Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi ettei munlaista naista halua kukaan panna

Vierailija
17.09.2016 |

Olen siis ihan normaali, tiimalasivartaloinen nainen, ylimääräistä läskiä ei juurikaan ole koska urheilen aika paljon ja syön suht terveellisesti. Minulla on normaalit 75d kokoiset rinnat eikä peppu ole mitenkään lättänä yms.. no mies sanoi tänään riidan yhteydessä, että olen kuvottavin nainen päällä maan ja että hän ei ole oikeasti koskaan minusta kiihottunut. Myöskään kasvoiltani en ole mitenkään ruma, tai sitten voiko tässä olla kyse siitä että olen oikeasti jotenkin kuvottava mutta en sitten itse tajua sitä? Mies myös mainitsi erään naisen joka on menestynyt fitness alalla että en todellakaan näytä lähellekään niin hyvältä. En tiedä miten suhtautua tähän, koska entä jos mies on oikeassa? Saan kyllä muilta miehiltä huomioo mutta luultavasti sitten kuvittelen sen.. en tiedä.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä se ukko susta piittaa, älä tuhlaa enää päivääkään sellasen kanssa, elämä on liian lyhyt sellaseen. Minäkin olen sentään miehen kanssa kohta 16 vuotta ollut yhdessä ja suurimman osan ajasta olen painanut 130kg, ja aina se mua haluaa, ihan oikeesti ja minä häntä vaikka hän on myös ylipainoinen ja alkaa rupsahtaa kun on jo yli viidenkymmenen. Me ollaan aikoinaan sovittu että mikään pakko ei ole yhdessä olla, vaikka naimisiinkin mentiin, että jos ei toiselle enää viisari värähdä, niin sitten laitetaan lusikat ja kakarat jakoon.

Niin kait se on.. meillä on vaan 1v lapsi ja kaikki aina toitottaa ettei tässä vaiheessa kannata erota. Ap

Onneksi teillä on vasta yksi lapsi, yhden lapsen kanssa on helppo löytää uusi puoliso, varsinkin kun lapsi on pieni, niin uusi puoliso saa kasvattaa häntä kuin omaansa, kiintymys tulee puolin ja toisin. Vauvavuoden väsymyksen takia ei kannatakaan erota, mutta joku raja sentään mitä mies sulle puhuu, perillisensä äidille...

Vierailija
22/31 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ihminen ei ole kuvottavan näköinen. Kuvottavuus liittyy tyhmään, tympeään luonteeseen, joka sitten heijastuu ulospäin. Käytit paljon aikaa ulkonäkösi kuvailemiseen, mutta luonteestasi ja elämänasenteestasi et sanonut mitään. Mies vetosi johonkin fitness -tyyppiin, ja se teki hänestä välittömästi kuvottavan mun kirjoissa. ihminen, jonka ihmisihanne liittyy a) ulkonäköön, b) fitneshömpötykseen on sivistymätön, tyhmä ja moukkamainen, siis kuvottava. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2079 kirjoitti:

Kukaan ihminen ei ole kuvottavan näköinen. Kuvottavuus liittyy tyhmään, tympeään luonteeseen, joka sitten heijastuu ulospäin. Käytit paljon aikaa ulkonäkösi kuvailemiseen, mutta luonteestasi ja elämänasenteestasi et sanonut mitään. Mies vetosi johonkin fitness -tyyppiin, ja se teki hänestä välittömästi kuvottavan mun kirjoissa. ihminen, jonka ihmisihanne liittyy a) ulkonäköön, b) fitneshömpötykseen on sivistymätön, tyhmä ja moukkamainen, siis kuvottava. 

Olen luolteeltani hyvin temperamenttinen, mutta en missään nimessä ilkeä tai törkeä muille. Elän elämääni niin etten tarkoiksella loukkaa ihmisiä käytökselläni ja puheillani. Minua on kyllä loukattu paljonkin.. mutta en usko että "purkamalla" sitä muihin saavuttaisin tässä elämässä mitään. Ap

Vierailija
24/31 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun "mies" on idiootti. Olen vähän yllättynyt, että tuollaisen tyypin siittiöt osaa uida. Onneksi vastikään opimme, että älykkyys periytyy äidiltä.

Vierailija
25/31 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipahan huono, 0/5.

Vierailija
26/31 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta myöskin isotissisiä kaikki pitää ihanina.

Ei pidä

Vierailija
27/31 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä

Pitää.

Vierailija
28/31 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en olisi miehen kanssa, joka on niin tyhmä, että on parisuhteessa naisen kanssa, jota ei pidä viehättävänä. :)

Vierailija
29/31 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä

Pitää.

Ei mun elämäni miehet :)

Vierailija
30/31 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen siis ihan normaali, tiimalasivartaloinen nainen, ylimääräistä läskiä ei juurikaan ole koska urheilen aika paljon ja syön suht terveellisesti. Minulla on normaalit 75d kokoiset rinnat eikä peppu ole mitenkään lättänä yms.. no mies sanoi tänään riidan yhteydessä, että olen kuvottavin nainen päällä maan ja että hän ei ole oikeasti koskaan minusta kiihottunut. Myöskään kasvoiltani en ole mitenkään ruma, tai sitten voiko tässä olla kyse siitä että olen oikeasti jotenkin kuvottava mutta en sitten itse tajua sitä? Mies myös mainitsi erään naisen joka on menestynyt fitness alalla että en todellakaan näytä lähellekään niin hyvältä. En tiedä miten suhtautua tähän, koska entä jos mies on oikeassa? Saan kyllä muilta miehiltä huomioo mutta luultavasti sitten kuvittelen sen.. en tiedä.

ja ikää on?

jos et ole susiruma tai haise ihan helvetin pahalle panisin aivan varmasti tuon kuvauksen perusteella.

t.M40v

Vierailija
31/31 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi typerystä ja riita, jossa miestyperys sanoo jotakin ja naistyperys kimpaantuu, onpas outoa. No nyt sitten ap-typerys ei halua jättää miestyperyyttä, vaan vaikka turpiin tuleekin, niin onhan mies hänen mies ja parempaakaan hän ei saa. Kumpikaan heistä ei saa. Mitäköhän näiden typerysten lapsesta tulee?