Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten suurin vihollinen.... NUORI nainen!

Vierailija
17.09.2016 |

Nuori nainen (17-22v), tuo miesten suurimpien himojen kohde. Kaikki miehet unelmoivat nuoresta naisesta. Nuorena naisella on feminiinisimmät piirteet ja vanhemmiten maskuliiniset piirteet korustuvat...

Mies syttyy feminiinisistä piirteistä.

Itseluottanus, hyvä itsetunto, elämän tuoma kokemus ja "sinut itsensä kanssa" ovat piirteitä, jotka tuovat liäarvoa miehelle, mutta ei naiselle. Nuoruus on naisessa kaikki kaikessa.

Tietenkin myös miehet joutuvat ottamaan rinnalle oman ikäisiään tai vanhempia naisia, mutta todellisuudessa KAIKKI HAAVEILEE JA HALUAA nuorta naista.

Naisen pahin vihollinen on nuori nainen, tuo miesten himojen kohde.

T: m36

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös kaikki naiset tuppaa jossakin elämänsä vaiheessa olemaan nuoria? Onnekkaimmista tulee sen jälkeen keski-ikäisiä ja jos oikein lykästää niin jopa vanhoja? Mikä tässä niinku on se juttu?

Itselleni ainakin on pelkästään helpotus, että tietyn miestyypin huomio (toivottavasti) ajan myöstä vähenee.

Vastaa nyt jotain "öhhöhöö, femakko ottaa kierroksia", kun et muuta keksi.

Vierailija
22/63 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, onneksi olen nainen. Mulla on paaaaljon laajempi ikäskaala niiden miesten suhteen joiden kanssa voin seksuaalisuudesta nauttia. :) Ois hirveää jos olis vain joku tuollainen parin vuoden aikaikkuna jonka sisällä olevat miehet näkisin haluttavina. :/ Aktiivisen ja nautinnollisen seksielämän osuus elämästä jäis ihan surkean lyhyeksi. Olen tosi pahoillani puoelstanne, miehet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja, olet väärässä. Ei naisten suurin vihollinen ole nuori nainen, vaan kaunis, hoikka, pitkäsäärinen, hyväkroppainen, hyväpeppuinen, isorintainen, kauniskasvoinen, pitkät kauniit hiukset omaava, menestyvä nuori nainen.

Vierailija
24/63 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä. Kaikki miehet alkavat nyt seurustella 17 vuotiaiden kauniiden naisten kanssa. Kun nainen täyttää 22 mies vaihtaa taas uuteen 17 vuotiaaseen. Ongelma ratkaistu.

Vierailija
25/63 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikuosopiskelija ja minusta nuoret naiset ovat upeita. :)

N44

Vierailija
26/63 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti näin on. Mutta mua ei haittaa. Jos en 40v --> kelpaa enää miehille niin sitten olen ehdottomasti mieluummin yksin :)

Ja onhan se helpotus että nämä nuorten naisten perässä juoksevat miehet kiertävät meidät nelikymppiset kaukaa huh :)

Vierailija
27/63 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
28/63 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkiaan mielenkiintoinen ajatusmaailma tämä vihollisuus. Normaalisti todellisessa maailmassa ihmisillä ei tuppaa olemaan vihollisia. Aika vainoharhaista meininkiä sellainen ajattelu.

Vierailija
29/63 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas katkeran keski-ikää lähenevän miehen aloitus.Kyn ihminen ei ymmärrä mennä peilin eteen ja nähdä siellä samanikäisen ihmisen, jota jaksaa haukkua täällä joka päivä.Hae apua siihen, että lisääntyvät vuodet ovat sinulle kestämättömiä.Omaa oloasi ei paranna se, että haukut ikätovereitasi.

Vierailija
30/63 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väität siis ihan vakavissasi, että mieheni himoitsee tyttärensä ikäistä naista/tyttöä. (Tyttöjä ne parikymppiset "naiset" meidän ikäisten mielestä on.) Voin melkein vannoa, ettei hän haluaisi sekaantua yhteenkään "lapseen". Ehkä sinä pervona koet niin, mutta ei kannata yleistää. Muutenkin naisena on huomattavasti parempi elellä nyt vanhempana. Sillon parikymppisenä oli ikävää kun kaikki vanhat ukot luuli, että nuoret naiset heistä kiinnostuisi. Ei olisi voinut enempää ällöttää.  Nuorenahan ikä vaikuttaa erilailla kuin vanhempana. Silloin parikymppisenä jo 30v oli hautaa vaille valmis:)

Vierailija
31/63 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti näin on. Mutta mua ei haittaa. Jos en 40v --> kelpaa enää miehille niin sitten olen ehdottomasti mieluummin yksin :)

Ja onhan se helpotus että nämä nuorten naisten perässä juoksevat miehet kiertävät meidät nelikymppiset kaukaa huh :)

Mutta kauhun paikka niille parikymppisille tyttöraasuille. Ei ne halua elähtäneitä ukkoja juoksemaan peräänsä.  Kyllähän totuus on se, että normaalia ihmistä(niin miestä kuin naistakin) kiinnostaa yleensä se saman ikäinen ihminen.

Vierailija
32/63 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu siis kaikki yli 22-v naiset vihaavat itseään nuorempia naisia. Et voi kuvitellakaan miten raskasta on vihata kaiket päivät! Vihaan niin kovasti omaa tytärtäni ja hänen ystäviään, eilenkin piti käydä heidän kanssaan syömässä illalla, voi kun oli kamalaa, tekonaurua ja sensellaista. Ja hyi että, mun ystävät on iältään 19-86 v. Vanhat tietysti ok, mutta inhottavaa, kun on nuoria ystäviä. Olen yrittäjä ja ainakin puolet mun asiakkaista on nuoria naisia, voi että vihaan heitä, parempi olis kun eivät olisi asiakkaitani!

Kaikenlaista paskaa sitä joutuu aikuinen ihminen lukemaan. Kuule ihan samalla tavalla se mies vanhenee kuin nainenkin ja viidestäkympistä eteenpäin nopeammin ja lopulta sitten kuolo korjaa miehen vuosia naista nuorempana. Tältä palstalta välittyy lähinnä nuorten naisten inho ja viha vanhempia pervoja miehiä kohtaan. Vai näätkö ympärilläs pilvin pimein pariskuntia, joissa nainen on 20 v ja mies 50 v. Nii-in, en minäkään. Toki naisetkin ihailevat fyysisesti enemmän nuoria miehiä, ihan selvä juttu, luonnollista, mutta naisilla on enempi jalat maassa kuin miehillä ja kumppanista haetaan muutakin kuin timmiä kroppaa. Ja niinpä taitaa suurin osa miehistäkin tehdä.

Vierailija
33/63 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuori nainen (17-22v), tuo miesten suurimpien himojen kohde. Kaikki miehet unelmoivat nuoresta naisesta. Nuorena naisella on feminiinisimmät piirteet ja vanhemmiten maskuliiniset piirteet korustuvat...

Mies syttyy feminiinisistä piirteistä.

Itseluottanus, hyvä itsetunto, elämän tuoma kokemus ja "sinut itsensä kanssa" ovat piirteitä, jotka tuovat liäarvoa miehelle, mutta ei naiselle. Nuoruus on naisessa kaikki kaikessa.

Tietenkin myös miehet joutuvat ottamaan rinnalle oman ikäisiään tai vanhempia naisia, mutta todellisuudessa KAIKKI HAAVEILEE JA HALUAA nuorta naista.

Naisen pahin vihollinen on nuori nainen, tuo miesten himojen kohde.

T: m36

Hyh Hyh . Minulla on tuon ikäinen tytär.

Vierailija
34/63 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse olin 18-30 en koskaan tapaillut/seurustellut/harrastanut seksiä yli paria vuotta itseäni vanhemman kanssa.Kun täytin 30v olin pitkissä (3-5v) suhteessa itseäni muutaman vuoden nuorempien miesten kanssa.Ensimmäisen kerran olin sängyssä yli 40v miehen kanssa 39 vuotiaana. Tähän päivään mennessä ei ole 50v mieheen koskea.

Nuoret naiset ei ole kiinnostuneita vanhemmista miehistä,so sorry!

N42

Vierailija
35/63 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olet ap ihan väärässä. Nimenomaan vanhemmat miehet kadehtivat nuoria miehiä, en nyt tiedä ihan vihaavatko, mutta kateus on niin näkyvää. Nuoret miehet vievät parhaat naiset sekä nuorista että vanhemmista naisista, nuoret miehet vievät työpaikat, elävät haluamaansa elämää, heillä on elämä edessä, vanhemmilla miehillä kaikki alkaa olla takanapäin. Miehiltä lopahtaa innostus ja elämänilo jo nelikymppisenä. Mene minne vain ja kaikkialla on aktiivisia keski-ikäisiä ja vanhoja naisia, miehet nuupottavat kotona ja rapistuvat. Naisille se mies ei ole niin tärkeä kuin miehille nainen.

Nuoruus oli ihanaa ja tunnen pientä haikeutta kun katselen tyttäriäni ystävineen, muistan sen ihanan vapauden ja elämän jännittävyyden, mutta osaan ajatella, että aikansa kutakin. Ja iloitsen nuorten menestyksestä ja onnesta. Nyt elän onnellista keski-ikäisen elämää, enkä kaipaa takaisin nuoruuteen.

Vierailija
36/63 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama.Oma mies nauraa semmosille meidän tyttären ikäisille pennuille,mutta onkin terve järkinen mies.

Vierailija
37/63 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös miehet sano että tämä aihe on mateemaattisesti ratkaistu eli mikä on naisen ihanneikä. Lauseke kuuluu: oma ikä jaettuna kahdella plus 10. Eli nelikymppisen äijän kannattaa katsella (40/2 + 10 = 30). Ainakin siinä piilee se pieni totuus että nuorempi nainen on kypsempi kuin vanhempi äijä.

Vierailija
38/63 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tyttäret on just noita nuoria naisia ja ainakin minä "vihaan" enemmän niitä vanhoja AP:n kaltaisia miehiä, jotka yrittää ahdistella nuoria tyttöjä . Nuoria naisia kyllä rakastan. Varsinkin näitä omia, mutta kyllä niiden kaveritkin on suloisia nuoria. Voi olla ,että vanhat ukot tykkää nuorista naisista, mutta tunne ei onneksi ole molemminpuolinen. Ja jos AP taas tarkoittaa sitä, että vanhat papat mielellään katselee nuoria naisia, niin kyllä minäkin huomaan , kun katson nuoria miehiä , että ne on pareman näköisiä kun tuo minun jo vanhentunut mies, jolla roikkuu ja riippuu ja ryppyjäkin on, mutta en silti jaksaisi mieheksi himoita nuorta lasteni ikäistä poikaa.  Suutari pysyköön lestissään, mutta ehkä naisilla pysyy paremmin nuo realiteetit hallussa kuin jollakin elähtäneellä ukkelilla(AP:llä siis)

Vierailija
39/63 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jotakuta jaksaa kiinnostaa jotkut ulkonäkö asiat. En varmaan koskaan tule tätä ymmärtämään.

Vierailija
40/63 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on liian ulkonäkökeskeinen vaikka sanotaa,että luonne ratkaisee.

Persoonallinen ihminen on aina "kaunis" omalla tavallaan.Kaunis on jo sanana niin kulunut,media käyttää sitä joka yhteydessä.

Ei nuoruus tarkoita,että olisi kaunis.Tätä toistelemalla lisätään nuorten pahoinvointia kun ei ole lakia keksitty missä määritellään kaunis.Mulla on elämä kaunis,tunnen olevani sitä silloin myös ulkoisesti.

En stressaa ulkonäöllä,ihmissuhteilla tai sillä missä pitäisi olla vaikka juuri nyt.

Hyväksyntä ei lähde toisista ihmisistä vain itsestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi