiä ja tiedämme kyllä ettei lähes nelikymppisen huomio imartele silloin yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mul vaa oo samaa ongelmaa ku näytän niin lapselta, ettei mun uskota ees olevan täysi-ikäinen ja oon kohta 20 :D lukuunottamatta poikkeuksia.omasta mielestäni suomessa monet kolmekymppisetkin ovat todella nuorekkaita eikä ikä ketään tee yleensä epäviehättävämmäksi.

Vierailija
44/63 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bumb

Vierailija
45/63 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kyl eri mieltä tosta että itsetunto laskee naisen haluttqvuuttq☺️😁 just päinvastoin.

Vierailija
46/63 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta on hyvännäköinen nainen, ei tarvi olla edes nuori. Sitä kateuden määrää ei mittaa mikään. Huvittavinta on että suurin osa naisista koittaa meikata itsensä mahdollisimman nätiksi/kauniiksi.

On meillä miehilläkin yksi ongelma. Se on lahkeessa piilossa eikä se meikillä paremmaksi muutu.

Vierailija
47/63 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitas nyt kasvaa ikäsi mukaiseksi ja palata välillä tosielämään. Mä olin just syömässä kolmen 18-19-vuotiaan nuoren naisen kanssa (tytär ja kaksi kaveria), ja meillä oli ihan hillittömän hauskaa, jälleen kerran. Nuoret naiset ovat ihania. Kun vaan välttyisivät tekemästä ihan kaikkia samoja virheitä kuin me edeltäjät. N40

Vierailija
48/63 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään nuorista naisista.

T. Setämies

Vierailija
49/63 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei elämä yhteiskunnassamme ole mitään sotaa toisia kanssaeläjiä vastaan. Nuoret naiset eivät ole vihollisia kenellekään, sen kummemmin kuin vanhat miehetkään tai pienet pojat tai tytöt. 

Vierailija
50/63 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropa miksi näin: olen ystävällinen lähellä 40 v. olevan nainen. Olen kaikille ystävällinen ja saan ystävällisyyttä yleensä takaisin paitsi muutamassa tapauksessa jossa on ollut vastassa myyjänä nuori nainen.

Todella, todella omituista.

Vierailija
51/63 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D En keksi miten kenenkään nuoren naisen menestys ihan missä tahansa elämänalueella olisi multa pois. Uskomatonta, mutta totta: naisten suurin onni ja autuus ei tule miesten miellyttämisestä. Meillä on ihan oikeita toiveita ja unelmia. 

Näinpä! Itse olen nyt kolmekymppinen. Aloitin työelämän asiantuntijatehtävissä n. 24 vuotiaana. Mentorinani eri työpaikoissa on aina toiminut minua reilusti vanhempi nainen. Näiltä mahtavilta naisilta olen saanut tukea ja oppinut todella paljon. En ole ikinä saanut heiltä kuraa niskaan nuoruuden tähden.

Vierailija
52/63 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh.. niijoo nuorempi ja kaunimpi joka tulee ja vie kaiken. Ja lopulta valonquar ku.ristaa he.ngiltä. Tuttua jostain kirjasta...

Vierailija
53/63 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tässä nyt pitäisi ruveta muita naisia kateuspäissään vihaamaan, niin sanoisin kyllä, että joku oikein hyvännäköinen ja vaivattoman oloisesti tyylikäs, suunnilleen minun itseni ikäinen nainen olisi todennäköisempi kohde kuin 17-22-vuotias todella nuori nainen. En yleensä kadehdi muita naisia sillä perusteella kuinka paljon heillä miehiä ympärillään pyörii. Olen onnellisesti naimisissa enkä kyllä muutenkaan koe, että olisin millään tavalla samoilla apajilla 17-22-vuotiaiden naisten kanssa. En varmasti olisi samoista miehistä heidän kanssaan kilpailemassa, vaikka olisikin sinkku.

Sen sijaan joku itseni ikäinen tai jonkun verran nuorempi (mutta ei sentään neljännesvuosisataa) nainen voisi olla ihan eri asia. Joskus törmää sellaisiin aikuisiin ja kypsiin naisiin, jotka ovat löytäneet itsensä sekä sisäisesti että ulkoisesti ja osaavat tuoda sen esiin todella ihailtavan hyvin. He ovat tosi hyvännäköisiä eivät niinkään hirveän yliyrittämisen kautta, vaan sellaisella vaivattomalta vaikuttavalla tavalla. Niinkuin he olisivat luontaisesti upeita ja tyylitajuisia. Yleensä minä ihailen näitä naisia vaikka kateuden pistoksia tuntisinkin. Mutta kyllähän se joskus sielussa kirpaisee, kun itse aamuäkäisenä, vuorenpeikon ja mörrimöykyn välimuotoa muistuttavana meikkaamattomana suohirviönä kömpii bussiin klo 5.30 aamulla ja joku tällainen upean ja freesin näköinen nainen osuu samaan bussiin. Hetken siinä saatan ajatella, että hyvin levänneen ja raikkaan näköiset ihmiset pitäisi lailla kieltää siihen aikaan aamusta...😂

Vierailija
54/63 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa. Ei minusta, minusta nuoret naiset ovat enimmäkseen oikein mukavia ja nättejäkin vielä.

T. nainen 52

Vierailija
55/63 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa. Entäs, jos nuori nainen sattuu olemaan oma tytär, tämän ystävä, hyvä työtoveri....

Ihan p...skapuhetta taas joltain luuserilta. Olen itse vielä nuori nainen, enkä ole kohdannut vihaa/kateutta älykkäiltä kypsiltä naisilta. Joku vähän yksinkertaisempi on joskus saattanut ilkeillä, mutta enemmistö naisista on mukavia ja ystävällisiä. Tämä ap on katkera naisille :D

Onhan nuoret miehetkin paremman näköisiä, kuin vanhat, mutta mitä siitä.

Vierailija
56/63 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret naiset on nuorille miehille. Turha sitä on itkeä vanhana niiden perään, miehet tajuaa tämän faktan.

Vierailija
57/63 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, on niitä kieltämättä kiva katsella, mutta karmeaa kuunnella. Eikä niistä ole iloa muuten kuin silmälle. Mitäänhän ne eivät osaa eikä henkisesti normaali tyttö mihinkään rupeakaan tuollaisen keski-ikäisen kääkän kanssa.

Terkuin M 29

Vierailija
58/63 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näähän on enimmäkseen naisten tekemiä provoja. Ehkä jokunen mieskin voi joskus tulla purkamaan pahaa oloaan yrittämällä siirtää sen naisiin.

Itse joskus kulutan aikaani esiintymällä netissä nelikymppisenä naisena vaikka oikeasti olen kolmekymppinen. Ei kuvaa, vain oma sana siitä että olen nelikymppinen. Tähän mennessä yhtäkään miestä ei ole ikäni haitannut, vaan ovat olleet erittäin kiinnostuneita. Ei kuulemma ole iällä väliä, ulkonäöllä ja luonteella enemmän.

Vierailija
59/63 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mulla ei esim. ole elämän suurin vihollinen sellainen ihminen, joka on oikeasti vahingoittanut mua, vaan tosiaan ihan random nuoret naiset ???!

Terv, extreme brain fart

Vierailija
60/63 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo nuori nainen on aina uhka, vaikka olis satakiloinen omenavartaloinen ja muistuttaisi naamaltaa perunaa johon on painettu riisit silmiksi.

Hyvännäköinen nainen voi herättää kateutta kyllä joo, mutta ikä ei ole mikään todiste siitä onko ruma vai kaunis. Parikymppinen voi olla ruma ja 7-kymppinen kaunis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi